HAFTY NA TOPIE

    Witajcie! W ferworze pracy i przygotowań do wesela zdałam sobie sprawę, że w tym roku nie pojawił się jeszcze wpis z trendami na wiosnę...

    Witajcie! W ferworze pracy i przygotowań do wesela zdałam sobie sprawę, że w tym roku nie pojawił się jeszcze wpis z trendami na wiosnę/lato. Choć wiosna trwa już w najlepsze, postaram się dodać jeszcze taki post, ponieważ ku mojemu zaskoczeniu cieszą się one największą popularnością
     Na punkcie haftów, bo o nich dzisiaj mowa, mam wrażenie ze oszalał cały świat. Są wszędzie - na ubraniach, dodatkach, butach i biżuterii. Osobiście bardzo mnie to cieszy, ponieważ jestem ich ogromną fanką. Dzięki haftom każda stylizacja wygląda ciekawie i to co w nich najlepsze - to ich różnorodność. Motyw fauny i flory, motywy komiksowe - każda kobieta znajdzie coś dla siebie.
     W dzisiejszym zestawie króluje haft z motywem kwiatowym,  te lubię najbardziej. Bluza z haftem, ołówkowa spódnica, czerwona bomberka i szpilki. Połączenie sportowych elementów z tymi bardziej eleganckimi. Połączenie dość ryzykowane, ale często po nie sięgam. Wiecie przecież, że nie jestem fanką sportowego obuwia :-)  Jestem ciekawa czy hafty skradły też Wasze serducha? 













bluza - MADAMEBUTIK | torebka - MICHAEL KORS | spódnica - RESERVED | 



bomberka - STRADIVARIUS | szpilki - BRILU

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Ta bluza jest przepiękna!
    Lubię Cię w pastelach, ale z takimi wyrazistymi, czerwonymi akcentami jak każdej brunetce jest Ci niesamowicie do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest cudna <3
    Chyba też się za taką rozejrzę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz! :) W ostatniej stylizacji też pokazałam element z haftem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA kochana <3 <3 Bluzka jest niesamowita , cudownie w niej wygladasz <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza, hafty są w centrum uwagi tej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz , fajna koszulka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana to chwal się kiedy ten wielki dzień ? :D gratulacje !
    wyobrażasz sobie, że za 10 dni mam już rocznicę ślubu, a przecież jeszcze tak niedawno bylam na targach ślubnych we Wrocku :) hehe jak ten czas szybko leci :)

    Uwielbiam Cię w czerwieni :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest po prostu wspaniala <3 ! Rewelacyjnie w niej wygladasz <4 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocne czerwone lub rózowe hafty na czarnym tle również skradły moje serce w tym sezone <3 Świetna stylizacja i te kurtka <3 Bardzo kobieco :)

    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafty na tak!
    Cudowna stylizacja, pasuje Ci bardzo! ;*

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny efekt osiągnęłaś takim zestawem. A gdy dodasz do tego takie buty na pewno cała prezentacja będzie świetna.

    OdpowiedzUsuń