DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

     Witajcie! Dziewczyny lubią brąz - śpiewał Ryszard Rynkowski... I na pewno śpiewał o mnie. Choć muszę Wam napisać, że długo przekonywał...

     Witajcie! Dziewczyny lubią brąz - śpiewał Ryszard Rynkowski... I na pewno śpiewał o mnie. Choć muszę Wam napisać, że długo przekonywałam się do tego koloru. Do dzisiaj uważam, że ten kolor sprawia, że każdy zestaw staje się poważniejszy, żeby nie napisać wprost, że brąz troszeczkę dodaje lat. Całkowicie mi to nie przeszkadza, dlatego coraz częściej sięgam po ubrania lub dodatki w tym kolorze. Brąz często pojawia się w jesiennych trendach, jednak na wiosnę powraca w dość ciepłych odcieniach i świetnie wpisuje się  w trend: safari. Myślę, że nie taki brąz straszny jak go malują, a każda kobieta może znaleźć odpowiedni odcień do swojej urody. 
     Dzisiejszy zestaw to połączenie beżu i brązu, w takim w camelowym odcieniu czuję się najlepiej. W wiosenne trendy wpisuje się nie tylko kolor kurtki, dodatków, ale również sukienka. Wszechobecne falbany podbiły moje serce. To jeden z moich ulubionych trendów na ten sezon. Świetnym uzupełnieniem zestawu jest łańcuszek z firmy Dedicante. Jestem ciekawa czy Wy również jesteście fankami brązowych stylizacji? 

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

DZIEWCZYNY LUBIĄ BRĄZ

kurtka - GAMISS | sukienka - ALL | torebka - ROSEGALzegarek - MICHAEL KORS 
łańcuszek - DEDICANTE | kozaki - DEEZEE

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Świetne połączenie! 😘 Torebka zrobiła na mnie największe wrażenie, cudowna! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurteczka, cały zestaw mi się bardzo podoba . Uwielbiam brąz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. taką piękną stylizację to też bym nosiła;) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Cudnie ze soba to polaczylas :) Wszystko mi się podoba :)
    klik! $27.94, $32.34
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wszystko dobrane, brąz na wiosnę też mi się dzięki Tobie podoba ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, kurteczka idealnie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Brąz to kolor jak każdy inny, są rzeczy na których zawsze będzie wyglądał dobrze - okrycia wierzchnie i dodatki na przykład ;)

    U Ciebie jest strzałem w dziesiątkę, świetnie tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię brązów, niestety nie ta uroda... U Ciebie jest idealnie :) wszystko super. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszytskie odcienie brązów. Twoja torebka skradła me serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Wszystko idealnie współgra! Bardzo mi się podoba! A moim zdaniem lat dodaje ciemny brąz,a nie taki karmelowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta sukienka, naszyjnik również zwrócił moją uwagę www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mega fajne i udane zestawienie :) szczególnie podoba mi się, że te wysokie buty, które często lubią wyglądać...źle, tutaj się idealnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kurtka :) Oj ja do brązu nadal się nie przekonałam, jednak króluje u mnie czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz cudownie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalabym sobie rękę uciąć, że pisalam już do tego zestawu komentarz, ale może po prostu to było na FB :P hehe

    Ja, przy mojej obecnej zmianie, z całą pewnością z brązami w końcu się polubię :D
    bardzo mi się podoba Twoj zestaw kochana :D
    sukienka i torebka są świetne :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny look - zachwycasz . I cudowna torebka

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłam cie drugi raz po dłuższym czasie. Przestalam kiedys obserwowac bo bardzo rzadko pojawialy sie nowe notki. Widze spora zmiane na plus. Zostane na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz Zjawiskowo <3 <3 Sukienka , kurtka i torebka są świetne no i buty rowniez <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oszalamiajacy look :) torebka z pastelowymi fredzelkami jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo tak, lubię takie kolory i stylizacje! Pięknie wyglądasz ;*

    http://podstawyniemieckiego.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie dziewczyny lubią brąz. Bardzo fajnie prezentują się te buty, jednak myślę, iż botki takie jak te tutaj: https://sosimply.pl/buty/buty-kozaki-botki-sneakersy. Widać, większość obuwia możemy dopasować do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń