SPOSÓB NA PONCZO

    Przez lata zarzekałam się, że nigdy nie założę ponczo. Ten model okrycia wierzchniego zawsze podobał mi się na kimś. Sama była jego prz...

    Przez lata zarzekałam się, że nigdy nie założę ponczo. Ten model okrycia wierzchniego zawsze podobał mi się na kimś. Sama była jego przeciwniczką, wydawało mi się, że zaburza proporcje sylwetki. Jestem natomiast ogromną zwolenniczką szali i chust, wiec pomyślałam, dlaczego nie spróbować z ponczo. 
    Z biegiem lat widzę w sobie zmianę i to, co kiedyś wydawało mi się totalnym obciachem - dziś nabiera innego znaczenia. Mimo luźnego fasonu, ponczo kojarzy mi się elegancją. Możemy zarzucić je na sukienkę, koszulę, kurtkę czy płaszcz i w każdej z tych wersji będziemy wyglądać efektownie.
    Cenię poncho za wygodę, za to, że nie krępuje ruchów i za spory wybór modeli, które zwłaszcza jesienią możemy dostać również w polskich sieciówkach. Osobiście ponczo noszę na dwa sposoby - tak jak w dzisiejszym zestawie, czyli puszczone luźno oraz w wersji z paskiem, aby podkreślić talię i dodać zestawowi lekkości. Jestem ciekawa jakie Wy macie zdanie o ponczu i czy posiadacie jakieś w swojej szafie? 

SPOSÓB NA PONCZO



SPOSÓB NA PONCZO



SPOSÓB NA PONCZO



SPOSÓB NA PONCZO
SPOSÓB NA PONCZO
SPOSÓB NA PONCZO

SPOSÓB NA PONCZO



SPOSÓB NA PONCZO

SPOSÓB NA PONCZO

poncho - GAMISS | sukienka - MADAMEBUTIK | torebka - MICHAEL KORS | kozaki - GOPOL

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. świetna stylizacja. uwielbiam poncza. pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jakoś nigdy nie przepadałam na ponch'ami... a ostatnio jakoś zmieniłam zdanie i kusi mnie zakup takiego cacka :)
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look, bardzo lubie poncza!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak mogłaś?
    Poncza są świetne, bo w zależności od tego, jakie dodatki to nich wybierzesz będą pasować Ci do naprawdę KAŻDEGO stylu ciuchów!
    Poza tym zastępują ten nieszczęsny szalik, który majta się koło szyi i dopiero zaburza proporcje!
    Wygląda się w nim czasem jak dres z blokowiska ;P No bez karku ;P

    Ponczo wspaniale izoluje od chłodu!

    wybrałaś bardzo ładny model, w Twojej kolorystyce, ładnie zgrałaś go z resztą ciuchów i niczego sobie nie pozaburzałaś.

    Czyli - było warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wybrałaś te ponczo i pięknie w nim wyglądasz! Także noś jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, u mnie nadal jest podobnie... zawsze poncza podobaly mi się na kimś, a sama już wiele razy przymierzalam się do nich i niestety wciąż czuję się w nich jak jakiś przebieraniec :( czego mega żałuję oczywiście, bo sama chętnie bym sobie jakieś sprawiła :(

    Twoja propozycja bardzo mi się podoba kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tym ponczo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponczo wygląda super, bardzo stylowo się na Tobie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ponczo bardzo postarza. Nie lubie takich okryc..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladnie w nim wygladasz <3 <3 my osobiscie nie posiadamy poncza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja:) Poncho jest genialne, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poncho! Zastanawiam sie jakbym w takim wygladala. Czy dlugo czeka sie na przesylke z tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna rzecz te ponczo, zawsze coś nowego :) Podobasz mi sie w nim!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponczo jest idealne na chłodne dni. Mam swoje ulubione i często właśnie wtedy je noszę. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja, pasuje ci :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. U innych zwykle bardzo mi się podobają, ale ja czuję się w nich jakaś taka przytłoczona :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ponczo, idealne na chlodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. Stonowana i urocza ;*

    OdpowiedzUsuń