3 URODZINY BLOGA

    3 lata prowadzenia bloga zleciały jak jeden dzień... To był naprawdę ciekawy czas i mam nadzieję, że kolejne lata prowadzenia przede m...

    3 lata prowadzenia bloga zleciały jak jeden dzień... To był naprawdę ciekawy czas i mam nadzieję, że kolejne lata prowadzenia przede mną. Kiedy zakładałam bloga, nie myślałam, że jest to ciężka praca, pełna zmian, ciągłego rozwoju. Podziwiam wszystkie osoby, które prowadzą blogi po kilka lat, bo wiem ile czasu i pracy pochłania każdy post.
   Dziękuję Wam za aktywność na moim blogu, za wszystkie miłe wiadomości. Wszystkie Wasze rady biorę sobie do serca i postaram się Wasze sugestie wprowadzić w życie. Zdaję sobie sprawę, że posty pojawiają się za rzadko. Dostawałam od Was również wiadomości, że za mało piszę o sobie i swoim prywatnym życiu. Postaram się, aby pojawiały się posty, które pozwolą Wam bardziej mnie poznać.
   Dziękuję mojej mamie, która wchodzi na bloga codziennie, czyta moje posty i wspiera mnie w jego prowadzeniu. Kiedy nie dodaję przez dłuższy czas żadnego wpisu, dostaję od niej sms'a "dodaj coś na bloga, dawno nic nie było". Mamo dziękuję, bo to między innymi dzięki Twoim sms'om powstają kolejne posty.
  Jeszcze raz dziękuję wszystkim czytelnikom za miłe słowa, wszystkie komentarze, wiadomości jak i za konstruktywną krytykę. Każda z tych rzeczy motywuje mnie do działania i dalszego rozwoju.  











You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Życze ci dalszej wytrwałości w blogowaniu;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwałości i dalszych sukcesow;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! 3 lata to bardzo długi okres czasu, powodzenia :) Kolejnych 3 minimum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszej wytrwałości i przyjemności z blogowania! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat 100 lat! Gratuluje i zycze duuzych sukcesow w pzyszlosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie i ja podziękuję Twojej mamie- bo ma absolutną rację, obijasz nam się czasem kochana ;) hehe a lud domaga się częściej nowości :)

    pięknie wyglądasz i gratuluję 3 lat ! :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze Ci zostania najslynniejsza blogerka w Polsce! Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, życzę dalszych sukcesów, pozdrawiam!:)
    ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulujemy i zyczymy Ci wytrwałości i samych sukcesow kochana ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń