PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

   Od dziecka marzyłam o bujnych lokach, niestety jak to często na przekór bywa natura obdarzyła mnie prostymi włosami. A ja do dzisiaj uwi...

   Od dziecka marzyłam o bujnych lokach, niestety jak to często na przekór bywa natura obdarzyła mnie prostymi włosami. A ja do dzisiaj uwielbiam kręcone włosy. Pewnie zastanawiacie się teraz, jak mogę lubić loki, jeżeli na blogu mam może jeden wpis w falowanych włosach. Powód jest prosty, kręcone włosy uwielbiam, ale kręcić ich nie znoszę. Na samą myśl o spaniu w wałkach, papilotach czy kręceniu moich długich włosów na zwykłą lokówkę robi mi się słabo. I tak wybawieniem okazała się lokówka Babyliss Curl Secret, to pierwsza na polskim rynku automatyczna lokówka, dzięki której zapominamy o pracochłonnym nawijaniu pojedynczych pasm włosów i długim oczekiwaniu na właściwy skręt. Dzięki Curl Secret loki tworzą się same!

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

    Kiedy lokówka BabylissCurl Secret C1201E do mnie trafiła, miałam już do czynienia z jej starszą siostrą. Dlatego wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Pamiętam też, kiedy pierwszy raz użyłam automatycznej lokówki. Bałam się, że nie poradzę sobie z kręceniem. I jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że kręcenie włosów tą lokówką jest dziecinnie proste. Wystarczy rozdzielić włosy na małe pasma, przyłożyć lokówkę, a ona automatycznie skręci nasze włosy.

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

   Odkąd pamiętam dbam o swoje włosy, unikam nadmiernej stylizacji. Ale dzięki automatycznej lokówce, mogę wyczarować świetne loki i nie muszę się już bać o ich kondycję. Bowiem Curl Secret daje nam możliwość dopasowania temperatury do rodzaju naszych włosów, jest wyposażona w powłokę ceramiczną oraz funkcję jonizacji, dzięki której włosy są bardziej gładkie i lśniące.  

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

    Dzięki wyposażeniu w sygnalizację dźwiękową wiemy, że nasz lok jest już gotowy. Nie musimy się martwić, że za krótko lub za długo trzymamy lokówkę na włosach. To co mnie osobiście urzekło w nowszym modelu lokówki Curl Secret C1201E to innowacyjny system trzech kierunków kręcenia loków. W prawo, w lewo a może naprzemiennie? Jednym przyciskiem wybieramy, w jakim kierunku chcemy nakręcić nasze włosy. Ja przeważnie korzystam z opcji automatycznej, czyli kręceniu naprzemiennym.

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

   Oprócz użyteczności, zawsze zwracam uwagę na to jak dany produkt wygląda i tutaj marka Babyliss zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Po rozpakowaniu paczki, ujrzałam białą lokówkę z efektem perłowym. Oj jakie wielkie było moje zdziwienie. Nie miałam nigdy do czynienia z takim kolorem urządzeń do stylizacji włosów, dlatego wielki plus dla marki za pomysł. Przez ten kolor lokówka wygląda efektownie i bardzo kobieco. Nie trzeba chować jej do szafy, może spokojnie zdobić nasze łazienki, toaletki.

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS


    Jestem posiadaczką dość gęstych, długich włosów. I ta lokówka sprawdza się u mnie wyśmienicie, kiedy chcę, żeby loki były bardziej wyraźne, biorę do wkręcenia mniejsze pasmo. Istnieje również możliwość wybrania czasu kręcenia loków (8s, 10s, 12s), dzięki czemu mamy sposobność uzyskania: romantycznych fal, delikatnych loczków i bardzo wyraźnych loków. Wszystko zależy od naszych preferencji i gustu.

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS



PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

   Na zdjęciach poniżej możecie zauważyć, że dzięki lokom moje włosy wydają się gęściejsze. Użycie Curl Secret to prosty sposób na zwiększenie objętości. Co do trwałości loków to tutaj kolejny plus wędruje w stronę lokówki. Na drugi dzień moja fryzura wygląda świeżo, jakbym dopiero co nakręciła włosy. To dla mnie bardzo ważny aspekt.

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS



PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS



PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS

   Moja opinia jest pozytywna, nie przeczytacie o tym produkcie złego słowa, bo ja minusów nie widzę. Dla mnie ten sprzęt to wybawienie i wiem, że nigdy nie wrócę do żadnych wałków czy zwykłej lokówki. Wygoda i szybkość przede wszystkim! 

PIĘKNE LOKI W KILKA MINUT | BABYLISS PARIS



koszula - H&M | spodnie - C&A | buty - Brilu

You Might Also Like

14 komentarzy

  1. Super sprzęt, efekt jak widać nadzwyczajny. Chyba będę musiała sprawić taką sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne lokensy! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow wow!!!!! jaki efekt!
    Włosy zadbane i piękne. Loki przepiękne. Proste seksowne.
    Bardzo ładna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladasz, też uwielbiam tą lokowkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podobaja mi sie twoje proste wlosy. Chociaz tak tez ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne loczki wyszly, efekt "wow" w bardzo krotkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie urzekła czerwona koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne włosy, pięknie wyglądają w wersji prostej jak i kręconej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Twojej urody pasuje wszystko. Mi się bardziej podobasz w lokach��

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tak ciekawa urode, ze kazda fryzura Ci pasuje. Ja lubie loki i tez mam taka lokowke. Uzywam rzadko bo wlosy sie wysuszaja od prostowania i kręcenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lokóweczka, pewnie droga była. Ale efekt oszałamiający <3

    OdpowiedzUsuń