FALBANY NA FALI

       Najprostsze rozwiązania są często najlepsze. Tego w ostatnich miesiącach staram się trzymać, zarówno w modzie jak i w innych aspekta...

       Najprostsze rozwiązania są często najlepsze. Tego w ostatnich miesiącach staram się trzymać, zarówno w modzie jak i w innych aspektach życia. Na moim blogu pojawiało się już wiele total looków, ten dzisiejszy będzie w kolorach szarości. 
      Prostotę jednobarwnego zestawu przełamałam różnorodnymi materiałami oraz fasonami. Bazą tego zestawu jest bluzka z falbanami, które w tym jesienno-zimowym sezonie są hitem. Mam wrażenie, że falbany są absolutnie wszędzie - na spódnicach, bluzkach, spodniach, ale także w dodatkach. Nie ma się co dziwić, bo ten subtelny element dodaje nawet prostej bluzce szyku i kobiecości. I pomyśleć, że za nim falbana trafiła do garderoby, znajdowała swoje zastosowanie tylko i wyłącznie na obrusach, zasłonach czy bieliźnie. Jak dobrze, że wszystko się zmienia!












płaszcz - OLAVOGA | bluzka - MADAMEBUTIK | spódnica - RESERVED | szal - H&M | 


torebka - RESERVED | buty - ALL | zegarek - GINO ROSSI

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Tez lubie ubrania w szarym stylu :) Płaszczyk prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna szara stylizacja! Koronkowa koszulka wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie boski zestaw, uwielbiam takie zestawy jedno kolorowe, bluzka jest boska chyba taką samą sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i romantyczna stylizacja;) śliczna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest przepiękna!
    Bardzo kobieca i oryginalna!

    No i ten... już kiedyś Ci to pisałam - szarość to taki "Twój' kolor, bardzo mi się z Tobą kojarzy, bardzo mi do Ciebie pasuje!
    Jesteś jedną z blogerek, które w szarości naprawdę wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka, cały zestaw mi się bardzo podoba . Uwielbiam szarości! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam falbany <3 Ach, wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,świetny zestaw! Piękne szarości

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajćććć cudowna bluzka- bardzo podoba mi się ta koronka i falbanka <3
    w ogole świetny szaraczek- też ostatnimi czasy mam bzika na punkcie szaraczkow, więc absolutnie nic bym tu nie zmienila :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy szarości, bluzka jest przepiękna, szal rowniez <3
    Wygladasz Zjawiskowo <3 <3

    OdpowiedzUsuń