MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

   Byłam miło zaskoczona, kiedy otrzymałam do przetestowania nową linię kosmetyków Le Petit Marseillais Morska Pielęgnacja.  Moje zdanie o ...

   Byłam miło zaskoczona, kiedy otrzymałam do przetestowania nową linię kosmetyków Le Petit Marseillais Morska Pielęgnacja. Moje zdanie o LPM już znacie, lubię ich kosmetyki za to, że naprawdę dobrze nawilżają i mają ciekawe zapachy. Ta linia pielęgnacyjna jest zdecydowanie najlepsza, porównując do pozostałych, które miałam okazję testować.        
    Nawilżenie jest równie dobre, jak w innych kosmetykach tej marki. Jednak jest coś, dzięki czemu ta seria zagości u mnie na dłużej - zapach! Nieprzewidywalny, tajemniczy. Nigdy wcześniej nie miałam kontaktu z tak pięknym zapachem. Rzeczywiście, kiedy wącha się te kosmetyki, ma się skojarzenia z morzem, bryzą i wakacjami...

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

Pielęgnujący krem do mycia Algi Morskie i Biała Glinka

   Skóra po użyciu tego kremu jest naprawdę odświeżona. Ogromnym jego plusem jest kremowa konsystencja. Najistotniejsze składniki tego kremu to algi morskie i biała glinka. Cenione od wieków algi morskie, które występują w tych kosmetykach to listownica palczysta oraz ulwa morska, są one źródłem peptydów znanych z regenerującego wpływu na naskórek. Oprócz alg jest również biała glinka, która jest źródłem krzemu. On natomiast sprzyja poprawie kondycji skóry, wzmacniając wszystkie warstwy naskórka.

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

Balsam do ciała Algi Morskie i Oligoelementy

  To mój zdecydowany faworyt. Zagości w mojej pielęgnacji ciała na dłużej. W czasie mojego wyjazdu na Malediwy jak i po jego powrocie nawilża moją skórę naprawdę dobrze. Podczas wakacji mimo stosowania wysokich filtrów słońce dało o sobie znać (nie ma się co dziwić - klimat wilgotno-tropikalny). Moja skóra jednego dnia potrzebowała czegoś do zadań ekstremalnych, piekła, była zaczerwieniona i wysuszona. Ten balsam naprawdę mi pomógł, dobrze nawilżył moją skórę oraz zadziałał chłodząco. 
    O czym warto jeszcze wspomnieć. Kosmetyk nawilża na bardzo długo, a to dzięki polisacharydom zawartym w algach.  Skóra jest w lepszej kondycji.  No i ten zapach, mogłabym tego balsamu używać tylko dla niego. Zapomniałabym o oligoelementach zawartych w balsamie, to nic innego jak magnez, selen, cynk. Pierwiastki te znane są z pielęgnującego działania na komórki naskórka - odżywiają i regenerują.

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

  To, co również zachęca mnie do ponownego zakupu tej linii, to na pewno opakowania kosmetyków. Niebieskie tuby z białymi napisami, nie pamiętam takiej szaty graficznej w kosmetykach do pielęgnacji ciała. Dla mnie są idealne, wyróżniające spośród innych opakowań.

MORSKA PIELĘGNACJA OD LE PETIT MARSEILLAIS

Morska Pielęgnacja - Le Petit Marseillais

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Fajny zestaw :) czas wypróbować :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, jedno co mnie smuci w LPM to brak peelingu z tej serii - to byłby traf w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro polecasz, to musze wyprobowac. Opis brzmi zachecajaco.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty tej firmy są naprawdę dobrej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie tych produktow. Wlasnie przez te intensywne duszace zapachy.

    OdpowiedzUsuń