OSTATNIE PODRYGI JESIENI

       Witajcie! W dzisiejszym poście nie będzie czerwonej czapy i klimatu świątecznego. Za to chciałabym życzyć moim czytelnikom wszystkie...

       Witajcie! W dzisiejszym poście nie będzie czerwonej czapy i klimatu świątecznego. Za to chciałabym życzyć moim czytelnikom wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek, spełnienia wszystkich Waszych marzeń i dużo zdrowia, bo to w życiu najważniejsze. 
       Zdjęcia do tego posta robione były w połowie listopada, teraz po pięknej jesiennej aurze zostały tylko wspomnienia. Mam już przygotowane zdjęcia cieplejszych zestawów, które na pewno pokażę na blogu. Zestaw, który dzisiaj prezentuję jest prosty zarówno w kolorystyce, jak i formie. Coraz częściej stawiam na takie monochromatyczne zestawy. Czuję się w nich po prostu lepiej i myślę, że najprostsze rozwiązania są często najlepsze. Prostotę takich stylizacji warto przełamać różnorodnymi fakturami materiałów lub ciekawą biżuterią. Ja postawiłam na najmodniejszy dodatek tego sezonu czyli choker. W sklepach można znaleźć różne modele, osobiście mam trzy rodzaje chokerów i naprawdę uważam je za atrakcyjny dodatek do każdego zestawu. 
       Kiedy wszystkich ogarnia świąteczny klimat, ja pakuję walizkę i ruszam w podróż życia. Obserwujcie mnie na instagramie i facebook'u, bo na pewno podzielę się z Wami relacją z tego pięknego miejsca. Dajcie znać w komentarzach czy podoba Wam się taki zestaw? 















Piękna jesień we Wrocławiu :) 






kurtka - Shein | sukienka - Reserved | choker - Madamebutik | kozaki - Gopol | zegarek - Michael Kors | torebka - Michael Kors 

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Piękne włosy i śliczna stylizacja :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile bym dała za to, żeby pogoda znowu była taka pięknie jesienna!

    Świetnie wyglądasz, ta ramoneska bardzo fajna!

    Wspaniałych wrażeń zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie od dłuższego czasu już zima, buuuuuuu :(

    ja chcę wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, zazdroszczę torebki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz! piękna sukienka, kurtka i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  6. super ramoneska, fajnie w niej wyglądasz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny look, podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna stylizacja <3

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń