KARNAWAŁOWE SUKIENKI

       Kochani wracam do Was wypoczęta i naładowana pozytywną energią po wspaniałych wakacjach na Malediwach. W przyszłym tygodniu dodam po...

       Kochani wracam do Was wypoczęta i naładowana pozytywną energią po wspaniałych wakacjach na Malediwach. W przyszłym tygodniu dodam post z relacją z tego miejsca. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić aż 3 propozycje sukienek, które można wykorzystać w karnawale. Chciałam Wam życzyć dużo zdrowia oraz spełnienia wszystkich marzeń, żeby rok 2017 nie był gorszy niż poprzedni. Dla mnie rok 2017 zapowiada się bardzo intensywnie, z powodów zawodowych i bardzo osobistych. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało :)
   Pierwsza sukienka to propozycja dla klientek sklepów sieci Biedronka. Sukienka została zaprojektowana przez studentkę ASP w Łodzi w ramach konkursu "Młodzi projektanci dla Biedronki". Autorką czarnej sukienki z oryginalnymi wycięciami na dekolcie jest Aurelia Fąfara.

KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



Manicure - Nails for you





KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI






KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI




sukienka - BIEDRONKA | biżuteria - ALL


 buty - BRILU

     W drugiej stylizacji wykorzystałam białą sukienkę, która pochodzi ze sklepu Dresslily. Urzekła mnie koronkowymi akcentami oraz swoją delikatnością. Postanowiłam dobrać do niej szare szpilki oraz srebrne delikatne dodatki.

KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI









KARNAWAŁOWE SUKIENKI






KARNAWAŁOWE SUKIENKI







sukienka - DRESSLILY | biżuteria - ALL 


 buty - BRILU


     W trzecim zestawie wykorzystałam koronkową sukienkę w kolorze granatowym ze sklepu Madamebutik. To właśnie w niej wybiorę się dzisiaj na Bal Sylwestrowy. Dobrałam do niej czerwone dodatki, ale do granatu sprawdzą się również srebrne dodatki. 

KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI






KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI



KARNAWAŁOWE SUKIENKI




sukienka - MADAMEBUTIK | biżuteria - ALL 


szpilki - BRILU

You Might Also Like

19 komentarzy

  1. Granatowa sukienka wymiata!!<3
    + choinka skradła moje serce:)))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też lubię najbardziej granatową z tych trzech propozycji!

      Usuń
  2. Mi też najbardziej podoba się ta granatowa, chociaż ta z kolekcji dla Biedronki również nie jest brzydka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne sukienki, w ktorej poszlas na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na Sylwestra wybrałam propozycję 3, czyli granatową sukienkę!

      Usuń
  4. Widziałam na insta zdjecia. Piekna sesja ;-) Szkoda ze nie ma zdjęć całej choinki bo na tych kawalkach prezentuue sie ladnie. Ja w tym roku mam ubrana na zloto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dobrze, że napisałaś komentarz. Zapomniałam pokazać choinkę, ale już dodałam jej zdjęcia również do tego posta :)

      Usuń
  5. Bardzo mi spodobały dwie sukienki! Biała i granatowa. Są przecudne *.*

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdej wyglądasz świetnie! :) Paznokcie - super! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdej z tych sukienek olśniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrane czerwone szpilki do granatu, lubię takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do wyboru, do koloru - każdy może wybrac cos dla siebie :)
    Mam nadzieje, ze Sylwester sie udal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wspaniała zabawa z najbliższymi!

      Usuń
  10. wszystkie sukienki są przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienki!

    OdpowiedzUsuń