TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

    Uwielbiam modę, jej zmienność i to, że w każdym sezonie pojawiają się nowe, ciekawe trendy, o których warto napisać. Przedstawię Wam dz...

    Uwielbiam modę, jej zmienność i to, że w każdym sezonie pojawiają się nowe, ciekawe trendy, o których warto napisać. Przedstawię Wam dzisiaj kilka tendencji, które mi osobiście przypadły do gustu oraz zaprezentuję kolory, które będą królować w sezonie jesienno-zimowym. Oto subiektywny przegląd najważniejszych trendów.


STYL MILITARNY
Wizja dziewczyny z wojska powraca do nas prawie co roku, czy to w trendach wiosennych czy jesiennych. Ja kupuję ten trend w całości, uwielbiam kolor khaki i moja miłość do niego nie słabnie. W tym sezonie kolor khaki jest widoczny przede wszystkim w okryciach wierzchnich. A co z noszeniem tego koloru od stóp do głów? Na moim blogu znajdziecie niedługo właśnie taki zestaw.

Burberry
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

FOKUS NA SZYJĘ
Kolejny trend, który przypadł mi do gustu to skupienie ubraniem uwagi na szyi. Duże kołnierze, kokardy, wstążki czy futra. Wszystko, co wiązane pod szyją będzie modne w sezonie jesienno-zimowym. Na moim blogu pokazywałam już zestaw, właśnie z wiązaną koszulą (tutaj)

Erdem
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

KORONKA
W nadchodzącym sezonie ten trend przybiera trochę inny charakter. Projektanci proponują odważną, czarną koronkę, która idealnie sprawdzi się w wieczornych zestawach. Jestem totalnie oczarowana sukienkami z czarnej koronki.

Alberta Ferretti
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

NA ROCKOWO
Jako miłośniczka czerni, bardzo cieszę się z kolejnej modowej tendencji, czyli noszenia czerni od stóp do głów w dość mocnym, drapieżnym wydaniu. Ciekawe w tej tendencji modowej wydaje się również łączenie ciężkich okryć wierzchnich z delikatnymi, zwiewnymi sukienkami.

Elie Saab 
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

WIKTORIAŃSKI SZYK
Kolejny trend kojarzy mi się bardziej z latem, wiosną i nijak ma się do pozostałych dość mocnych trendów. Jednak jest w nim coś, co przyciąga uwagę i skupia wzrok innych osób. Koronki, jasne kolory, marszczenia, transparentne tkaniny i wstążki to właśnie te elementy, którymi charakteryzuje się ten kierunek. Widziałam świetne projekty F&F, które idealnie wpisują się w tę tendencje modową.

Balmain
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017


Inspiracje

TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

KOLORY PANTONE

Pantone po raz kolejny pokazał kolory, które będą modne jesienią i zimą 2016/2017. Zawsze z ciekawością zerkam na ich propozycje i w tym sezonie znalazłam kilka kolorów, które chętnie zobaczę w swojej szafie. 

Pantone


SHARKSKIN
Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

WARM TAUPE
Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

LUSH MEADOW 
Inspiracje
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2016/2017

Jestem ciekawa czy któryś z tych trendów przypadł Wam do gustu? 

You Might Also Like

15 komentarzy

  1. Świetne inspiracje:) kolor khaki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem szczesciara,bo w tym sezonie podoba mi sie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zieleń ciemna, taka militarna, wojskowa zawsze kojarzy mi się z jesienią i wczesną wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za inspiracje, ruszam na lumpeksowe łowy :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post, piekne inspiracje ! <3 Chcemy wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokardy przy szyji dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. styl militarny uwielbiam, więc ciesze się,że nadal w modzie;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele z tych propozycji przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zrobiłaś taki skrót :) będzie dla mnie pomocne - bo ja ostatnio głowy nie miałam do oglądania trendów. Ciekawe style są modne w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te szarości :) Muszę poszerzyć swoją szafę o taki płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń