AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

    To już druga kampania marki Le Petit Marseillais , w której miałam przyjemność uczestniczyć. Moje zdanie o ich kosmetykach pozostaje ni...

    To już druga kampania marki Le Petit Marseillais, w której miałam przyjemność uczestniczyć. Moje zdanie o ich kosmetykach pozostaje niezmienne, nadal jestem oczarowana ich działaniem i cieszę się, że mogę Wam opisać w kilku zdaniach nowe kosmetyki. 
     Tym razem miałam przyjemność przetestować trzy kosmetyki: kremowy żel po prysznic malina i piwonia, pielęgnujący balsam do mycia z masłem arganowym, woskiem pszczelim, olejkiem różanym oraz pielęgnujący krem do mycia z masłem shea i akacją. 

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

Pielęgnujący balsam do mycia z masłem arganowym, woskiem pszczelim, olejkiem różanym

Zacznę od kosmetyku, który najbardziej przypadł mi do gustu. Jestem pod dużym wrażeniem działania wszystkich kosmetyków LPM, ale ten nawilża chyba najlepiej ze wszystkich, które miałam okazję testować. Zapach jest ciekawy, konsystencja lekka. A skóra pozostaje długo nawilżona i odżywiona. Nie ma co się dziwić, jeżeli w składzie jest masło arganowe nazywane często płynnym złotem z uwagi na cenne właściwości. Udowodniono, że olej araganowy skutecznie zatrzymuję procesy starzenia się skóry oraz hamuje procesy powstawania rozstępów. 

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

Kremowy żel pod prysznic malina i piwonia

Żel ma świetną konsystencję. Piwonia w składzie zachęca do użycia kosmetyku, nie wszyscy wiedzą, że oprócz cudownego wyglądu (moje ulubione kwiaty), ma jeszcze dużo korzystnych właściwości. Kwiaty piwonii wykorzystuje się w leczeniu schorzeń skóry i błony śluzowej. Osobiście uwielbiam zapach piwonii, ale w połączeniu z maliną zapach tego kremowego żelu jest dla mnie zbyt słodki.

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

Pielęgnujący krem do mycia z masłem shea i akacją. 

Za to zapach tego kosmetyku zachęca do wielokrotnego użycia, jest cudowny. Mam wrażenie, że po każdym użyciu tego kosmetyku skóra jest jędrna i dobrze odżywiona. Uwielbiam kosmetyki z masłem shea, dlatego zawsze chętnie po nie sięgam, nawet jeżeli ilości masła w składzie są minimalne. Masło shea posiada dużo witaminy A i E, która odmładza i chroni skórę przed wolnymi rodnikami. 

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

Mieliście okazję wypróbować któryś z tych kosmetyków? 

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Te produkty są jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post!! Bardzo zainteresowal NAS ten balsam do ciala <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, świetna ta kampania! :)
    Ja, niestety, nie miałam jeszcze okazji wypróbować tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są ich produkty :-) Również próbowałam szczęścia w rekrutacji, ale tym razem nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szata graficzna tych produktów sprawia, że chce się je mieć mimo wszystko ! :D Na pewno wypróbuję ! Zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty tej firmy;) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu przetestować na własnej skórze ich działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji, ale pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tak jak ty cały box i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana miałam coś z tej firmy i pamiętam że zapach był obłędny! Te cudeńka pewnie też są świetne. Super sprawa z byciem ambasadorką:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna recenzja :)
    Jeśli chcesz, to możesz też przetestować krem Garnier :P
    Więcej informacji tutaj: http://kombinator.com.pl/darmowa-probka-garnier/

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie zdjęcia :) Uwielbiam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój ulubieniec:),pięknie wyglądają i do tego są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają piękne opakowania! Szczerze przyznam, że nigdy nie kupiłam nic z tej firmy, ale mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty tej firmy:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń