POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL

Witajcie! Dzisiaj chciałam Wam przedstawić sklep - ePrezenty.pl . Strona posiada bogatą ofertę upominków na każdą okazję: chrzest, rocznicę...

Witajcie! Dzisiaj chciałam Wam przedstawić sklep - ePrezenty.pl. Strona posiada bogatą ofertę upominków na każdą okazję: chrzest, rocznicę ślubu, imieniny, urodziny, dzień matki itp. Prezenty oferowane przez sklep nie są jednak zwykłymi upominkami, które można dostać w wielu sklepach. Asortyment oferowany przez stronę ePrezenty.pl jest zdecydowanie wyjątkowy, gdyż każdy prezent z tego sklepu jest spersonalizowany tzn. na podarunkach, którymi chcemy obdarować swoich bliskich może znaleźć się grawer, nadruk, haft z imieniem, życzeniami. Myślę, że takie spersonalizowane prezenty, sprawią radość każdej osobie, nawet tej najbardziej wymagającej.


POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL

POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL


Zdecydowanie do takich osób należy moja mama, która nie lubi prezentów mało praktycznych, z przypadku, dlatego postanowiłam zaskoczyć ją prezentem na urodziny i zamówić ze sklepu ePrezenty.pl grawerowany łańcuszek z jej imieniem oraz spersonalizowaną kartkę ze zdjęciami, które przywołują miłe wspomnienia. Nie muszę Wam chyba opisywać, jak wielka była jej radość, kiedy otrzymała coś dedykowanego specjalnie dla niej.

POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL

POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL


Kolejny prezent wybrałam z myślą o sobie - kartkę ze swoimi zdjęciami oraz naszyjnik z wygrawerowanym imieniem. Biżuteria prezentuje się ładnie, jest delikatna i precyzyjnie wykonana. 
POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PLPOMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PLPOMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL
Mocną stroną sklepu jest to, że prezenty wybiera się łatwo i przyjemnie. Zamówienie realizowane jest błyskawicznie i przesyłka dociera do 48 godz. Dla mnie osobiście ogromnym plusem tego sklepu jest obsługa - miła, uprzejma i konkretna. Niby tak niewiele, a jakże cenne i rzadkie są takie zachowania w dzisiejszym świecie. Jestem pewna, że strona ePrezenty.pl spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Sklep dba o każdy detal, od wykonania po samo zapakowanie prezentu. Szczerze go polecam! 

POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL

POMYSŁY NA PREZENT - EPREZENTY.PL

https://eprezenty.pl/

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Piękne te łańcuszki. Już kiedys robiłam u nich zamówienie. Też bylam zadowolona chociaz czekałam troche dluzej. Ale to bylo wieki temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i pomysłowe kartki z życzeniami w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe moze kiedys skorzystam. Fajnie ze ida na przeciw klientowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sa te łańcuszki! <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni mają cudowne prezenty!!<3 Miałam styczność z tą stronką:)
    Uwielbiam te Twoje zdjęcia*-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś takie wspaniałe łańcuszki? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna łańcuszki :) ja bym teraz skupiła się jednak na jakąś bransoletke:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny pomysł na prezent dla bliskiej osoby, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł na prezent, bardzo ładne wykonanie, radość musiała być wielka :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń