AŻUROWA BLUZKA

     Witajcie Kochani! Dzisiaj mam dla was bardzo klasyczny zestaw. Połączenie bieli i czerni to kontrast, który nigdy nie wychodzi z mody....

     Witajcie Kochani! Dzisiaj mam dla was bardzo klasyczny zestaw. Połączenie bieli i czerni to kontrast, który nigdy nie wychodzi z mody. Są to tak uniwersalne kolory, że pasują na do większości okazji, dlatego bardzo chętnie przemycam je do swoich zestawów. Czerń i biel stanowią doskonałe tło dla odważnych dodatków, takich jak np. szpilki w czerwonym odcieniu, na które dzisiaj postawiłam. Nie ma dla mnie nic bardziej kobiecego niż właśnie czerwone szpilki, nie wyobrażam sobie bez nich swojej szafy. 
      Swoją premierę ma również torebka Michaela Korsa. Jest to cudowny prezent, który otrzymałam na urodziny. Sama pewnie nigdy bym się na nią nie zdecydowała, bo nie podążam ślepo za modą. Ale muszę przyznać, że torebka jest piękna, dobra jakość oraz solidne wykonanie. Zdecydowanie warta jest swojej ceny. Zapomniałabym o elemencie z dzisiejszego zestawu, który najbardziej rzuca się w oczy, a mianowicie czerwonej bomberce, którą zaprezentuję Wam szczegółowo w kolejnych postach! Do następnego! 

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA




AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA



AŻUROWA BLUZKA

AŻUROWA BLUZKA

kurtka - Stradivarius | bluzka - Madamebutik | spodnie - Bershka | szpilki - Brilu | zegarek - Michael Kors | torebka - Michael Kors 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Super stylizacja . Fajnie połączyłaś ją z czerwienią :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że ta czerwień to taka kropka nad i :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszelkie ażury, więc Twój zestaw nie może mi się nie podobać!
    Torebka to taki klasyk - do wszystkiego będzie Ci pasować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też uwielbiam ażurowe ubrania, zwłaszcza w takich klasycznych zestawach.

      Usuń
  3. Stylizacja z pazurem :) podoba mi się :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka- bardzo podoba mi się jej ażurkowe wykonczenie- niesamowitego uroku jej dodaje :D
    a czerrrrwone szpile trochę ten urok przełamują, dodając nieco pikanterii :D

    super calość kochana :)

    ktoś mial gust z tą torebką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak prezent udany, bo pewnie nigdy bym się na nią nie zdecydowała :) Wolę odkładać na swoje wymarzone wakacje :P

      Usuń
  5. Fajna stylizacja w butach na wysokim.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja w podstawowych mocnych kolorach, które do Ciebie świetnie pasują, proporcje elementów stroju idealne dla sylwetki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z tymi promocjami to różnie bywa, ponieważ idealne dla mojej sylwetki są spodnie z wysokim stanem, których nie lubię :)

      Usuń
  7. Bluzka, kurtka i szpilki rewelacja:) ślicznie Kochana wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:) piękną masz kurtkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Kolory ponadczasowe, ażurowa bluzka bardzo ładna, szpilki, wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to prawda kolory idealne, sprawdzą się w każdym zestawie :)

      Usuń
  10. Doczekamy się jakieś stylizacji w sukience ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie :) Oczywiście, na pewno się coś pojawi :)

      Usuń
  11. Kochana zestaw genialny! Niby elegancko ale jednak trochę na ludzie<3 Szpilki bym zamieniła na superstary i dla mnie mega!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja swoje superstarsy schowałam głęboko w szafie, nie lubię płaskiego obuwia :P

      Usuń
  12. Cudowny LOOK! Przepieknie Ci w czerwieni <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyczne zestawienie kolorów. Bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co robisz, że masz tak piękną cerę? Zazdroszczę Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan mojej cery jest efektem leczenia retinoidami :) polecam jeżeli borykasz się z jakimiś zmianami.

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz<3 piękne szpilki:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wie, super wygląda to połączenie czerwieni. Bomberka boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bomberka to teraz ukochana rzecz w szafie :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię Cię w takich klasycznych i kobiecych zarazem zestawach! Zachwycasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, kurtka po prostu rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń