KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM

    Witajcie Kochani!  Koszulę z dzisiejszego wpisu mogliście zobaczyć już na moim Instagramie. To jedna z tych rzeczy, które mogę uznać za...

    Witajcie Kochani! Koszulę z dzisiejszego wpisu mogliście zobaczyć już na moim Instagramie. To jedna z tych rzeczy, które mogę uznać za naprawdę udany zakup. To, co mnie w niej urzekło to dość nietypowy, orientalny motyw. Choć jest naprawdę okazały, to trzeba przyznać, że bardzo trudno zestawić go z innymi częściami garderoby. Na pewno wzór na koszuli nie wymaga dodatkowej oprawy, gdyż sam w sobie jest bardzo efektowny, dlatego reszta mojego zestawu jest dość stonowana. Klasyczne jeansy i dodatki w odcieniach beżu i brązu - to coś, co sprawdzi się zawsze przy tego typu motywach.

Udanego weekendu! <3


KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM



KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM



KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM



KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM




KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM

KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM

KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM

KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM

KOSZULA Z MOTYWEM ORIENTALNYM


 koszula - Mango | torebka - Bershka | spodnie - Diverse | zegarek - Michael Kors | buty - All 


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Koszula świetna! bardzo oryginalna:) W wolnym czasie zapraszam na swój profil https://allani.pl/profil/maria_a/stylizacje, gdzie tworzę co prawda 'wirtualne' stylizacje, ale zawsze to jakaś forma zabawy z modą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula jest piękna!
    I motyw na niej jest naprawdę niespotykany i to wiązanie urzeka... bardzo ładna, oryginalna, niepowtarzalna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna stylizacja i idealna do Twojej urody :)
    pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jest nietypowa i od razu przykuwa uwagę. Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, koszula jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda świetnie :) chętnie bym się tak ubrała :)
    Cudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie założyłabym tej koszuli , ale tobie super pasuje! Bardzo nie typowe wzory:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula świetnie pasuje do Twojej urody. Blondynkę takie kolory i wzór mogłyby trochę przytłoczyć, a tak wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć taką koszulę w swojej szafie! Teraz już na pewno się na nią skuszę :) Ślicznie wyglądasz w niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula i świetna torebka idealnie pasująca :) bardzo mi się podoba, już jakiś czas Cie obserwuję na Fashflow i zawsze trafiasz w mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny motyw, rzadko spotykany :) Zachwyciła mnie torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że koszula jest świetna hehehe
    bardzo fajnie urozmaica caly zestaw - print ma bardzo ciekawy, taki oryginalny :)

    i super wyglądasz w tej fryzurce kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie,a koszula i torebka skradły moje serce :)
    Miłego dnia kochana :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/zachod-sonca.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula świetna, ale cała stylizacja to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  15. boska ta koszula zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna skórzana torebka, od razu przykuła moją uwagę :) stylowa i pasuje do wielu zestawów. Wszystko jak najbardziej na plus ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszula taka oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega koszula, mam podobną i jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń