AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

To nie jest moje pierwsze spotkanie z kosmetykami Le Petit Marseillais , więc gdy otrzymałam paczkę wiedziałam, że nie zawiodę się na kosme...

To nie jest moje pierwsze spotkanie z kosmetykami Le Petit Marseillais, więc gdy otrzymałam paczkę wiedziałam, że nie zawiodę się na kosmetykach tej marki. Dzięki udziałowi w kampanii #AmbasadorkaLPM miałam przyjemność przetestować dwa produkty: Olejek do mycia z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy oraz Krem do rąk z masłem shea, aloesem oraz woskiem pszczelim. 

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

Pielęgnujący olejek do mycia z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy

Konsystencja tego kosmetyku jest lekka. Zapach dość słodki, aromat długo utrzymuje się na skórze. Ogromnym plusem tego kosmetyku jest nawilżenie. Jeszcze długo po myciu skóra jest nawilżona, gładka i miękka. Spokojnie można zrezygnować z użycia balsamu, bo efekt po użyciu olejku jest zadowalający.

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

Krem do rąk z masłem shea, alosem i woskiem pszczelim

Konsystencja kosmetyku jest lekka, krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze, co dla mnie jest ogromnym plusem. Pięknie pachnie, zdecydowanie delikatniej niż olejek do mycia. Nawilżenie skóry rąk pozostawia wiele do życzenia, używałam kosmetyków, które sprawdzały się zdecydowanie lepiej. Największy plus za wydajność kosmetyku.

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS

AMBASADORKA LE PETIT MARSEILLAIS


Co sądzicie o produktach Le Petit Marseillais? Mieliście okazję jakieś wypróbować?

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Dawno już ich nie kupowałam.
    Z chęcią przetestuje krem do rąk .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od czasu do czasu kupuję i jestem zadowolona z kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze okazji testować produkty tej marki ale myślę, że polubilibyśmy się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również miałam okazję sprawdzić ten olejek do kąpieli i jest rewelacyjny, polecam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu kupuję kosmetyki tej firmy i myślę, że są ok.

    OdpowiedzUsuń