PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ

          Witajcie! Dzisiaj mam dla Was zestaw w bardziej wiosennym stylu. Choć kolor szary wielu osobom kojarzy tylko z jesienią, ja bardz...

          Witajcie! Dzisiaj mam dla Was zestaw w bardziej wiosennym stylu. Choć kolor szary wielu osobom kojarzy tylko z jesienią, ja bardzo chętnie sięgam po niego właśnie wiosną. W połączeniu z delikatnym, pudrowym różem można stworzyć naprawdę idealny, wiosenny zestaw. Moim zdaniem kolory te wyglądają ze sobą fantastycznie. Róż w tym połączeniu zyskuje lepszy charakter, bardziej kobiecy, a szarość staje się bardziej subtelna i świeża.
      Jestem ciekawa z jakim kolorem lubicie łączyć szary i co sądzicie o takim duecie kolorystycznym, jaki dzisiaj pokazałam? 

PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ



PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ



PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ



PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ



PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ



PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ
PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ






PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ



PUDROWY RÓŻ I SZAROŚĆ

płaszcz - Varlesca | bluzka - H&M | zegarek - Michael Kors | torebka - Reserved | 
spodnie - Pull&Bear | Buty - Brilu 

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Uwielbiam połączenie różu i szarego, śliczna ta bluzka i bardzo fajna torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż i szary to świetne połączenie. Przepięknie wyglądasz. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    Zapraszam również do polubienia mojego fanpage:
    https://web.facebook.com/Stylistfashioon/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda perfekcyjnie ! Zestawienie kolorystyczne jak najbardziej TAK!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość pasuje do różu wybornie, więc moim zdaniem to był strzał w dziesiątkę - trafny wybór ;)

    Pięknie wyglądasz!
    Bardzo subtelnie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz przepięknie;)
    podoba mi się Twoja bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bluzeczka, jak i cały look.. bardzo podoba mi się połączenie szarego i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki cudo, bomberka ma śliczny kolor - całość rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie zestawione kolory ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. pudrowy róż idealnie komponuje się z szarością.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podoba to zestawienie :)
    Uwielbiam taki delikatny róż

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyne co mi się tutaj rzuca w oczy to bluzka.. przepiękna! Chętnie bym przygarnęła taką w bieli, były może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie kojarzę, na pewno była w kolorze 'złotym'

      Usuń
  13. Niesamowity klimat tych zdjęć :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szary i róż to jedno z moich ulubionych połączeń. Jeszcze lubię szarość z bielą lub pastelowy żółtym. Wyglądasz przepięknie kochana!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Szarość i jasny róż - bardzo lubię to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szarości i żółty to mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się szara torebka, dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miesiąc temu, widziałam, że są jeszcze dostępne :)

      Usuń
  18. Nie wiem jakim cudem przegapilam ten post- ale w koncu dotarlam :) hehe

    W sumie to nie wiem od czego zacząć, czy od zestawu, ktory baardzo mi się podoba, czy od otoczenia, które zgralo się z nim idealnie :D

    Szarego w swojej szafie niestety nic nie mam, bo nie potrafię go nosić, nie wiem z czym i jak- ale uważam, że w towarzystwie różu prezentuje się fantstycznie ! :D

    szpileczki rownież piękne <3

    jak dla mnie same ohy i ahy <3

    buziaki :*
    daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czas się przełamać, szarość będzie idealna do Twojej czuprynki :) Dziękuję :-*

      Usuń
  19. Piekne polaczenie i piekna sceneria na zdjecia <3 <3 SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne włosy <3 mega mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szary pastelowy róż to genialne połączenie! Śliczna bluzka i niesamowite tło zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka jest fenomenalna! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja. Udostępnie ją na swoim blogu o modzie na obcasach. pozdrawiam i zapraszam na moj blog
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygladasz świetnie! Przepiękny outfit i super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz w różu Paula! <3

    http://stylelove.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze raz muszę to napisać, połączenie kolorów idealne :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne połączenie! Moja ulubiona stylizacja u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  28. To niesamowite, jak odpowiednio dobrane kolory mogą dodać urody, wyglądasz niesamowicie delikatnie, wiosennie, zachwycająco, z resztą masz tak nietuzinkową, eteryczną urodę, że ciężko oderwać oczy od zdjęć <3 Pastelowy róż dodaje Ci uroku, ślicznie połączyłaś go z szarościami, wielkie brawa !!

    Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny :****
    MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów, dziękuję pięknie! :-* <3

      Usuń
  29. bluzeczka i szpilki super <3

    OdpowiedzUsuń
  30. wow rewelacyjnie wyglądasz Kochana:) piękne szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne połączenie kolorów,wyglądasz wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz w pastelowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ah, pięknie - róż i szarość, to kompozycja kolorystyczna, którą uwielbiam :). Sama nawet ostatnio zainwestowałam w szare akcesoria i też była to m.in. torebka zamówiona przez neta na e-baron. Bardzo lubię duże, torebki skórzane, noszę wiele notatek i książek na uczelnie więc duża torebka do podstawa, a przy okazji nawet przy zwykłej stylizacji, gdy ma się dobrą, wysokiej jakości torebkę to można wyglądać stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jestem tego samego zdania! Dziękuję :-*

      Usuń
  34. Niezly look i śliczna bluzeczk! *.*
    Zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. ❤️ bardzo wdzięczny kobiecy zestaw 💙

    OdpowiedzUsuń