CZERWONA MARYNARKA NA 2 SPOSOBY

       Witajcie. Chciałoby się rzecz niech żyje czerwień, bo to ona dzisiaj króluje w dzisiejszym poście. Kolor czerwony należy do tych bar...

       Witajcie. Chciałoby się rzecz niech żyje czerwień, bo to ona dzisiaj króluje w dzisiejszym poście. Kolor czerwony należy do tych barw, które uwielbiam, jeżeli obserwujecie mój Instagram, to na pewno Was to nie dziwi. Na moich instagramowych zdjęciach można zauważyć znaczącą przewagę tego koloru. Tego, że czerwień silnie oddziałuje na ludzką psychikę i funkcjonowanie mózgu, dowodzi seria badań prowadzonych na całym świecie. Nie wiem, jakie macie odczucia, ale nic tak nie podnosi mojej pewności siebie, jak właśnie ubrania w kolorze czerwonym.
        Dzisiaj mam dla Was dwa zestawy z czerwoną marynarką, która nadaje się do stylizacji zarówno tych eleganckich, casualowych,  jak i tych bardziej sportowych. Do pierwszego zestawu dodałam jeszcze jeden akcent w czerwonym kolorze w postaci butów. Drugi zestaw jest bardziej stonowany, bo dodatki są w bardziej wyważonym kolorze. Jestem ciekawa, który zestaw spodobał się Wam bardziej?

CZERWONA MARYNARKA
CZERWONA MARYNARKA
CZERWONA MARYNARKA

CZERWONA MARYNARKA
CZERWONA MARYNARKA
CZERWONA MARYNARKA
CZERWONA MARYNARKA
CZERWONA MARYNARKA



marynarka - Stradivarius | bluzka - H&M | spodnie - Bershka | torebka - Kiabi | buty - Brilu






CZERWONA MARYNARKA



CZERWONA MARYNARKA






CZERWONA MARYNARKA



CZERWONA MARYNARKA



CZERWONA MARYNARKA



CZERWONA MARYNARKA


marynarka - Stradivarius | bluzka - H&M | spodnie - Bershka | torebka - Stradivarius

You Might Also Like

37 komentarzy

  1. Czerwony to zdecydowanie twój kolor! No ale przy takim typie urody można chyba nosić wszystkie intensywne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny stylizacja. Świetnie,że wszystko tak ładnie dobrałaś kolorystycznie. :)

    stylistfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wybieram pierwszy zestaw!
    Podoba mi się tam ten akcent w postaci koloru spodni :)

    Ale obydwa są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień kocham ! A Tobie pięknie w tym kolorze. Stylizacje obydwie w moim guście, więc ciężko byłoby mi się zdecydowac na jedną:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje mi się podobają, choć gdybym musiała to wybrałabym pierwszy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście unikam tego koloru, choć fajnie rzuca się w oczy - pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym do tego drugiego dodała jeszcze te czerrrrwone szpile i byloby idealnie ! :) :)
    Ty noś czerwien dziewczyno jak najczęsciej, bo pięknie w niej wyglądasz- super kontrastuje z Twoją urodą i kruczo-czarnymi wlosami- super !! :) :)

    Też kiedyś bardzo lubilam ten kolor, ale odkąd wlosiska przefarbowalam na rudo, to niestety już sobie nie mogę tak z nim poszaleć :/

    buziaki :*
    Daria

    odp. u mnie na Twoje pytanie o butach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie Ci w czerwieni <3 Jakos bardziej spodobal nam sie pierwszy zestaw, ale drugi tez jest sliczny! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! czerwień to zdecydowanie Twój kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się oba podobają, ale, że uwielbiam paski, to gdybym miała wybierać, zdecydowałabym się na propozycję 2. Bardzo ładnie Ci w czerwieni!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam czerwony, Twoja czerwona marynarka pasuje do wielu stylizacji :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham czerwień <3 i tak się składa, że w ostatnim poście mam też czerwoną, ale kurteczkę ;) Świetnie wyglądasz, a ja uwielbiam proste, dobrze dobrane zestawy. Sama z chęcią odgapiłabym od Ciebie stylówkę, ale to już będzie czysty plagiat.. a że jeszcze się tu wypowiadam to zjedli bym mnie :P Także, po prostu się zainspiruję, gdy będę szła do pracy nie będę musiała się długo zastanawiać co włożyć ;)
    Jeszcze raz świetne zestawy!

    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam buziaki ;*
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna marynarka :)

    https://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza propozycja bardzo mnie urzekła!
    Zapraszam! <3
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci ta czerwień! obie wersje fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko idealnie ze sobą zgrane, lubie to! Muszę poszukać takiej marynarki dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy :)! Ja też lubię czerwień, ale chyba moja skóra nie wygląda dobrze w tym kolorze :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Z "pasiakiem" wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwona marynarka jest obowiązkowa w szafie <3 Super wyglądasz. Zestawy bardzo mi się podobają, zwykłe klasyczne ale z ta marynarką mają pazur ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba zestawy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czerwień! Ten kolor bardzo Ci pasuje, oba zestawy są świetne, choć ten z bluzką w paski podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwone szpilki, to j est czego mi brakuje!!!:)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czerwień a Ty pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na co dzień, a jednocześnie elegancko. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwień bardzo Ci pasuje :) jak dla mnie ta pierwsza stylizacja o wiele lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś nie przepadałam za czerwienią ale teraz z chęcią sięgam po rzeczy w tym kolorze :)
    Bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny look, pięknie Ci w czerwonym.
    Sama mam ochotę na podobną czerwoną marynarkę.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba:) Super kolor marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. To też i mój ulubiony ostatnio kolor:) Świetnie się prezentujesz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna marynarka, kolor ma rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super look czerwień dodaje takie pazura :) i elegancji zarazem

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne szpilki :D A sposoby oba mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń