SZARY PŁASZCZ

      Witajcie! W ostatnim czasie bardzo mało mnie na blogu, a to z powodu wszystkich obowiązków, które w ostatnim czasie spadły na moje ba...

      Witajcie! W ostatnim czasie bardzo mało mnie na blogu, a to z powodu wszystkich obowiązków, które w ostatnim czasie spadły na moje barki. Ale muszę Wam przyznać, że kolejne wyzwania przede mną, dość duże projekty i mam nadzieję, że mniej lub bardziej uda mi się im sprostać.

      Szarość w mojej szafie zagościła na dobre, zmienia się tylko jej forma. Przyznaję, że uwielbiam ten kolor za to, że jest taki neutralny, skromny i naprawdę potrafi dostosować się do prawie całej palety barw. Zestaw jest dość prosty, jeżeli chodzi o formę i kolorystykę. Taki minimalizm lubię najbardziej! Jedyną rzeczy z tego zestawu, do której przekonywałam się dość długo, jest wiązany w pasie płaszcz. Jeszcze kilka miesięcy temu, myślałam sobie, że nigdy nie wyszłabym w szlafroku na ulicę :) bo z tym kojarzy mi się ten płaszcz. Ale nie żałuję zmiany swojego nastawienia do tego trendu. Bo jest to naprawdę dobry krój płaszcza, który potrafi podkreślić talię oraz ukryć mankamenty figury.

Jestem ciekawa, co myślicie o takich płaszczach i czy tak jak ja pałacie miłością do koloru szarego?

Do następnego :-*

SZARY PŁASZCZ
SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ SZARY PŁASZCZ
płaszcz - OlaVoga | bluzka - Signific | spodnie - Pull&Bear | zegarek - Michael Kors | szpilki - Nova | torebka - Mango

You Might Also Like

39 komentarzy

  1. Muszę przyznać że wyglądasz na prawdę pięknie!<3 Stylizacja bardzo elegancka! JESTEM ZA.. :P Całuski :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że wyglądasz na prawdę pięknie!<3 Stylizacja bardzo elegancka! JESTEM ZA.. :P Całuski :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary jest piękny, bo stonowany, klasyczny i podobnie jak czerń do wszystkiego pasujący :)

    Takie kroje płaszczy ja osobiście lubię, są stylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten płaszczyk! I jaka ciekawa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szarości, pięknie wyglądasz! ❤ super, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szarości, pięknie wyglądasz! ❤ super, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny płaszczyk! Szarość wygrywa! :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny płaszcz i szpilki:) Wyglądasz przepięknie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, elegancko, z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! :) Szarość - lubię bardzo, świetnie się komponuje z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygladasz !
    piękny płaszczyk
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No klasa kochana, bardzo ładnie Ci w szarościach.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Buuuu a już się cieszylam, że wrocilaś na stale :( ale z drugiej strony rozumiem Cię i cieszę się, że się realizujesz- trzymam mocno kciukersony, aby wszystko poszlo po Twojej mysli kochana :)

    Plaszczyk jest fantastyczny, najbardziej urzekl mnie ten duuuży, asymetryczny, wykladany kołnież, ktory dodaje tu fajnego charakteru :) kolor też bardzo uniwersalny, więc generalnie, to do większości rzeczy napewno będzie Ci pasowal- bardzo dobry wybor :)

    A ja bylam w tamtym tygodniu we Wrocku :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy wybierasz się kolejny raz? :) Przecież w końcu musimy się zobaczyć :-* Dziękuję Kochana!

      Usuń
    2. Możliwe, że niedlugo, bo planujemy remont sypialni, więc w związku z tym muszę odwiedzić Ikeę :D hehe

      A u Ciebie co tam slychać ? :)

      Odp. na Twoje pyt. u siebie pod postem :) :*
      cieszę się, że wpadlaś w odwiedzinki :)

      Usuń
  14. Płaszczyk jest genialny. Świetnie w nim wyglądasz. Tak elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prezentujesz się w tym płaszczu :) Bardzo spodobała mi się również bluzka - razem z płaszczem idealnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie i elegancko! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię czerń i siwy kolor.Świetnie w nich wyglądasz!
    Płaszczyk super pasuje do eleganckich bucików.
    HOT!
    Pozdrowionka!


    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancja to coś co lubię. Stylizacja Przypadła mi do gustu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszczyk! Życzę powodzenia z nowymi wyzwaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wygladasz piękne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sama mam podobn płaszcz!
    i nie zamienilabym go na zadn inny:)
    super zestaw:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ta nieoczywista góra, którą masz pod płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie o takim zegarku myślałam;) No, nie tylko, bo ja to się łatwo nie decyduję. Jednak kusi mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie. Płaszcz i cała stylizacja SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegancko w każdym calu! Piękne masz włosy! :o melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale wyglądasz w tej szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  27. tęsknimy kochana za Tobą, tęsknimy! Stylizacja jak zwykle na wysokim poziomie - szyk, klas! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie się prezentujesz! Szary, stylowy plaszcz pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń