DWA PŁASZCZE

Witajcie!     Dzisiaj nieco inny post, ponieważ przedstawiam Wam dwa różne zestawy. Pierwszy zestaw składa się z biało-czarnego płaszcz...

Witajcie!

    Dzisiaj nieco inny post, ponieważ przedstawiam Wam dwa różne zestawy. Pierwszy zestaw składa się z biało-czarnego płaszcza, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dresslink. Pozostałe elementy stroju utrzymane są w kolorystyce okrycia wierzchniego. 
     Druga propozycja składa się z płaszcza z firmy CNdirect. Granatowy płaszcz połączyłam z karmelową koszulą i torebką w tym samym kolorze.










płaszcz - Dresslink | koszula - H&M


 torebka - Mango | Spodnie - Bershka


 buty - Nova 









płaszcz - CNdirect | koszula - Stradivarius


torebka - Bershka | Spodnie - Diverse


 buty - Nova 

You Might Also Like

17 komentarzy

  1. Ale świetne płaszcze. Ogólnie całe stylizacje bardzo mi się podobają! Pozdrawiam :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy płaszcz zdecydowanie bardziej mi się podoba ❤️
    Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba płaszczyki są świetne! Pierwszy jak dla mnie to cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jak nie przepadam za połączeniami czerni i bieli, tak ten zestaw uważam za mistrzowski!
    Więc jego, jego tu wybieram!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy płaszczyk bardzo mnie zauroczył, ale w obu ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,

    Jesteś bardzo ładna :) można wiedzieć skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aktualnie mieszkam we Wrocławiu :)

      Usuń
  8. Świetne stylizacje! Każdy z tych kolorów do Ciebie pasuje, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. drugi zestaw kolorystyczny bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja z granatowym płaszczykiem bardziej przypadła mi do gustu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie różne ale równie piękne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka z drugiego zestawu najbardziej przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta brązowa torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz:) Pierwszy płaszcz rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kompozycja posta :) Prześlicznie wyglądasz :) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy zestaw bardziej sie nam spodobal, aczkolwiek drugi tez jest bardzo ladny ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń