BOMBER JACKET

         Witajcie Kochani.  W dzisiejszym zestawie pierwsze skrzypce odgrywa bomber jacket, czyli kurtka zajmująca bardzo wysoką pozycję w...

         Witajcie Kochani. W dzisiejszym zestawie pierwsze skrzypce odgrywa bomber jacket, czyli kurtka zajmująca bardzo wysoką pozycję wśród innych przejściowych okryć wierzchnich w tym sezonie. To, co urzekło mnie w tej kurtce, to jej praktyczność. W zależności od dodatków można stworzyć z nią ciekawe stylizacje sportowe, jak również te bardziej eleganckie. Sieciówki w tym roku oferują bomber jacket w różnych kolorach. Mnie osobiście urzekła ta w kolorze czarnym i pewnie nikogo to nie zdziwi. Nie żałuję, że kupiłam ją właśnie w takim kolorze, ponieważ codziennie na ulicy widzę ją w kolorach różu i błękitu, aż do znudzenia.
        Nie wiem, czy wiecie, ale kurtki te inspirowane są ubiorem angielskich i amerykańskich pilotów. Rękaw oraz pas zakończony ściągaczem to typowe cechy charakterystyczne tego okrycia. Reszta ubrań, jak i dodatki w tej propozycji są w kolorze szarym. Akcent w postaci czerwonych ust jest idealny, aby nadać temu zestawowi bardziej kobiecego wyrazu.

Do następnego!

BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET



BOMBER JACKET


kurtka - Stradivarius | bluzka - H&M | spodnie - Pull&Bear | torebka - Reserved | buty - Brilu | zegarek - Michael Kors 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Super stylizacja , pięknie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia u bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam !
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, uwielbiam stonowane stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, w czarnym Ci do twarzy :) Bardzo podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo nareszcie dotarłam :P zalatana jestem ciągle grrr

    Mi bardzo podobają mi się pastelowe bomberki, nawet mialam chętkę, by sobie taką sprawić, ale masz rację, na ulicy mijam co drugą laskę w takiej i już zaczynają mi się one trochę przejadać, więc dalam sobie spokoj :P

    Fajnie, że wprowadzilaś elementy kobiecości do tego zestawu- szpilki i czerrrwone usta, super go przełamują - Ci wszyscy piloci byliby z całą pewnością zachwyceni ! :) hihihii

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta Twoja kurtka!
    Dobrze wyglądasz w czerni, więc jak najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny look, kolorystyka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, cała stylizacja niczego sobie! Urzekła mnie torebka, jest w genialnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz! świetne szpilki i torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba.
    Bomber królują a tobie jest dobrze w tym fasonie kochana.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko dobrane idealnie ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie! Cudowna całość, usta pięknie nadają kontrastu.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie szpilek i torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Co robisz, że masz taką ładną cerę? :)) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie leczenia pochodną witaminy A, stąd taki dobry stan skóry :) Dzięki :)

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz!! buty i torebka mega

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja się zachwycę biustonoszem i t-shirtem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna stylizacja :)
    podobają mi się te czarne i szare kolory. Bardzo ładnie wygląda to razem :) śliczna ta bomberka ja właśnie czaje się na swoją!
    pozdrawiam !
    http://claudiyye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna codzienna stylizacja! ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń