GOLD & BLACK

     Święta zbliżają się wielkimi krokami i widać to nawet w moim dzisiejszym wpisie. Kolor złoty od zawsze kojarzył mi się ze świętami Bo...

     Święta zbliżają się wielkimi krokami i widać to nawet w moim dzisiejszym wpisie. Kolor złoty od zawsze kojarzył mi się ze świętami Bożego Narodzenia. Jeszcze bardziej od samego złota, uwielbiam jego połączenie z kolorem czarnym. Jest to dla mnie duet idealny, ponadczasowy.  Kiedyś błyszczące, złote ubrania kojarzyły mi się z wieczornym wyjściem, ale teraz wiem, że dzięki odpowiedniej oprawie dobrze wyglądają również w codziennych zestawach. 
      Spódnicę, która dzisiaj widzicie, kupiłam z myślą o świętach. Spodobała mi się na tyle, że nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Dobrałam do niej czarną, bawełnianą bluzkę, którą w święta zastąpię szyfonową koszulą. Z kolorem złotym bywa różnie, dlatego najlepiej zachować umiar. Myślę, że właśnie dzięki ciemnym dodatkom udało mi się uniknąć jarmarcznego efektu.

Wesołych Mikołajek Kochani! :) 

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

GOLD SKIRT

 płaszcz - Stradivarius | bluzka - H&M | wisior - H&M | spódnica - New Yorker | torebka - Kiabi | buty - Gopol

You Might Also Like

104 komentarze

  1. Rewelacyjne zestawienie !

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk i kozaczki dobrałaś! A ze złotem nie przesadziłaś. Jest OK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja na 6 <3
    cudownie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja! wyglądasz prześlicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny i złoty jak najbardziej na tak. nie ma chyba lepszego połączenia ;)
    zapraszam na nowy post ;) | http://magdelblog.blogspot.com/2015/12/ootd-7-znowu-mopsy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jestem tego samego zdania :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie spódnice !
    zapraszam na bloga http://kuriatka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka! no i płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoty z czernią to ładne, eleganckie połączenie.
    Tobie również udało się z nich zbudować stylową całość!

    P.S. nie udało się - odszedł dziś w południe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mar. Bardzo mi przykro! Wiem, co czujesz. Przeżywałam rok temu to samo, nikomu nie życzę! Trzymaj się :*

      Usuń
  10. przepiękna stylizacja;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wszystko jest skomponowane :)
    Uwielbiam połączenie złotego z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam sie w tej spódnicy! Cały zestaw bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, w Święta sprawdza się idealnie :) dziękuję :)

      Usuń
  13. Spódnica prezentuje sie fenomenalnie!!
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I am inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Props Tools & Cosmetics Blush, Bronzer and Highlight Review and Swatches

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta spódniczka!! Chętnie bym ją przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawiłaś wszystko z wielkim smakiem. Jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak myślisz - dziękuję :)

      Usuń
  17. Uwielbiam połączenie czerni i złota, śliczna ta spódnica i bardzo fajne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie też złoty to zdecydowanie grudniowy kolor :) Piękna stylizacja, wyglądasz bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja!

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka naprawdę świetna! I podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi złoty też kojarzy się ze świętami;p Bardzo, ale to bardzo podobasz mi się w takim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Serio takie spódnice są w New Yorkerze??? powiem Ci, że bylam ostatnio i nie wiedzialam takiej grrrr co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że te nasze lubińskie sklepy są jakieś uboższe, chyba sama uchłapy tam trafiają :/
    boska jest ta spódnica! sama dumnie bym taką nosiła <3
    bardzo podoba mi się również akcent postawiony na czerrrwone usta i pazurrrrki- uwielbiam !! :)
    pięknie wyglądasz kochana i cieszę się, że znowu jesteś :)

    Jak tam w pracy, szał przed świętami, czy masz w końcu trochę luzu? :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam bardzo zaskoczona, jak ją zobaczyłam :) Mi udało się kupić ostatnią sztukę, jest trochę za duża bo nie było mojego rozmiaru :)

      Sama widzisz co u mnie, odpisuję na komentarze 20 dni później :) Dużo pracy. ale uwielbiam to :) Tylko mało czasu mam dla bloga, niestety :( co u CIebie?

      buziaki :*

      Usuń
  23. Świetna spódniczka, fantastyczna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz wspaniale,cudowne połączenie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam połączenie tych kolorów, świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny look! Złoty jest dla mnie bardzo świąteczny! Spódniczka jest cudna,a jej połączenie z resztą ubioru perfekcyjne Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie to wszystko ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również zawsze podobało m się połączenie czerni ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam takie połączenia! Wygladasz świetnie!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/12/have-yourself-merry-little-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Niby prosto, ale wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No piekny zestawik! Cudnaasz ta spodniczke!;)
    Mi tez zloty kojarzy sie ze swietami i dlatego niedawno kupilam blyszczaca zlota tunike w h&m :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze w sklepach pełno złotych, czerwonych i zielonych ubrań :) dziękuję :)

      Usuń
  33. Świetne zestawienie,super spódniczka
    ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja, lubię połączenie czerni ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta spódnica jest rewelacyjna ! Całość bardzo fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietnie wyglądasz. Ostatnio polubiłam czerń. :)
    Obserwuję. :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/ciagle-pada.html

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny outfit, ta spódnica jest zjawiskowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie będę oryginalna bo powiem że spódnica jest świetna i robi tutaj najlepszą robotę! Ale Twoje usta i ich kolor przyciąga od razu wzrok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jeden mały akcent w postaci spódnicy wystarczy :) Dziękuję :)

      Usuń
  39. Genialna czarno - złota stylizacja. I elegancka i stylowa !! spódnica jest boska, pięknie w niej wyglądasz, rewelacyjne kozaki do niej dobrałaś, w ogóle cały zestaw jest perfekcyjny ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie wiesz, jak miło mi się czyta takie rzeczy :)

      Usuń
  40. Ta stylizacja jest po prostu hipnotyzująca :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne wyglądasz ! Teraz to już życzę Szczęśliwego nowego roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Pamietaj że czekam na nowy post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/12/hollow.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekna stylizacja! :) uwielbiam takie wydanie czerni ze zlotymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta spódniczka naprawdę robi wrażenie - jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne ta twoja spódniczka, świetne połączenie kolorystyczne! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Spódniczka jest obłędna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie sie prezentuje :) Szczęśliwego Nowego Roku !:)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie sie prezentuje :) Szczęśliwego Nowego Roku !:)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie połączenie :) spódnica robi duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gold and black is a perfect combination. Very chic look!

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mi się podoba połączenie złotego z czarnym, a Ty zrobiłaś to bardzo gustownie :) Dzięki za inspirację. :)

    OdpowiedzUsuń