SHADES OF GREY

      W ostatnim czasie mało dzieje się na blogu, wszystko przez nowe wyzwania, które stanęły na mojej drodze. Możecie na bieżąco oglądać, ...

      W ostatnim czasie mało dzieje się na blogu, wszystko przez nowe wyzwania, które stanęły na mojej drodze. Możecie na bieżąco oglądać, jak stawiam swoje pierwsze kroki we wrocławskiej telewizji. Obiecuję nadrobić blogowe zaległości, bo zdjęcia zestawu, który dzisiaj zobaczycie, leżą na komputerze ponad miesiąc. Dzięki mojej pracy miałam okazję poznać Darię ze Secret_style - pozdrawiam i mam nadzieję, że uda nam się następnym razem wypić kawę :) Wracając do zestawu...
     Szary, popielaty, grafitowy to modne odcienie szarości. Mój zestaw powinien nazywać się otulona szarością, bo tak się właśnie czuję. Kolor szary to bardzo ciekawa barwa, daje szerokie pole do modowego popisu i wcale nie musi być nudny, wszystko zależy od tego, jakie dodatki dobierzemy. W moim zestawie bazą jest klasyczna, grafitowa sukienka, o prostym kroju. Elementem, który zdecydowanie wyróżnia się z całego zestawu, jest wielki szal w różnych odcieniach szarości. Reszta dodatków jest czarna, chociaż bardzo lubię łączyć kolor szary z pudrowym różem lub kolorem błękitnym (tutaj). Z kolorem szarym  można łatwo eksperymentować i zmieniać wedle naszych upodobań, dodatkowo pasuje do każdego typu urody - czego chcieć więcej! :) Jestem ciekawa czy Wy chętnie sięgacie po szare ubrania, dodatki?

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

SHADES OF GREY

kurtka - Sheinside | sukienka - nn | szal - H&M | buty - Gopol | torebka - Stradivarius

You Might Also Like

38 komentarzy

  1. Świetnie, że się rozwijasz w tym co lubisz robić najbardziej :-) Dlatego jesteś usprawiedliwiona w związku z brakiem czasu na blogu :-) Zestaw bardzo mi się podoba, szal jest rewelacyjny! :-) Dawno go kupiłaś w H&M?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najważniejsze to robić to co się lubi :) Dziękuję, szal kupiłam ponad miesiąc temu :)

      Usuń
  2. świetna stylizacja :D


    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny look <3 Wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szal 'robi' wrażenie
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja, taka szykowna i kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna stylizacja:) cudowna kurtka i szal:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, super jest ten szal:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szal! Ładny masz odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, super jest ten szal:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś reporterką?
    Ja nie mam insta, na fejsie jestem z doskoku - pochwal się koleżance :D

    W każdym razie - gratuluję fajnej pracy!

    Szal jest piękny!
    I w szarości samej Ci ślicznie!
    Ja szarość też lubię, choć paradoksalnie odkąd bloguję, to rzadko po nią sięgam ;)
    Jakoś tak zainspirowałyście mnie do częstszego kolorami się bawienia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I reporterką i prezenterką :) Dziękuję Mar! :)

      Właśnie nie pamiętam u Ciebie na blogu zestawu w szarych kolorach. Ale to dobrze, że lubisz kolory :) Nikt tak dobrze nie wygląda w musztardowym, jak Ty :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Jeeeeej kochana- dziękuję Ci ślicznie za to wyróżnienie- przyznam trochę się wzruszyłam :* też bardzo miło było mi Cię poznać i również żałuję, że trwało to tak krótko,jednak mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz :) :*
    Po raz drugi gratuluję Ci wymarzonej pracy- bo na FB już to robiłam, tylko pozazdrościć robienia czegoś, co sprawia radość i przyjemność- bo niestety w tych czasach to rzadkość :/ życzę dalszych sukcesów i powodzenia ! 3mam kciuki, aby wszystko potoczyło się po Twojej myśli kochana :) :*

    Świetny masz ten szal :) super urozmaica całość, wprowadza nieco zamieszania i na dodatek jest wieeeelkie i na pewno ciepluchny- te ż dłuuugi czas takiego poszukiwalam, aż w końcu znalazlam, mogę obwinąć się nim pięć razy i przez to czasem wyglądam jak bałwan :P hehehe
    I kozaczki boskie !
    super wyglądasz kochana!
    cieszę się, że wróciłaś :) :*

    Buziaki :*
    Daria

    I do zobaczenia na kawusi :) :* hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Jeszcze raz to napiszę, że świetnie było Cię zobaczyć :) No i dziękuję, to prawda teraz wiem, że najważniejsze by robić to co sprawia nam przyjemność. Mimo tego, że bywam bardzo bardzo zmęczona to nie żałuję!

      Pozdrawiam Kochana :):*

      Usuń
  13. cudownie wyglądasz:) pięknie Ci w czerni:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się outfit i kolorystyka :) Super

    OdpowiedzUsuń
  15. hej piekny jest ten szary szal, w ogóel outfit na wielki plus, u mnie post o timberlandach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam stylizacje w szarościach :) Ten szal jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look
    I love the chic touch given by this gorgeous scarf
    You have a interesting blog. I hope you will like mine
    Follow me on
    http://instagram.com/ladyfur?/ref=badge
    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal jest świetny i robi wrażenie. Piękny look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny szal, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty !
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny szal kochana:),całość bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny szal! kocham takie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda z tych rzeczy tworzy w efekcie świetną całość, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  25. Szal jest świetny !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się stylizacja podoba, super miejsce i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. boski ten szal dopełnia całą stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczny szal , pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz w tym szalu!

    OdpowiedzUsuń