SPORTY LOOK

Witajcie Kochani!       Zdążyliście już zauważyć, że sportowy styl jest mi totalnie obcy. Nie przepadam za płaskim, sportowym obuwiem. ...

Witajcie Kochani!


      Zdążyliście już zauważyć, że sportowy styl jest mi totalnie obcy. Nie przepadam za płaskim, sportowym obuwiem. Jednak postanowiłam zrobić wyjątek i dlatego dzisiaj przedstawiam Wam siebie w sportowym wydaniu. Pomysł na taki ubiór narodził się, gdy  w internecie zobaczyłam obecne w dzisiejszym zestawie adidasy superstar. Myślałam, że gdy trafią do mojej szafy to i moje nastawienie do sportowych zestawów zmieni się w mgnieniu oka. Niestety, przeleżały całe wakacje w szafie i ubrałam je 2 razy. Być może jesień zachęci mnie do ich noszenia :) Jednej rzeczy nie mogę tym butom odmówić - są naprawdę wygodne i dobrze prezentują się nawet w połączeniu ze spódnicą - mojego serca jednak nie skradły. 
     Muszę jeszcze zaznaczyć, że nie jestem zwolenniczką wydania dużych pieniędzy na ubrania. Znam osoby, które dla markowych, drogich ubrań dałyby się pokroić i cieszę się, że pod tym względem różnię się od nich totalnie. Nie wartościuję człowieka przez pryzmat tego na co go stać i w co się ubiera. Wręcz przeciwnie szkoda, że są na świecie osoby, które oprócz posiadania np. drogiego zegarka nie mogą pochwalić się niczym więcej. To tak kilka słów ode mnie, co do tego całego szaleństwa na modne ubrania i dodatki, któremu w przypadku tych butów, ja również dałam się zwieść.










koszulka - Abstrawear I spodnie - Reserved I czapka - nn I buty - Adidas Superstar Supercolor

You Might Also Like

105 komentarzy

  1. Pierwszy raz widzę Cię 'na sportowo' i muszę przyznać, że jestem zachwycona!!! Wyglądasz rewelacyjnie, piękne kolory które do Ciebie bardzo pasują. Chcę tutaj więcej takich stylizacji. Pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy i nie ostatni raz:) Jutro nowy post "na sportowo" :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie barwy Polski ;) ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look. :) " Na sportowo " również wyglądasz dobrze :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Nikola, cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  5. Jak styl sportowy jest dla ciebie kompletnie obcy, to mam nadzieję, że po tej stylizacji choć trochę się z nim polubisz. Bo całość prezentuje się rewelacyjnie ;) Odpowiednio dobrane kolory- bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za sportowymi butami, ale staram się intensywnie nad tą niechęcią pracować :) Dziękuję :) :*

      Usuń
  6. Super stylizacja!!! A gdzie uśmiech?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten look. :)
    świetny komplecik <3

    ULUBIEŃCY MIESIĄCA : http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/ulubiency-miesiaca-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, inaczej niż zwykle, ale w takim wydaniu też świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, lubię eksperymentować :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Rewelacyjny zestaw idealnie kontrastuje z ciemnymi włosami i czerwonymi ustami, super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w takim sportowym wydaniu, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Markowe ubrania nie są złe, ale można znaleźć wiele tańszych odpowiedników w cenie, która nie sprawia, że szczęka opada aż do ziemi w negatywnym sensie :p, rozumiem więc doskonale Twoje podejście.
    Pięknie wyglądasz w czerwieni, a całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie twierdzę że są złe :) Tylko we wszystkim trzeba znać umiar, nie dajmy się zwariować :) Dziękuję :)

      Usuń
  12. bosko!! świetna ta koszulka..

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszulka :D


    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. OOo proszę kochana cóż za odmiana- no, no... powiem Ci, że już nie mogłam się doczekać nowego pościaka, a tu proszę, zaskoczyłaś mnie na maxa ! :)
    Też nie przepadałam za sportowymi butami dopóki nie sprawiłam sobie air maxów- jak dla mnie najwygodniejszych butów na świecie i teraz ja- zawsze szpilkowa dziewczyna, noszę je codziennie i do niemlaże do wszystkiego :) Także jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania :) hehe
    Super wyglądasz :)

    2 zdjęcie jest hipnotyzujące :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Daria :) Może i ja za jakiś czas będę tak pisać o moich adidasach :) Muszę skromnie przyznać, że też mi się podoba 2 zdjęcie :P

      Usuń
  15. super sportowy styl i bardzo fajne spodnie. śliczny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzysz mi się przede wszystkim z elegancją;p Ale kochana i w sportowym stylu bardzo dobrze wyglądasz (ładnemu we wszystkim ładnie). W czerwieni Cię uwielbiam, zapewne napisałam to nie raz:p Podoba mi się całość - taka luźna, na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sandra :) i cieszę się, że i takie moje wydanie CI się podoba :)

      Usuń
  17. W tej stylizacji wyglądasz wspaniale, zestaw ten różni się od większości prezentowanych na blogach:) Ja z kolei zamiast do znanych marek wybieram ubieranie się po swojemu,,abym była zadowolona z zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi :) I to jest zdrowe podejście, popieram jak najbardziej :)

      Usuń
  18. Co Ty mówisz. Bardzo dobrze w tym wyglądasz. Na sportowo to chyba każdy będzie wyglądał ok, pytanie tylko jak będzie się czuł, bo wychodzę z założenia, że nie można się męczyć w tym, co się ma na sobie. Ubranie ma służyć (nie tylko jako dodatek). Ma być wygodne, ma powodować uśmiech na twarzy. Jeśli ktoś nie czuję się w czymś dobrze to nie warto się męczyć. Sportowy look to akurat moje klimaty i raczej bym się w tym odnalazła. :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, bo w tym tygodniu serwuję "kilka słów o tym, kogo (i dlaczego) mi brakuję" :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja się nie męczę w tego typu stylu, ja po prostu nie mogę przekonać się do sportowego obuwia :) Myślę, że kiedyś się to zmieni :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. świetnie wszystko ze sobą współgra! :) i ta czerń, która dodaje pazuraaa . dla mnie bomba ;)
    http://claudinnee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz! Wszystko idealnie do siebie, no i najważniejsze do Ciebie pasuje! :*
    Zapraszam do siebie na inspiracje jesienne :*
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty jesteś śliczna!
    A superstarsy czerwone to strzał w dziesiątkę! Uwielbiam! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sportowa klasa, wyglądasz rewelacyjnie, wszystko dobralaś perfekcyjnie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie! Super kolor butów!

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham adidasy! szczególnie moje roshe run'y i ubieram je do sukienek, spódniczek, jeansów, dresów - wszystkiego! powiem jednak szczerze, że krwiste adidasy ciężko byłoby mi załozyc do wszystkiego i tez nie wiem czy łatwo bym się do nich przekonała :) sa bardzo odważne...ale świetnie wybrnęłaś w tym looku! jest czerwono i charakternie - podoba mi się! :)
    buzaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ciężko je połączyć :) Ale wyglądają dobrze z białymi, czarnymi i szarymi ubraniami - więc można trochę zaszaleć :) Dziękuję :) :*

      Usuń
  25. Hej, super jest ta stylizacja, t-shirt od abstrawear na plus, sama zastanawiam sie nad zakupem. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o histori denim, jeansu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) T-shirt świetny - polecam :)

      Usuń
  26. Cudowna sportowa stylizacja. Jestem jak najbardziej na tak. :D
    T-shirt niby prosty,ale jednak jest w nim coś niezwykłego. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/bielizna-od-zmysowa-kraina.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja ;D i wyglądasz w niej świetnie ;) może warto czasami wybrać taki sportowy look ;p
    Też nie lubię wydawać ogromnych pieniędzy na ubrania i mam taki sam pogląd na tę sprawę jak Ty ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;**
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/10/wosomania.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Całość bardzo fajnie wygląda, razem ze scenerią - idealnią wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ ślicznie Ci w czerwieni ! :) na sportowo wyglądasz również super :)cóż, w końcu ładnemu we wszystkim ładnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, jak zawsze, ale ja wolę twój zwykły styl :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. You look great dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/stains.html

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz w naszych narodowych barwach biało-czerwonych ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super buty !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz w takim sportowym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz w naszych narodowych barwach :)
    Z przyjemnością dodaje do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! A ja w sportowym obuwiu albo w butach z płaską podeszwą chodzę non stop, dla mnie obcasy mogłyby nie istnieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No i Twój kręgosłup na pewno jest CI wdzięczny :)

      Usuń
  37. Kochana, odpowiedź dotycząca tej spódnicy napisałam Ci u mnie na blogu :)
    Buziaki i milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria, przydały się Twoje rady :)

      Usuń
  38. sportowo a na dodatek w barwach narodowych super :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zupełnie inne wydanie :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz genialnie! przepięknie, świetnie z tym czerwonym kolorkiem wygląda ten zestaw.
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie Ci w czerwieni,nawet w wersji sportowej szykownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne zestawienie! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny look ;) pozdrawiam cieplutko xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. też raczej nie noszę się na sportowo, bo wydaje mi się, że lepiej jest mi w bardziej eleganckim wydaniu ^^
    masz cudowny typ urody :* śliczna buźka i włosy, jestem zachwycona <3
    a co do stylizacji to moje pierwsze skojarzenie: wyjazd na jakiś mecz :P
    jednak pasuje Ci to :)
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :) Fajnie to nazwałaś - w końcu narodowe barwy :) Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  45. Kochana zakochałam się w Twojej stylizacji,wyglądasz mega pięknie! pasuje Ci również styl sportowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w konkursie na stylizacje. Konkurs trwa do niedzieli :) http://urodaizdrowie.pl/wykreuj-swoj-look-z-pasujemi-i-wygraj-300-zl-na-zakupy

    OdpowiedzUsuń
  47. nice :) happy Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja i cudowny makeup <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja teraz chcę takie same adidasy ^_^ Cudownie wyglądasz!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  51. Czerwony bardzo pasuje do Twojej urody! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń