PINK SWEATSHIRT

         Nie myślałam, że mój ostatni sportowy zestaw spotka się z tak miłą aprobatą :) dlatego podążając za ciosem, prezentuję Wam kolejne...

         Nie myślałam, że mój ostatni sportowy zestaw spotka się z tak miłą aprobatą :) dlatego podążając za ciosem, prezentuję Wam kolejne sportowe wydanie. Muszę przyznać, że długo szukałam idealnej, różowej bluzy, która sprawdziłaby się w wielu zestawach, nie tylko sportowych. Ta, którą dzisiaj widzicie spełnia moje oczekiwania i wygląda naprawdę świetnie w połączeniu z jeansem, jak również z czarnymi elementami garderoby.  
        Premierę na blogu mają również jedne z najwygodniejszych butów, jakie posiadam w swojej szafie. Mowa o obuwiu typu slip on. Bardzo je lubię - za wygodę, praktyczność i  za to, że posiadają grubszą podeszwę, która zdecydowanie jest ich dużym plusem. 
        Myślałam, że będziemy mieli piękną, złotą jesień - ale ostatni tydzień utwierdził mnie w przekonaniu, że bliżej nam niestety do zimy, więc moje kolejne odsłony będą już stricte jesienne - do następnego! :* 











bluza - Mosquito | spodnie - Bershka | buty - Deezee | bransoletka - Soufeel 

You Might Also Like

56 komentarzy

  1. Faktycznie ciężko znaleźć fajną bluzę w ładnym odcieniu różu, Tobie jednak udało się to znakomicie, bluza jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w sportowym wydaniu ;)
    Bluza rzeczywiście ma fajny i delikatny kolor. Jak najbardziej mi sie podoba. A buty wyglądają na mega wygodne ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, bardzo pasuje Ci różowy kolor! No i ten niebanalny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złotą jesienią można było się cieszyć przez chwilę. Aktualnie zaczynam popadać w depresyjne stany. Nie cierpię deszczu, brakuję mi słońca i chciałabym usiąść na dworze, wystawić twarz do nieba i grzać zmarznięte ciało. Nie da się, niestety się nie da, a najgorsze jeszcze przed nami (zimy szczerze nienawidzę).
    Poza tym to bluza jest bardzo ładna. Szczególnie cieszy fakt, że nie ma kaptura. Kiedyś takie z kapturem kradły mi serce, aktualnie strasznie mnie denerwują.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te bluzy z mosquito :) cudnie w niej wyglądasz :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo Tobie bardzo sportowe zestawy pasują - masz dziewczęcy typ urody, a do takiego urody typu sportowości pasują jak ulał :)

    I też uważam, że świetnie Ci w różu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny sportowy zestaw !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na rozdanie:) do wygrania 120 dolarów na zakupy do sklepu :)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. Darling, you outfit is so comfy and chic! And the chosen color palette is gorgeous!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rożową bluzę o idealnym odcieniu ciężko znaleźć. Ta jest super, też ja oglądałam na stronie ale myślę nad czarną albo niebieską ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  13. mój ulubiony kolorek!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny odcień różu! Bluza super wygląda ze slip onami na wyższej podeszwie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tym odcieniu różu :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana! Bluza jest genialna - odcień piękny i naprawdę dobrze Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna jest ta bluza, taka "NIEBANALNA" jak TY!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. super bluza, a ten kolorek bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek bluzy ;))
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super bluza, taki odcień różu chyba najbardziej mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bluza jest świetna.. super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczna bluza i świetne buty:) cudnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look:) podoba mi się Twoja bluza <3

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza, bardzo dziewczęcy zestaw!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/10/czerwony-golf.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza jest świetna i bardzo ładnie wyglądasz w takim delikatnym odcieniu różu <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jak świetnie wyglądasz <3 nie mogę napatrzeć się na te zdjęcia ;D tło ze stylizacją tak fajnie współgra, że przyciąga oko ;) różowa bluza, jeansy i białe buty moja ulubiona stylizacja, na którą często stawiam ;p w ogóle śliczniutka bluza ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/10/zwyklak.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna bluza, podoba mi się jakiś element stylizacji w pastelowym kolorze, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolorek tej bluzy. Chętnie wierzę, że pasuje do wszystkiego.

    Pozdrawiam
    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziałyu w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się w 100% ta bluza jest niebanalna ! Ja wlasnie byłam jedną z tych osob,- którym podobalo się Twoje sportowe wydanie- zawsze to jakaś odmiana- super Ci w takim ! :)

    Mi tez brakuje takich sportowych bluz- teraz zapisalam się na silownie i nawet nie mam w czym chodzić :O kiedyś mialam jeszcze szafę siostry, ale od sierpnia skonczylo się :/ teraz ja muszę sobie sprawić jakąś bluzę :) hehehe

    U mnie kochana też prawie zima, aniżeli jesień- grrrr a miala byc piękna, kolorowa jesień :( buu

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. You look so cute dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/autumn-is-officially-here.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna ta bluza i bardzo fajny zestaw, ślicznie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna bluza i buty :)


    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna jest ta bluza! Ma świetny, pastelowy kolor :))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana wspaniale wyglądasz,prześlicznie Ci w tej bluzie,a kolor jej stworzony dla Ciebie:):*

    OdpowiedzUsuń
  35. sportowo, ale zarazem jest to sport w eleganckiej odslonie :-) super

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie zestawy, bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna bluza! Takie stylizacje pasują do Ciebie ;) No i zdecydowanie za rzadko dodajesz posty, nie mogę się doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. This is such a lovely post! Have a great weekend dear.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    LATEST POST: Pink Sugar Cosmetics Eye Candy Eyeshadow Palette Review and Swatches
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz genialnie! ta bluza jest świetna! cudowny kolor, też taką chcę :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Super bluza, świetnie w niej wyglądasz, chociaż zapewne u mnie ten kolor by nie przeszedł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna bluza i jak zwykle swietne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie zgrałaś kolory - delikatne, pastelowe wyglądają lekko, ale dzięki spodniom - nie są infantylne. Fajny napis na bluzie! Też ciągle czekam za złotą jesienią... Może jeszcze nadejdzie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluza jest genialna, bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluza jest wspaniała i pięknie pasuje Ci ten róż :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  45. Również bardzo lubię tego typu buty, aktualnie posiadam tylko czarne ale już sobie zamówiłam pastelowe różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zestaw! Bluza jest cudowna:) Wygląda na ciepłą i dobrej jakości rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna bluza i tego buty!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Widze zmiane w fryzurze, ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie się prezentujesz w takiej luźniejszej stylizacji :) I ten napis-po prostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń