SOUFEEL JEWELRY

    Kochani chcę Wam zaprezentować biżuterię, która zdobyła popularność na całym świecie. Bardzo urokliwe zawieszki Charms, które zachwyca...

    Kochani chcę Wam zaprezentować biżuterię, która zdobyła popularność na całym świecie. Bardzo urokliwe zawieszki Charms, które zachwycają wszystkie, nawet te bardziej wybredne kobiety. Moja bransoletka pochodzi ze sklepu Soufeel. To co najbardziej podoba mi się w tej biżuterii, to jej oryginalność i możliwość wybrania takich charms'ów, które przypominają nam o najważniejszych rzeczach, sytuacjach w naszym życiu.
     Sklep Soufeel posiada ogromny asortyment i muszę Wam napisać, że jestem pozytywnie zaskoczona jakością produktów. Biżuteria jest solidnie wykonana, możemy wybrać zawieszki srebrne oraz złote. W sklepie oprócz bransoletek z charms'ami, znajdziemy również kolczyki, naszyjniki czy pierścionki.

SOUFEEL JEWELRY

      Na paczkę czekałam ponad tydzień, otrzymałam bransoletkę wraz z 5 charms'ami. Wybrałam zawieszki, które dedykowane są dla miesiąca lipiec, w którym się urodziłam. Chciałam, aby bransoletka nawiązywała do mojego życia. Muszę Wam napisać, że nie przepadam za noszeniem biżuterii, ale tę bransoletkę będę chętnie nosić i zobaczycie ją jeszcze nie raz na moim blogu.  Warto zaznaczyć, że bransoletka oraz zawieszki wykonane są ze srebra (próba 925), a niektóre charms'y zdobione są kryształkami Swarovskiego.  


SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY

        Dużą zaletą tego sklepu jest krótki czas oczekiwania na zamówioną biżuterię. Paczka była dobrze zapakowana, firma Soufeel pomyślała naprawdę o wszystkim. Do zestawu dołączona była torebka oraz ściereczka do czyszczenia biżuterii. Myślę, że ta bransoletka to idealny pomysł na prezent.

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY

SOUFEEL JEWELRY







      Warto wspomnieć również o tym, że powyżej 50$ przesyłka jest darmowa oraz mamy możliwość zwrotu zamówionej biżuterii w ciągu 365 dni. Dodatkowo na hasło BLOG5 macie rabat -5% na zakupy. Naprawdę mogę polecić tę firmę - za szybką wysyłkę, jakość produktów oraz miły i rzeczowy kontakt. 

SOUFEEL JEWELRY


You Might Also Like

54 komentarze

  1. Piękna! Ja uwielbiam Pandorę, ale może warto się skusić na Soufeel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria i do tego jak pokazana. świetne zdjęcia ;)
    http://isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bransoletka i jak zwykle świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna bransoletka, fajnie by było dostać taki prezent , z wybranymi charmsami które coś oznaczają ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza ta bransoletka ;) fajny pomysł na prezent, zwłaszcza, że tak ładnie zapakowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bransoletka:) śliczne charmsy wybrałaś:*

    OdpowiedzUsuń
  7. te bransoletki są cudowne :)
    http://martawalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno w każdym calu! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na blogu też właśnie post o ich bransoletce :) Jest cudowna :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :) <3 Zapraszam do siebie na nowy szyciowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że można wybrać sobie elementy, które kojarzą nam się z jakimiś sytuacjami, czy ważnymi chwilami w żytciu- dzięki temu, ta bransoletka jest taka nasza prywatna i trochę intymna- świetny pomysł, sama z chęcią bym sobie taką sprawiła :)

    Elegancko zapakowana :)

    buziaki kochana :)
    miłego weekendu :)
    Daria

    25$, 25$, 25,$, 19,95$, 35$ :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! Jest elegancka i świetnie dobrana. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę bardzo! super komplet, chyba nawet lepsze od Pandory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Piękne kolory. Świetny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego :)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jakie piękne !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna jest <3 Na pierwszy rzut oka myslalam ze ta PANDORA !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bransoletki! <3

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka piękna, ale jej zdjęcia jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne charmsy wybrałaś kochana:)),boskie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest boska :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w "KLIK" jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, piękna jest ta bransoletka, sama planuje zakup. U mnie nowy post o śniadaniowych inspiracjach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tego typu bransoletki, bo każdy jej element może mi o czymś przypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda bardzo elegancko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna bransoletka, uwielbiam fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ich bransoletki są piękne, a Twoja jest najładniejsza ze wszystkich, które widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna biżuteria, a zdjęcia rewelacyjnie oddają jej urok :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna bransoletka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bransoletka bardzo fajna, kolorystycznie super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja osobiście zakupiłam sobie sama bransoletkę Soufeel i nie żałuję:) jest śliczna, zdjęcie na blogu :)

    http://srebrneoczysroczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne te twoje charms, ja tez regularnie wspolpracuje z marka SOUFEEL I wszystkim serdecznie polecam. Ladnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie:
    http://its-dominica.blogspot.co.uk/

    Pozdrowienia z Anglii. xXx

    OdpowiedzUsuń