TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015/2016

Lato w pełni. Za oknem temperatury zachęcające raczej do plażowania, aniżeli ubierania się na przysłowiową "cebulkę". Jednak wyst...

Lato w pełni. Za oknem temperatury zachęcające raczej do plażowania, aniżeli ubierania się na przysłowiową "cebulkę". Jednak wystawy popularnych sieciówek bombardują nas już jesiennymi stylizacjami. Uwielbiam modę, jej zmienność. To, że każdego roku pojawiają się nowe, ciekawe trendy, o których warto napisać. Przedstawię Wam dzisiaj 3 tendencje, które mi osobiście przypadły do gustu oraz zaprezentuję kolory, które będą królować w sezonie jesienno-zimowym.

PATCHWORK

To jeden z najmocniejszych trendów nadchodzącego sezonu. Patchwork to nic innego jak metoda szycia, polegająca na zszywaniu małych kawałków materiałów w jedną całość. Niegdyś symbol ubóstwa, dziś święci triumfy na pokazach mody i w popularnych sieciówkach. Osobiście zakochałam się w patchworkowym topie ze Stradivariusa. Koniecznie obejrzycie ich najnowszą kolekcję.

Etro
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

Inspiracje


Moschino
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

 Inspiracje 


BLACK & WHITE

Połączenie czerni z bielą zyskało nowy wymiar. W tym sezonie te dwa kolory tworzą geometryczne złudzenie optyczne niczym z obrazów współczesnej sztuki op-art.

Valentino
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

  Inspiracje 


WELUR (AKSAMIT)

Otul się aksamitem. Kiedyś kojarzony z kiczem, dziś wraca do łask. Aksamit to już nie tylko tkanina na wieczorne wyjścia. W popularnych sieciówkach dostępne są ubrania, które każda z nas wykorzysta na co dzień i nie Moi Drodzy - nie są to welurowe dresy :) uf!

Chloe
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

  Inspiracje 



MODNE KOLORY NADCHODZĄCEGO SEZONU

Oprócz dość wyrazistych krojów, wzorów i tkanin, w nadchodzącym sezonie dominującym trendem będą mocne, nasycone barwy. 

KOBALT

 Diane Von Furstenberg
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

 Inspiracje 


CZERWIEŃ

Versace
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

  Inspiracje 


MORSKI

Elie Saab
TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2015

  Inspiracje 


Jestem ciekawa, które trendy przypadły Wam do gustu? 

You Might Also Like

50 komentarzy

  1. Jak dobrze, że zrobiłaś ten post! Ułatwi mi życie, bo jakkolwiek nie podążam ślepo, tak lubię być na bieżąco, a ostatnio nie mam czasu. Zakochałam się w kolorze morskim, choć ja bym go chyba określiła jako butelkowy. Przypadek sprawił, że ostatnio na wyprzedaży dorwałam sukienkę w tym kolorze (jest wśród nowych postów), będzie więc powód by znaleźć dla niej także mniej letnią stylizację ;) Welur uwielbiam, ale zawsze mam problem z jego noszeniem - znalezienie tkanin, z którymi się "nie pogryzie" - nie jest łatwe. Kombinezon welurowy bym ukradła modelce - zakochałam się w takich dekoltach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) To prawda - te kreacje z pokazu Elie Saab są bardziej morskie, inspiracje które wyszukałam to taka właśnie butelkowa zieleń :) Co do weluru to prawda, cały czas przekonuje się do tego materiału :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Super ! ja lubię, jak coś się dzieję , więc myślę, że z nadchodzącym sezonem jesienno-zimowym bardzo się polubimy :D
    spódniczka z 6 zdjęcia (zapinana na guziczki, w kolorowe kwadraciki) podbiła moje serducho ajććććć piękna <3
    Włosy też bym z chęcią tej lasce zabrała- chociaż Twoje są ładniejsze :D hehe

    Jak wiesz pracuję w jednej z sieciówek... w połowie lipca, jak szłam na tygodniowy urlop- zaczęła już nam wchodzić koleklcja jesienno-zimowa- szał po prostu ! nie dają się nacieszyć tym latem grrrr

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki Daria! :) Powiem Ci, że w sklepach tyle jesiennych perełek, że ciężko zdecydować się na konkretną rzecz :) To prawda! Wiem, że tak to działa :) Pani Kierownik :* Buziak :*

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia:) Najbardziej podobają mi się stylizacje w kobalcie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. królują głownie elektryzujące kolory ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. ja odkryłam jeszcze kilka innych trendów, ale o tym napiszę we wrześniowym poście, bo obecnie jestem nadal na etapie analizowania pokazow. Z Twoich spostrzeżeń najkorzystniejsze dla mnie są kolorystyczne tendencje: czerwień i kobalt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trendów na ten sezon jest mnóstwo i wiele się powtarza - jak co roku szarość, bordo, zamsz, krata, frędzle i można by tak wymieniać i wymieniać :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Patchwork musi mieć naprawdę dobrą kombinację, żeby mnie urzekł bo jakoś nie jestem przekonana.
    Co do wpisu bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zobacz sobie najnowsze zestawy w Pull&Bear i Stradivariusie - patchwork rządzi! :) Dzięki! ;)

      Usuń
  7. Wow świetne inspiracje !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wraca moda lat 70 co dla mnie jest fenomenalną wiadomością :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham biało czarne looki, nigdy mi się nie znudzą :) Patchwork jest genialny, chciałabym kiedyś sama uszyć coś w taki sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podoba - jak zestawi się odpowiednio kolory może wyglądać świetnie :)

      Usuń
  10. Uwielbiam niebieski kolor w stylizacja! Super post i świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. patchwork - cudo! :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały przegląd!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne inspiracje jest z czego wybierac!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobalt to świetny kolor i cieszę się, że będzie modny :D
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, mam już upatrzony płaszcz w tym kolorze :)

      Usuń
  15. ja jeszcze żyję słońcem :) ale świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że kolor czerwony będzie jedynym z modniejszych, bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, Podoba mi się trend welur, kobalt, black and white, i patchwork. U mnie nowy post o zestawach szkolnych www.lap-stajla.blogspot.com, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. no zapowiadaja sie ciekawe kolekcje w takim raze :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie! jedno spojrzenie i już wiem co będzie modne tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. do gustu przypadł mi trend b&w i kolory morski i kobalt, reszta trendów jakoś mi się nie widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, na pewno przyda mi się takie podsumowanie :-) Widzę dużo rzeczy dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeans total look !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń