STRIPED

Witajcie!     Ze skórzanych elementów garderoby nie rezygnuję, gdy przychodzi lato.  Noszę je niezależnie od panującej pogody. Skórzan...

Witajcie!

    Ze skórzanych elementów garderoby nie rezygnuję, gdy przychodzi lato. Noszę je niezależnie od panującej pogody. Skórzaną spódnicę z dzisiejszego posta, prezentowałam Wam już na blogu (tutaj). Tym razem połączyłam ją z bluzką w paski, które jak sami widzicie, tego lata królują w mojej szafie. Do całości zestawu dobrałam czarne dodatki - uważam, że taki minimalizm sprawdza się idealnie.
      W tym klasycznym zestawieniu postanowiłam postawić akcent na makijaż. Jestem fanką mocno podkreślonych ust, zwłaszcza na kolor czerwony. Nie wiem, jak Wy - ale ja zawsze kiedy pomaluję usta czerwoną szminką, czuję się bardziej kobieco. Jestem ciekawa, jakie kolory szminek preferujecie?

Życzę udanej niedzieli :) 

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

STRIPE T-SHIRT

Bluzka - Reserved
Spódnica - Stradivarius 
Torebka - Mango
Buty - Bershka

You Might Also Like

101 komentarzy

  1. Pięknie wyglądasz! Pasuje Ci taka stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska stylizacja i świetne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga - jak seksownie!
    Ta spódnica to mega kobiecy ciuch jest - a paski pasują do niej znakomicie!
    czerwona szminka jest świetnym dodatkiem - koronuje ten efekt seksowności.

    czerwień w kwestii pomadki to też mój najczęstszy wybór jest - choć zazdroszczę kobietom, które mogą malować usta na jaśniejsze odcienie.
    ja mam za duże wargi, w różowej pomadce wyglądam bardzo nieestetycznie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana - cieszę się, że zamierzony efekt został osiągnięty :)
      Ja już się nie wypowiadam na temat Twoich ust - moje zdanie znasz :)))

      Usuń
  4. Swietny zestaw, uwielbiam paski a w połączeniu ze skóra wygląda bardzo ciekawie. Usta w czerwieni to taka kropka na "i", podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka ;). Pięknie wyglądasz .;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna stylizacja!! <3 Lubimy paseczki :) <3



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ja też uwielbiam! :)

      Usuń
  7. Całość bardzo ładnie się prezentuje, kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie. Marzy mi się taka spódnica, jest boska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę polecam, bardzo uniwersalna jest - noszę ją nawet w połączeniu z trampkami :)

      Usuń
  9. Czasem lepszy jest minimalizm, niż zbędny przesyt i u Ciebie sprawdziło się to w 100% :) jednak nie do końca powiedziałabym, że jest to taki zwykły, minimalistyczny zestaw- bo skórzana spódnica, szpile i czerrrwone usta, dodają mu fajnego charrakteru i meeeega dużo kobiecości i sexapilu :D
    mi się podoba jak najbardziej :)

    Też uwielbiam wyraźne i zdecydowane kolory pomadek- ale już wszystkie mam na wykończeniu, muszę wybrać się do Rossmana i sprawić sobie już jakąś nową- też marzy mi się taka fuksja, tylko boję się, że nie będzie mi pasować :P hehe

    miłego dnia kochana :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Daria, lubię taki minimalizm :) Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Sama jestem ciekawa, jak będziesz wyglądać w takiej fuksji :) kupuj i chwal się :)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja. Idealnie podkreśla Twoją świetną figurę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przepięknie wyglądasz ! :) Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że bardzo ładnie się prezentujesz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Skóra na lato to faktycznie nieco ciężki temat, ale poradziłaś sobie z nim i myślę że okazjonalnie można uznać tą stylizację za bardzo fajną np. na eleganckie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, że ciężki temat - osobiście nie wyobrażam sobie, żeby założyć ją na takie upały, jakie panują teraz za oknem :)

      Usuń
  15. Taka spódnica to przydałaby mi się bardzo! Poszukuję takiej skórzanej właśnie, wchodzę tu do Ciebie i co widzę? Chyba myślami się ściągnełyśmy. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, kobieco i z pazurem!
    adrianaemfashion.blogsapot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że na jesień pojawi się ich mnóstwo w sklepach :)

      Usuń
  16. Też uwielbiam czerwone szminki. Wspaniale wyglądasz w tej spódnicy, a bluzka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasyczna elegancka stylizacja, ale ta skóżana spódnica dodaje "pazura" :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czerwone akcenty :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz stylowo i elegancko, ubralabym sie tak na wieczor. Dawno kupilas spodnice? Bylam i nie widzialam jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dość dawno, kupiłam ją na początku maja. Zobacz na stronie może są jeszcze dostępne :)

      Usuń
  20. Skóra nadaje się na lato pod warunkiem, że nie ma wielkich upałów i zrównoważymy resztę stroju :) Świetnie wyglądasz w takim wydaniu!
    Dzięki za wizytę i komentarz u mnie.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ! Z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia. Stylizacja super. Z chęcią sama bym się tak ubrała :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  22. czerwień na ustach dodaje charakteru i pasuje do takich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, super look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Cię w takich kobiecych i eleganckich stylizacjach,usta w kolorze czerwieni są świetnym dopełnieniem całości i pasują Ci bardzo,pewnie dlatego,że jesteś brunetką:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kapitalna stylizacja - klasa z pazurem :) A Twoje włosy uwielbiam, cudownie wyglądasz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) miło mi to czytać :))

      Usuń
  26. Uwielbiam połączenia pasków i skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paski i skóra zawsze będą razem wyglądać idealnie!!! :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja - uwielbiam paski, szczególnie w takim wydaniu! ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  29. również uwielbiam czerwone szminki, niestety do mnie średnio pasują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne odcienie czerwonych szminek, warto przetestować kilka - może znajdziesz ten idealny kolor, pasujący do Twojej urody :)

      Usuń
  30. kocham te Twoje czerwone usta! Ja skórzane elementy nadal noszę latem, oprócz tych meega upałów;p pięknie wyglądasz, uwielbiam Ciebie w takich klasycznych wydaniach!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka przepiękna! :)
    Ale masz wspaniałe włosy!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  32. Skórzane elementy świetne ! Wyglądasz pięknie i te usta :*

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna stylizacja! pięknie Ci w czerni i bieli, pasuje Ci też ta szminka :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo kobieco i seksownie. podoba mi się długość spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz rewelacyjnie! Ta spódniczka mnie urzekła! :):)
    Piękne zdjęcia ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz ;) Całość robi świetne wrażenie ;)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Również w lecie nie rezygnuje ze skórzanych rzeczy:D Twoja spódnica jest przepiękna a stylizacja jak zawsze genialna!
    nie rozumiem czemu nie miałam Cie w obserwowanych, oczywiście już się poprawiam i dodaję:*
    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz super! Ciekawa stylizacja i super zdjęcia!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/rich-youth_8.html

    OdpowiedzUsuń
  39. z tymi ustami to jest tak: jak ktoś ma pełne kształtne to jaj najbardziej warto podkreślić je, natomiast w moim przypadku, gdy są małe i 'zaciśnięte' lepiej tego nie robić, bo można niepotrzebnie zeszpecić się tylko. Używam więc delikatnych błyszczyków w kolorze lawendowym, gdyż moją urodę określa się mianem 'zima' ;)
    Interesujący look, bardzo Ci pasuje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW!! ❤ uwielbiam paski i czerń :) cudownie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam do mnie na bloga na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz obłędnie w tym połączeniu! Ja nie używam żadnych pomadek do ust, chyba bym się nie czuła sobą, za to u kogoś tak jak u Ciebie bardzo mi się podobają podkreślone mocną czerwienią usta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz kochana! piękna stylóweczka, uwielbiam paski :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz, mega kobieco :) super stylizacja, choć ja bym chyba nie wytrzymała w czerni ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. great leather skirt!
    love your blog.
    following you now.

    x
    dahi

    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej, podoba mi się stylizacja, masz bardzo ładny kolor włosów. U mnie nowy post o sznurowanych dekoldach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem właśnie na etapie znalezienia odpowiednie spódnicy skórzanej ! Twoja prezentuje się bardzo ładnie, wyglądasz ślicznie.
    Ja osobiście lubię mocne róże na ustach lub klasyczną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super stylizacja, jednak w 30 stopniach ja bym się ugotowała w takiej spódnicy. Mimo to cudna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  49. pięknie ci w czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  50. pasują Ci takie kontrastowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń