HOLIDAYS IN GREECE | KAMENA VOURLA

     Wróciłam zrelaksowana z uroczych wakacji w Grecji i mam zamiar jeszcze kiedyś tam wrócić, bo to kraj naprawdę warty odwiedzenia. Tak b...

     Wróciłam zrelaksowana z uroczych wakacji w Grecji i mam zamiar jeszcze kiedyś tam wrócić, bo to kraj naprawdę warty odwiedzenia. Tak bardzo mi się tam spodobało, że nie miałam ochoty wracać do Polski, choć pierwsze dni przestawiania się na mentalność grecką były ciężkie. Dla mnie (wiecznego raptusa i człowieka, który musi mieć wszystko na już) ich życiowa maksyma "siga,siga" czyli spokojnie, bez nerwów przyprawiała mnie o ból głowy. Z godziny 10 prawie zawsze robiła się 12 :) Chociaż już pod sam koniec urlopu i mi zaczął udzielać się ich styl życia pozbawiony stresu i pędu, co więcej zaczęłam zazdrościć im takiego podejścia, a z tych wakacji wróciłam wypoczęta, jak z żadnych innych. Grecy ujęli mnie nie tylko sposobem patrzenia na sprawy codzienne, ale też ogromnym poczuciem humoru i otwartością.


Planując wakacje w Grecji, mieliśmy przede wszystkim jeden cel, aby wybrać się do miejscowości, która będzie sprzyjała zwiedzaniu Grecji Kontynentalnej. I tak oto udało nam się znaleźć biuro podróży, które jako jedyne w Polsce oferuje wycieczki do Kameny Vourla, która znana jest z hydroterapii już od czasów antycznych. Co ważne z takich źródeł mimo tego, że są naprawdę dobrodziejstwem Kameny, można korzystać za darmo.  Nie pożałowaliśmy swojego wyboru, szybko okazało się, że Kamena (miasto gór i morza) to piękne, spokojne miasteczko, w którym naprawdę można odpocząć, a plaże świecą pustkami.






Architektura Grecji zachwyca 


Plaża w Kamenie jest niestety żwirkowo-kamienista, co osobiście mi przeszkadzało. Na szczęście z portu, co kilka godzin, wypływał statek na piękną, piaszczystą plażę na wyspie Lichadonisia, do której dopłynięcie z Kameny zajmuje 15 minut.


W Kamenie zatrzymaliśmy się w pięknym hotelu Dellis, który prowadzony jest przez przesympatycznego Greka, który codziennie serwował nam greckie śniadania i obiady.



W niewielkiej odległości od Kameny znajdują się Termopile, które słyną z bitwy Spartan z Persami. Udało nam się zwiedzić muzeum, w którym wyświetlane były krótkie filmy nawiązujące do bitwy, pomnik króla Sparty - Leonidasa, dość skromny pomnik poświęcony poległym Tespijczykom oraz na wzgórzu Kolonos tablicę upamiętniającą bitwę.




Podczas jednego ze spacerów udało nam się zrobić kilka zdjęć sukienki, którą kupiłam przed samym wyjazdem na urlop. Zauroczył mnie jej krój i koralowy kolor. Naprawdę sprawdziła się idealnie na wieczornym spacerze po Kamenie i wzbudziła spore zainteresowanie Greczynek.  










Sukienka - New Yorker


Sandały - New Yorker


Torebka - Mango





To były piękne wakacje, wróciłam ze wspaniałymi wspomnieniami i jak najlepszą opinią na temat Grecji i jej mieszkańców. Wkrótce pojawią się kolejne wpisy z tego urokliwego miejsca. 



P.S. Po powrocie do Polski czekały na mnie dobre wieści. Mój artykuł ukazał się w 


najnowszym numerze Women's Health, a portal Modna Polka nadał mojemu profilowi - 


status Exclusive :) 






Udanego weekendu Wam życzę! 

You Might Also Like

59 komentarzy

  1. swoje wakacje też spędziłam w grecji i było cudownie ):
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są przepiękne, mnie się od kilku lat marzy Grecja albo Chorwacja ale bardziej okolice Santorini. Te zdjęcia..szkoda , że nie można dotknąć palcem i się przenieść. A sukienka jak już mówiłam istny obłęd, prześlicznie w niej wyglądasz ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Też mi się marzą wakacje w Santorini :) Może w przyszłym roku :)

      Usuń
  3. Kochana, nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę tych greckich wakacji ;)
    pozwolisz więc, że nie będę zbytnio przypatrywać się fotom, bo mnie zazdrość zje ;P
    cieszę się, że wypoczęłaś!

    no i ta piękna opalenizna ;)
    wyglądasz... jak grecka bogini ;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mar! Ty przynajmniej miałaś piaszczyste plaże nad polskim morzem - czego ja Ci zazdroszczę :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Jak tam pięknie! :)

    Sukienka też piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki, mogę Ci tylko pozazdrościć :) Sukienka również śliczna. Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i super sukienka:) Też myślę o Grecji na wrzesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Grecję we wrześniu - tańsze wycieczki i pogoda lepsza do zwiedzania :)

      Usuń
  7. chyba też bym się nie potrafiła tam odnaleźć, bo tak jak Ty, również jestem w gorącej wodzie kąpana i musze mieć wszystko na cito, ale może czasem fajnie tak wyluzować i nie gonić.... zawsze to jakaś odskocznia :) heha
    Widoki niesamowite, aż mi dreszcze przeszły <3
    Cudownie !
    archiketrktura mnie powala, rok temu byliśmt w Turcji i specjalnie wybraliśmy Bodrum, ponieważ tak jak Grecji, są tam białe domki z niebieskimi okiennicami, właśnie taka architektura grecja- więc też zakochana bylam w tym miejscu na maxa ! :)

    Noooo wcale się nie dziwię, że te Greczynki zainteresowały się Tobą- zrobiłaś im konkurencję nie do pobicia ! :D
    fantastycznie wyglądasz w tej sukience kochana- czerwień to zdecydowanie Twój kolor, przy opaleniźnie i czarnych włosach wygląda super !

    Widać, że wypoczęta :D

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Twoje komentarze jak zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)
      Naprawdę warto czasami wyluzować i zobaczyć swoje życie z trochę innej strony :)

      Buziaki :*

      Usuń
  8. Ah Grecja jest taka piękna ! I twoja sukienka ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, wyglądasz prześlicznie :) Marzę o wakacjach w Grecji, może w przyszłym roku uda mi się to zrealizować :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby się udało :) dzięki!

      Usuń
  10. Pozazdrościć takich wakacji, jeszcze w Grecji nie byłam, ale mam nadzieję, że będzie mi dane. A w sukience wyglądasz przepięknie, nie dziwię się, że zwracano na Ciebie uwagę. Jest w internecie link do Twojego artykułu? Chętnie bym przeczytała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę mi miło ;) Niestety nie ma linku, na stronie Women's Health jest tylko zapowiedź - można sobie zobaczyć :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Dawno kupiona sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na początku sierpnia :)

      Usuń
  12. Kochana wakacje, a Ty nie wrzucasz żadnego zdjęcia w bikini? Czekam na to, aż poprawisz zaległości, w końcu nie jeden chlop, oprócz Twojego patrząc na Ciebie zapomina o Shakirze, Beyonce, bo Ty ładniejsza od nich; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :) Nie wrzucam zdjęć w bikini bo mimo tego, że prowadzę bloga - cenię sobie prywatność.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. przepięknie wyglądasz w tej sukience;)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być cudownie<3
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne zdjęcia ! Raj na ziemi *.* Ty wyglądasz oszałamiająco w tej czerwonej sukience !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - raj na ziemi! Już kocham Grecję :) Dziękuję :*

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia ! Zazdroszczę wyjazdu :)
    Gratulacje artykułu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie zdjęcie, przepięknie wyglądasz w tej czerwonej sukience. :) Takich wakacji to można tylko pozazdrościć, widoki robią wrażenie! Tak pięknie opalona. <3 :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) Opalona słabo, bo nie było kiedy się opalać, cały czas jakieś wycieczki :) Ale jakaś tam opalenizna jest :) :*

      Usuń
  18. ale piękne zdjęcia:) zazdroszczę Ci tego wyjazdu, też kiedyś chciałabym odwiedzić Grecję:)
    w tej sukience wyglądasz cudownie, to zdecydowanie Twój kolor:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czuję się w czerwonym kolorze - dziękuję :)

      Usuń
  19. za to u mnie 'siga siga' sprawdza się idealnie! zazdroszczę wakacji i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie piękne miejsce i zdjęcia, widać, że miałaś super wakacje:) Ja uwielbiam południe Francji i gdy stamtąd wracamy również ciężko mi się przystosować z powrotem do polskich realiów.
    Sukienka śliczna i kolor stworzony dla Ciebie, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Francja jest kolejnym miejscem, które chcę zwiedzić :)

      Usuń
  21. Jakie piękne miejsce i Ty przepiękna! Czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękna maxi i piękne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że wypoczęłaś i się odpręzyłaś! takie wakacje dają dawkę energii, choć cięzko z nich powrócić. W tym roku niestety odpuściłam wakacje, ale zawsze gdzieś byłam i pamiętam jak smutno było wracać do szarej rzeczywistości. Co do stylizacji - sukienka jest piękna i wyglądasz w niej fenomenalnie , mogłabym patrzeć i patrzeć! i w taką sukienkę chętnie bym się ubrała.
    Buziaki kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - były mi potrzebne te wakacje :) Dziękuję kochana! Wiem, że też lubisz czerwony kolor i myślę, że to on dodaje tej sukience uroku :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Przepiękna sukienka, wyglądasz zjawiskowo, nie mogę oderwać oczu <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że takie podejście ma swoje dobre i złe strony :) Dobrze jest żyć bez stresu, ale często ma to fatalne skutki ;(
    Piękne zdjęcia ;) śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też tak uważam :) Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  26. widoki rewelacyjne ale Ty Kochana... Ty wyglądasz obłędnie!!! nie mogę się napatrzeć!! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz Rewelacyjnie <3 Przepiekne miejsce !! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Grecja jest wspaniała :) idealnie wyglądasz ! bardzo ładne zdjecia jakość jest świetna :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne zdjecia jak i ty kochana ;*

    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna ta Grecja<3
    A Ty kochana w tej czerwonej sukience doskonale pasowałaś- jak Bogini Grecka:):*
    czekam na kolejną fotorelację:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia i prześliczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ci zazdroszczę! piękne widoki! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna sukienka, ma super dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz bosko w tej koralowej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wyglądasz, prawie jak grecka bogini :) pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń