WHITE DRESS

Witajcie Kochani!          Sukienka, którą Wam prezentuję, urzekła mnie z dwóch powodów. Pierwszym był jej kolor, uwielbiam biel - jest...

Witajcie Kochani! 

        Sukienka, którą Wam prezentuję, urzekła mnie z dwóch powodów. Pierwszym był jej kolor, uwielbiam biel - jest idealna na sezon letni i sprawdza się świetnie podczas upałów. Drugim powodem jest jej krój - czyli odkryte ramiona. To bardzo silny trend tego sezonu. Dekolt typu "Carmen" dodaje ubraniom zmysłowego i niebanalnego charakteru. 
        Muszę Wam napisać, że sukienka sprawdza się idealnie i wiem, że będzie pięknie podkreślała moją sierpniową opaleniznę:) Dobrałam do niej czarne dodatki, aby dodać ciut mocniejszego wyrazu. Sukienka jest uniwersalna, ponieważ pasuje zarówno do szpilek jak i dodatków bardziej sportowych. Idealnie sprawdzi się również na plaży. Możemy dobrać do niej dodatki w kolorze beżowym, frędzle i stworzyć z jej udziałem świetny zestaw boho. Jej uniwersalność to na pewno jej ogromny atut! 
Dzisiaj jest dla mnie szczególny dzień - moje urodziny. Mam zamiar odpoczywać i spędzić ten czas z najbliższymi. A Wam życzę udanego weekendu :* 

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

WHITE DRESS

You Might Also Like

72 komentarze

  1. Tak mi się przypomniało, że jak byłam mała to miałam bluzeczkę w takim stylu :) Śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda zatacza koło i to jest piękne :) dziękuję :)

      Usuń
  2. super ta sukienka,a można zapytać gdzie ją kupiłaś? pozdrawiam BLOG MUSZKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, kupiłam ją w sklepie internetowym signific :) zapomniałam napisać :)

      Usuń
  3. Mega sukienka! idealna na lato! Kapelusz tez mi się podoba :) ogólnie fajny i ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :) http://.cleoklepko.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta sukienka! Idealne połączenie z tym kapeluszem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwielbiam biel <3

    _____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna!
    bardzo ładnie wygląda z tym kapeluszem!
    to bardzo subtelne połączenie jest!

    no i słuchaj - wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie, Kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta sukienka ! wyglądasz w niej tak delikatnie i kobieco:) Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka, idealna na gorące dni.
    Zapraszam na dwa nowe posty: http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam ! :) :) spełnienia marzeń kochana- wszystkiego co najlepsze z okazji 18stki ;)hihihihi

    Sukienka rzeczywiście jest megeega uniwersalna, powiem Ci, że nawet ja ostatnio nad bardzo podobną się zastanawiałam- ja i biel? :P hehe ale też stwierdziła, że fajnie będzie podkreślac opaleniznę, więc może się przekonam :)

    Wyglądasz kwitnąco! bardzo sutbelnie i wdzięcznie ! :) :) a ten kapelusz takiego szyku i elegancji dodaje :D
    Super!

    A dokąd wybierasz się w sierpniu? :D

    buziaki :*
    Jeszcze raz sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Kochana :* :) No właśnie jesteś tak opalona, że będziesz wyglądać pięknie :) Mówię CI! Zamawiaj, kupuj :) W sierpniu wybieram się do Grecji - odliczam dni :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Noo przez te kilka dni w Brennie rzeczywiście trochę słońce mnie złapało, więc może teraz z ta bielą akurat bym się polubiła- bo ta sukienka tak wdzięcznie wygląda <3 <3
      Może na początku sierpnia sobie zamówię :)

      Ajćććć Grecja.... też bym chciała, ale w tym roku odpuszczamy sobie urlop, bo przeprowadzka nas czeka :)
      Więc może na przyszły rok :) :)
      Na tydzień lecicie?

      Usuń
    3. Tak, pamiętam - pisałaś mi o niej :) Tak, dokładnie 8 dni :) Już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  10. cudna sukienka! czerwona szminka idealnie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous!! That dress is Amazing

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka boska:) w tym kapeluszu wyglądasz przepięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. Świetnie komponuje się z kapeluszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wykończenia i detale w postaci haftów, wzorów, wycinanek jak na Twojej sukience itp. :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie sukienka mogłaby być odrobinę krótsza, ale rzeczywiście jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest genialna! Wyglądasz pięknie :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, super kapelusz :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest piękna, a ty wyglądasz zjawiskowo :)

    Zapraszam do mnie na wpisy o szyciu i DIY
    http://catwalk-fashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna sukienka! Wyglądasz przepięknie <3
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie sukieneczka również urzekła. Jest cudowna, a Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie! Kapelusz stanowi idealny dodatek do całości :) Nie mogę się na Ciebie napatrzeć kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię biało-czarne stylizacje :-) Twoja jest elegancka i bardzo kobieca :-) A białe sukieneczki to hit!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna wakacyjna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny ten kapelusz :) a tak po za tym ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka i bardzo Ci w niej ładnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna sukienka ;) spóźnione wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest ta sukienka, idealna na upały :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. I love that hat!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz w tej sukience a kapelusz to bym ci skradła :):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, Bardzo ładna stylizacja, sukienka jest w letnim klimacie. Kapleusz też na plus. wygladasz bardzo ładnie. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwone usta pasują tu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. A kapelusz skąd Kochana?:) Sukienka faktycznie boska ;*
    Ps. Odp proszę u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana wyglądasz jak prawdziwa Hiszpanka! obłędnie!:)
    No i spóźnione,ale bardzo szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO,DUŻO ZDRÓWKA I SZCZĘŚCIA:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Kochana :* :)

      Usuń
  33. Idealna na upalne dni :)

    Życzę miłego dnia !
    Zapraszam na www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna sukienka no i wszystkiego najlepszego :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka jest piękna, zestaw z klasą;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna sukienka! Wyglądasz w niej tak bardzo kobieco. Kapelusz rewelacyjny i na pewno idealny na upalne dni! ;) Pozdrawiam gorąco!!! <3 Buziaczki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna.:) sukienka.z odkrytymi.ramionami.to moje must have :) pięknie wyglądasz pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjnie wyglądasz :) i bardzo ładne zdjęcia! Biel zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kapelusz bomba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Elegancja! Widziałam tą stylizację na Modnapolka.pl i byłam bardzo zainspierowana, a dziś przypadkowo znalaźłam blog. Więc obserwuję <3

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam kapelusze :))))) i zwiewne sukienki też:)

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wyglądasz! spóźnione wszystkiego najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Pretty dress!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna sukienka uwielbiam białe ubrania ;) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna sukienka ! A kapelusz cudooo :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Także uwielbiam kolor biały. Sukienka prześliczna.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. przepiękna sukienka! muszę ją kupić bo bardzo mi się podoba - idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń