BOYFRIEND JEANS

        Muszę się Wam przyznać, że nie jestem fanką lata i temperatur powyżej 30 0 C. Chyba, że spędzam wakacje nad wodą - wtedy oczywiście...

        Muszę się Wam przyznać, że nie jestem fanką lata i temperatur powyżej 300C. Chyba, że spędzam wakacje nad wodą - wtedy oczywiście takie temperatury mi nie przeszkadzają. Najlepiej czuję się, gdy pogoda pozwala mi na założenie jeansów. Od kilku tygodni mój ulubiony model to ten typu "boyfriend jeans". Długo zastanawiałam się nad ich kupnem i szukałam odpowiedniego modelu. To wcale nie taka prosta sprawa, jak z wybraniem sobie klasycznych jeansowych rurek. Spodnie typu boyfriend to dość trudny model, trzeba umiejętnie dobrać go do sylwetki. Choć tak trudne w noszeniu, to naprawdę pasują do wielu rzeczy. Nie musimy ich wcale łączyć z luźną górą, świetnie sprawdzą się w zestawie z krótkimi topami, czy zwykłą białą koszulką.
     Swoje boyfriendy połączyłam z klasyczną białą bluzką i dłuższą marynarką. I obowiązkowo szpilki! W tym momencie żałuję, że nie mam powyżej 170 cm i nie mogę sobie pozwolić na noszenie ich do sportowych butów. Obecnie to mój ulubiony zestaw w stylu smart casual i znów czekam na kolejne chłodniejsze dni, kiedy będę mogła go ubrać. Jestem ciekawa, czy lubicie ten model spodni? :)

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS

BOYFRIEND JEANS


Marynarka - H&M
Bluzka - Stradivarius
Torebka - Atmosphere
Buty - all

You Might Also Like

71 komentarzy

  1. Świetny outfit i bardzo dobra jakość zdjęć :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja - prosta, a zarazem intrygująca. Boyfriendy <3
    Zapraszam na mój blog z opowiadaniem, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :))
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz

    patrysjahasmikmero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji :)
    Zapraszam do siebie
    http://karolina-s-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne spodnie. Do twarzy Ci w takich kolorach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka stylizacja! Po co Cię sportowe buty? Świetnie wygłądasz w szpilkach :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie !
    ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! ja również bardzo lubię boyfriendy, są bardzo przewiewne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę połączenie boyfriend'ów (które są odlotowe <3) z dłuższą marynarką i muszę przyznać że bardzo mi się to podoba! :) Stylizacja bardzo elegancka, wyglądasz przepięknie! Faaaajowe oksy. :D Pozdrawiam! ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylizacja. Pasuje Ci bardzo ! :)
    Zapraszam do mnie.

    www.MegiFashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak wiesz - ja nie jestem fanką białych ciuchów.
    ale to połączenie bardzo mi się podoba!
    biel pasuje do Ciebie jak ulał!

    no i latem daje ochłodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw! Idealnie zgrany kolorystycznie :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz ! Świetnie pasują do Ciebie te spodnie. Ja po zakupie podobnych spodni miałam je tylko kilka razy na sobie. Mam wrażenie, że wyglądam na dwa razy większą :(

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. co do temperatur mam to sao - jestem na wakacjach, upał jest ok, ale na co dzień nie jestem w stanie go znieśc;p Zgadzam się również z boyfriendami - to fason, który nie jest taki jak rurki, że od razu pasuje. Trzeba znaleźć ten jeden jedyny:p Twoje są świetne i idealnie komponują się z marynarką :) Kupuję Cię w całości (ale to nie nowość, bo zawsze masz przemyślane i rewelacyjne stylizacje:*)
    Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie! Trzeba się nagimnastykować żeby dobrze dobrać do sylwetki takie spodnie ;) Swietnie wyglądasz, super połączenie ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, elegancki i kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne.. spodnie bardzo mi się podobają, skąd ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ślicznie wyglądasz:* marynarka, spodnie i buty wow!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalenie mi się ten zestaw u Ciebie podoba! Marynarka, jeansy, szpilki no wszystko :) Sama szukam boyfriendów, jak mówisz nie jest łatwo znaleźć TEN model. Zapraszam też do siebie i pzdr http://adrianaemfashion.blogspot.com/2015/07/military-style-summer-trousers-in.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Biała marynarka, to jest mój must have :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta marynarka idealnie pasuje do spodni, bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam boyfriendy,w tym zestawie świetnie wyglądają z białą marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super look i na Tobie boyfriendy ladnie wygladaja. Ja tez nie lubie 30stopni tym bardziej jak czlowiek w pracy siedzi. Najlepsza temp to 23-27

    OdpowiedzUsuń
  25. Boyfriend'y i szpilki to jedno z bardziej kobiecych połączeń, uwielbiam je. Twoje są świetne, masz rację, że nie łatwo znaleźć odpowiedni krój tych spodni i łączenie ich to też nie jest taka prosta sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nice post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Do mnie właśnie leci biała marynarka :) Wspaniale wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosta stylizacja, ale wygląda genialnie :) Ja właśnie zamówiłam sobie białą marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się cieszę, że nie masz powyżej 170 wzorstu, bo pewnie założyłabyś płaskie/sportowe buty i już nie byłoby takiego efektu, jaki wyszedł ze szpilkami i marynarką- meeeeega stylówka ! mega oryginalnie i niebanalnie! :)
    Baaaaardzo mi się podoba taki miejski casual <3
    Też dziś mam taki kolor pazurków :)

    A ja jestem zdeycowanie ciepłulubna, ale powiem Ci, że w ubiegły weekend było meeeega gorąco, skwar, patelnia i chyba pierwszy raz nie ubolewałam nad tyn, że nie mam wolnego weekendu, tylko cieszyłam się, że idę do pracy i posiedzę sobie w klimie :P hehehe

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. łaał rewelacyjnie wyglądasz :) śliczny żakiecik <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny look kochana! wyglądasz wspaniale

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam upały:)
    Wspaniałe zestawienie spodni z białą marynarką,sama klasa!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz, a dżinsy są cudowniarskie !

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Klasyczne połączenie, ale jak dobrze się sprawdza. Świetnie wyglądasz ;)

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. hej, bardzo fajna stylizacja, jeansy plus biała marynarka na wielki plus. Kolor biały pasuje do twojej urody. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o idelanej sylwetce na lato.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię te spodnie, ale na kimś, na mnie średnio leżą ;) Kolejnym plusem twojej stylizacji jest biała marynarka. Nie przypuszczałam, że w tym kolorze może tak świetnie się prezentować ;)

    pommesfritesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również nie przepadam za takimi temperaturami w mieście. Osobiście uwielbiam boyfriendy a jeszcze jestem tą szczęściarą że mam ponad 170 i płaskie buty jak najbardziej się sprawdzają. Ale ty wyglądasz w tym zestawie ślicznie ! Połączenie z marynarką i szpilkami jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się model Twoich spodni, w mojej szafie niestety takich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczna stylizacja, uwielbiam takie spodnie, zwłaszcza w eleganckim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. podobają mi się boyfrendy ale nie wyglądam w nich korzyystnie ;/
    fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny outfit :) wszystko elegancko współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny outfit :) wszystko elegancko współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny outfit :) wszystko elegancko współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oj nosiłabym nosiła, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam szpilki noszonne do boyfriendów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zestaw świetny, ja żałuję, że ten model spodni nie jest dla mnie
    zapraszam do siebie.
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietna stylizacja. Podobaja mi sie okulary :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  49. Też nie do końca przepadam za upałem- ale mieszkam na gospodarce, to słońce jest potrzebne jak ch... żeby odprawić żniwa:) Podobają mi się takie spodnie- mam 1,72m i bym chętnie je nosiła, ale... jestem na tyle szczupła, że właśnie się boję, że moja sylwetka straciłaby w nich całą swoją kobiecość...

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Spodnie i żakiet sa cudowne !:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna:*

    OdpowiedzUsuń
  51. beautiful blog! maybe we can follow each other?

    welcome :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakoś nie mogę się przekonać do tych boyfriendów.. Zawsze mam wrażenie, że wyglądam w nich grubo :(

    OdpowiedzUsuń
  53. ładnie! Elegancko, ale z pazurem.
    Ja też nie znoszę upałów.

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wyglądasz :) ten zestaw jest poprostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię taki minimalizm i klasykę :) wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. temperatura 30 plus też nie jest moją ulubioną... Fajna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta marynarka jest cudowna :) Nie przepadam za jasnymi zestawami, ale Tobie wyszło to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super look! Podoba mi się wszystko i całość jest bardzo w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. spodnie rewelacyjne!! uwielbiam takie z dziurami :) perfekcyjnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne spodnie :) Sama poszukuję od pewnego czasu tych idealnych :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo podobają mi się takie ale nie mogę nic dla siebie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Odpowiedzi
    1. Kochana już nadrabiam zaległości :P

      Usuń
  63. Elegancja w najwyzszej formie, nosze takie spodnie i chyba sa moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń