WEEKEND IN JUNE

Witajcie Kochani!       Zdjęcia do dzisiejszego posta wykonane były tydzień temu w bardzo magicznym miejscu. Korzystając z długi...

Witajcie Kochani!

      Zdjęcia do dzisiejszego posta wykonane były tydzień temu w bardzo magicznym miejscu. Korzystając z długiego weekendu, zwiedziłam bajkowy Zamek w Mosznej. Już od dawna marzyłam, żeby zobaczyć go z bliska, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do ziemi opolskiej. Widziałam już naprawdę wiele polskich zamków, ale ten wywarł na mnie szczególne wrażenie. I na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę. 
      Zestaw, który miałam na sobie podczas zwiedzania jest bardzo wygodny. Bawełniana sukienka w granatowo-białe paski i jeansowa katana to naprawdę dobrzy sprzymierzeńcy długich wycieczek. Podczas zwiedzania buty na obcasie zastąpiłam trampkami, to najlepsze rozwiązanie jeżeli chcemy zobaczyć dokładnie cały zespół pałacowo-parkowy i przyległe do niego budynki. 





Nie wiem, co urzekło mnie bardziej Zamek czy park, który ma ponad 200 ha. To idealne miejsce do


spacerów i odpoczynku na łonie natury. W parku o tej porze roku kwitną przepiękne rododendrony


i azalie. 










Zamek w Mosznej to jeden z najbardziej znanych obiektów zabytkowych na ziemi opolskiej. Obszarem dostępnym do zwiedzenia w zespole pałacowo-parkowym jest zarówno Zamek, park i szklana oranżeria z egzotycznymi roślinami. 



 Co ciekawe każde ze skrzydeł zamku zbudowane jest w innym stylu architektonicznym.  





Zwiedzanie Zamku to rozrywka dla całej rodziny. Organizowane są tam kolonie, wycieczki, wesela, sesje ślubne, występy Teatru Castello i wiele innych ciekawych atrakcji. Można skorzystać również z Kawiarni Zamkowej, która dla mnie okazała się świetnym miejscem do odpoczynku w tak upalny dzień.


Oczywiście genialną atrakcją dla mnie, jako osoby kochającej zwierzaki, było zwiedzanie ogromnej Stadniny Koni. 





I tym oto sposobem dobrnęliśmy do końca podróży! 

Sukienka - Bershka
Katana - Stradivarius
Torebka - Parfois 

You Might Also Like

67 komentarzy

  1. Widzę, że wycieczka się udała :) Bardzo malownicze miejsce, a stylizacja idealna do zwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne miejsce, polecam zwiedzić :)

      Usuń
  2. piękny ten zamek!
    wygląda, jak z bajek Disneya ;)
    nie miałam nawet pojęcia, że takie cuda u nas w Polsce są :)

    no i trochę zazdroszczę tego braku lęku co do koni - ja się ich boję od czasu, jak będąc dzieciakiem odwiedziłam stadninę w Walewicach.
    chciałam jednemu dać kostkę cukru, a on zamiast ją zabrać mi z dłoni... polizał mnie wieeeeelkim językiem po twarzy ;P

    za to kucyki lubię, one są jakieś mniej przerażające ;P

    a wyglądałaś uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zamek jest przepiękny :) Całkiem przypadkiem zobaczyłam kiedyś prezentację województwa opolskiego i właśnie tam był pokazany ten zamek. Byłam w szoku, że tak blisko Wrocławia takie cuda :)

      Oj lęk jest! Zawsze :) Ale tak bardzo kocham psy i konie, że nigdy nie mogę przejść obojętnie :) pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Hah ja też boję się koni:) Zbyt duże są xD Kucyk za małego prędzej ;*

      Usuń
  3. Cudowna relacja, naprawdę pokazałaś nam świetne miejsca ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna katanka i naprawdę świetna sceneria do zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszam! Komentarze za komentarze,obserwacja za obserwację?:) Bardzo fajny post,Miło się czyta i ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka śliczna :'<3

    _____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Weekend sie chyba udal!! pieknie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pics :) New on my French blog: "How to straighten your hair and eat Strawberries Tagada at the same time"

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne miejsce. Nie miałam jeszcze okazji zwiedzać Opolszczyzny, poza jednym wyjątkowym pobytem w Opolu. Sukienka świetna, uwielbiam paski i najczęściej noszę z jeansową kataną ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie piękny zamek☺ pięknie wyglądasz☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, w sam raz na zwiedzania, b.ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasiaki zawsze się wdzięcznie prezentują! Piękne zdjecia! Zapraszam do wspólnej obserwacji, o ile spodoba Ci się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te paski!! Uwielbiam ❤ Świetna fotorelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robi wrażenie ten zamek, super zdjęcia :-) A Ty wyglądałaś pięknie, lubię takie luźne sukieneczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna wycieczka i piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne miejsce, muszę koniecznie je kiedyś zwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  18. zamek faktycznie robi wrażenie,lubie takie miejsca !Twoja stylizacja też przepiękna kochana
    <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie miejsce magiczne! :) Bardzo ładne widoki i Ty ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice style :) New on my French blog: Straighten your hair while you eat Strawberries Tagada sweets :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny set ! :) Przepiękne widoki! :) Buziaki :* !

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne zdjecia, a stylizacja piekna - mega romantyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki piękny zamek i klimat miejsca!! I super set :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Very pretty!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miejsce i cudowne zdjęcia, a zestaw bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie!!

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, magiczne miejsce - na takim tle wyglądasz zabójczo! Pasiaki i katana jeansowa - nie można było lepszego połączenia wybrać! Cudownie się prezentujesz:) o tak zamiana szpilek na trampki to idealne rozwiązanie na zwiedzanie:p

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)! Strasznie podoba mi sie ta sukienka w paski :) U mnie na blogu modowym pojawił sie nowy post : http://kingefashion.com/boho-white-dress/ zapraszam serdecznie;)! Bede zagladac tutaj czesciej ! Dodaje do obserwowanych;)! Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne miejsce, przypomina mi trochę Gołuchów. A kwiaty w parku przepiękne, aż chce tam jechać i zrobić sobie sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki piękny ten zamek! nie wygląda jakby znajdował się w Polsce:))
    Wspaniałe zdjęcia,a Ty jak zwykle cudowna w paskach:)<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sceneria! Nie byłam w tym zamku, wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeeeeej ile ja bym dała, aby te zamczysko jeszcze raz zobaczyć na oczy <3
    byłam tam dobre kilka lat temu i na mnie również zrobił meeeeega wrażenie :D wygląda niczym z Disneylandu <3
    w jednym skrzydle z tego co pamiętam jest jakiś zakład psychiatryczny, czy jakieś sanatorum dla osób chorych, nadal?

    Kochana, Ty nawet na zwykłej wycieczce wyglądasz super! :)
    Fajnie, że w końcu sobie odpoczęłaś, po tych zawalonych weekendach :)
    A ja dzisiaj pierwszy dzień po urlopie do pracy szłam, nie mogłam zwlec się z łóżka grrr :/

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest tam centrum terapii nerwic tylko mieści się już w całkiem innym budynku :)

      Dziękuję, staram się :P

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  35. Przepiękne miejsce i piękna Ty! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne kwiaty:) ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie fajny zamek... przynajmniej na zdjęciach tak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  38. prowadzisz świetnego bloga :) <3
    uwielbiam ten zamek , tam jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. woow piękne miejsce muszę zobaczyć na własne oczy
    śliczny look

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne miejsce <3 i ty też piękna ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. cudownie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolejna piękna sukienka :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ten zamek ;) a Ty na jego tle super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie cudowne zdjęcia! :)
    Piekna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stylizacja. ;] Uwielbiam kurtki dżinsowe.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne zdjęcia, a Ty jak zwykle świetnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Moszna - fajna nazwa;-)
    ładne miejsce, może kiedyś odwiedzę, kto wie. park naprawdę uroczy, te kwitnące krzewy robią wrażenie.
    Twoja stylówka ładna, katanka super.

    OdpowiedzUsuń
  49. slicznie polaczylas sukienke z katana :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny outfit, sukienka świetna! A kwiecisty krajobraz zachwyca.. <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam kiedyś okazję odwiedzić ten zamek, robi wrażenie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. jej przepiękny zamek, naprawdę odróżnia się od innych :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Te konie są świetne, stadnina robi wrażenie ;) Oprócz mody, widzę że lubisz również zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy punkt wycieczki dla mnie to ta stadnina :) Zwierzaki kocham i pewnie, jakbym nie bała się krwi byłabym weterynarzem :)

      Usuń
  54. Bardzo ladna sukienka :) Super w niej wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna sukienka, bardzo mi się podoba ! Byłam kiedyś na tym zamku ale była wtedy paskudna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń