RED STRIPES

Witajcie!      Ostatnio bardzo mało dzieje się na blogu, a wszystko przez moje ostatnie zaliczenia na studiach i pisanie pracy dyp...

Witajcie!

     Ostatnio bardzo mało dzieje się na blogu, a wszystko przez moje ostatnie zaliczenia na studiach i pisanie pracy dyplomowej. Miło mi, że pytacie mnie w wiadomościach o nowe posty i kiedy wrócę - dziękuję Wam za to :) Obiecuję poprawę!
     W ostatnim czasie oprócz zaliczeń działo się bardzo dużo w moim życiu. Uczestniczyłam w sesji zdjęciowej do Men's Health i muszę Wam napisać, że to niesamowite doświadczenie. Byłam tak podekscytowana, że wieczorem nie mogłam zasnąć :) I choć zaklinałam się, że nie pójdę na kolejne studia, to ta sesja zmieniła szybko moje postanowienia, dlatego mam już plany na październik :)
     Wróćmy do zestawu. Uwielbiam motyw pasków na ubraniach, kojarzą mi się z latem i morzem. Choć to trudny trend i łatwo można przesadzić, to nie umiem przejść obojętnie obok ubrań w marynarskie pasy. Poziome paski niestety poszerzają, natomiast pionowe, dobrze rozmieszczone, mogą wydłużyć i wysmuklić naszą sylwetkę. W obecnym poście możecie zobaczyć również białą marynarkę, która już kiedyś pojawiła się na moim blogu (tutaj).

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

RED STRIPES

SUKIENKA W PASKI

Piękny jarociński rynek :) 



Marynarka - Reserved
Sukienka - Mohito
Torebka - Parfois
Buty - all

You Might Also Like

53 komentarze

  1. piękna jest ta sukienka!
    i dobrze bardzo, że konsekwentnie postawiłaś na jasne dodatki :)

    no i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sesja to dopiero przeżycie ! cudownie wyglądasz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz! Boska sukienka ♥
    Obserwuję, świetny blog :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie! :) Świetnie Ci w tej sukience, a czerwone paseczki genialnie kontrastują z Twoimi czarnymi włosami ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie, z resztą jak zawsze :)) Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka. Może zestawienie kolorów trochę patriotyczne ale chodzi mi bardziej o krój ;)
    Fajnie podkreśla figurę ;)

    Zaczynam tworzyć bloga i w razie Twojego wolnego czasu byłabym bardzo wdzięczną za jakieś przydatne porady bądź tez pomoc. Bardzo serdecznie zapraszam na mojego Bloga znajdziecie tu wszystko od ciuchów po sport !
    komentujcie, obserwujcie !!! Oczywiście możecie na mnie liczyć bo zawsze oddaje wzajemnością :

    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. alez ja się stęskniłam za Tobą! Już się tak bałam no! Uczestniczenie w takiej sesji to z pewnością świetne doświadczenie - mam nadzieje,że nadarzy się okazja na spotkanie i opowiesz mi kiedyś wszystko! Paski - uwielbiam ten trend. Wyglądasz nieziemsko w takiej sukience! napatrzeć się nie mogę :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Zapraszam do siebie, kiedy tylko będziesz miała ochotę :)

      Usuń
  8. Oo na gratulacje kochana,to widzę nie nudziłaś się hehe
    Gdzie i kiedy będziemy mogli zobaczyć efekty sesji? :D
    Sukienka jest świetna,widząc ją tylko jedna myśl nasuwa się do głowy,lato i morze nadchodź <3
    Super wyglądasz,też czekam na moją pasiastą sukienkę, ale długą :)
    Piszę właśnie do Ciebie komentarz z Brenna,więc pozdrowionka i wysyłam trochę gorących promieni :)
    Mam nadzieję, że ten weekend w końcu masz już wolny i odpoczywasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci napisać, że świetne przeżycie :) O wiele ciekawsze niż pisanie artykułów... Dlatego trzeba rozwijać się w tym kierunku i być może w przyszłości pracować, jako stylista do wielkich sesji zdjęciowych :) Efekty sesji w nowym magazynie Men's Health :)
      Oj był wolny i naprawdę odpoczęłam :) Oddałam już pracę magisterską do sprawdzenia i czekam na decyzję promotora, kiedy obrona :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Kochana, wspaniała stylizacja! :* Sukieneczka idealnie do Ciebie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna dziewczęca, ale i megaaa modna stylizacja. Mnie osobiście bardzo się podoba! :)
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie! ta czerwien idealnie komponuje sie z Twoimi wlosami!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka! :) Widziałam ją w rzeczywistości i wyglądałaś w niej ślicznie. :* Czekamy na 'poprawę' z Twojej strony. :P Miłego dnia piękna! :D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka boska :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam paski czarno-biale ale te w twoim wydaniu tez nie są mi obojętne! Cudownie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ta sukienka!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, wyglądasz pięknie i to nie są puste słowa, bo idealnie do Ciebie pasuje ten strój !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! http://one-day-to-my-life.blogspot.com/ zapraszam serdecznie, dopiero początkuje:( buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaką masz piękną sukienkę, niby prosta, ale ma coś w sobie i jeszcze w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka i bardzo dobrze dobrane dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pasuje Ci ten wzór i kolor, wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam czarne dlugie proste wlosy *,*
    sukienka super i torebeczka pieknie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka skradła moje serce <3 Uwielbiam paski, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że chcesz pójść dalej się kształcić, to bardzo dobrze o Tobie świadczy. Co do stylizacji i zdjęć to jak zwykle miło, pięknie i przyjemnie dla oka :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę Cię wypatrywać w MH :)
    Piękna sukienka, uwielbiam paski

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz!!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz...
    ja osobiście wolę paski pionowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie pasują Ci paseczki :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/06/konkurs-znu.html ZAPRASZAM NA KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka, pięknie w niej wyglądasz! Podobają mi się też jasne dodatki, torebka cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa Twojej sesji do Men's Health :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka! Piękny ten Twój ryneczek :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna jest ta sukienka!! :) <3
    Pozdrawiam i obserwuję, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sukienka, pięknie współgra z Twoimi włosami i całą resztą stylizacji :)
    Zapraszam do siebie, gdzie do zgarnięcia 11% na zakupy online w Douglas :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładna sukienka :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow kochana gratuluję!!!:)
    A w paskach to Ty wyglądasz genialnie,zresztą ładnemu we wszystkim ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. How nice this look is :) On my French blog: "you can straighten your hair and eat Strawberries Tagada at the same time" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej, prześliczna sukienka :))

    http://alestilos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. This dress is really cool ! I love it !
    Xoxo from France

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie! Uwielbiam pasiaki!:)
    <3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń