MINT BIKE

Witam :)             Ostatnie dni upłynęły mi na pisaniu pracy magisterskiej, dlatego każda chwila odprężenia była dla mnie na wagę zło...

Witam :)

            Ostatnie dni upłynęły mi na pisaniu pracy magisterskiej, dlatego każda chwila odprężenia była dla mnie na wagę złota. Nic tak nie poprawia mi humoru i nie ładuję moich akumulatorów, jak właśnie czas spędzony na świeżym powietrzu. Zrelaksować się pomógł mi mój nowy zakup. 
            Przedstawiam Wam mojego miętowego towarzysza miejskich wycieczek. Korzyści płynących z jazdy na rowerze jest naprawdę mnóstwo i sama nie miałam pojęcia, że podczas godzinnej jazdy spalamy nawet 500 kcal. Chyba pierwszy raz widzicie mnie w sportowych butach i na pewno nie ostatni :)

Udanego tygodnia!

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

MINT BIKE

No to jadę! Do następnego :)

MINT BIKE

Katanka - Stradivarius


Spódnica - Stradivarius


Bluzka - New yorker


Buty - all

You Might Also Like

94 komentarze

  1. Powiedz proszę gdzie kupiłaś taki cudowny rower?:) Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj na sportowo :) Świetny kolor roweru, niespotykany na naszych ulicach :) Życzę przejechania tysiąca kilometrów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) mam nadzieję, że będzie mi długo służył :)

      Usuń
  3. Przecudny rower! ZAKOCHAŁAM SIĘ!! :)
    http://majerinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy rower! ;) super wyglądasz.
    http://kolejdoskopmoichsnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rower! Ogólnie fajny post! A co do zdjęć rewelacja! :)
    http://nataliafotografuje123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej śliczny ten rower :)

    _____________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wiem, że będziesz mnie miała za idiodtkę i ułoma, ale tego... tak, jak koni się boję, tak i roweru ;P bo nigdy dobrze się nie nauczyłam na nim jeździć (zaczęłam dopiero po komunii, wcześniej nie miałam roweru ;P).
    Ale jak sobie takie ładne cudo sprawię, to kto wie - może mi się jazdy zachce ;P

    Mnie się ten strój na rower podoba - bardzo fajnie wyglądasz, dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No coś Ty! Każdy się czegoś boi, ma jakieś obawy. Powiem CI szczerze, że bałam się pierwszej jazdy na tym rowerze. Na zdjęciach wygląda na mały, a w rzeczywistości jest ogromny :) Ale udało się i jestem z tego zakupu bardzo zadowolona, więc jak zmienisz kiedyś zdanie to polecam miejski rower :)

      pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Tez mi się marzy taki rower ;) cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna letnia, zwiewna stylizacja ;) A rower? też bym chciała taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale bossski rower! Ile kosztował, mogę wiedzieć? szukam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zapłaciłam za niego 700 zł :)

      Usuń
  11. Jeeeeeeeeej idealny jest ! tez mi się marzy właśnie takie miętuskowy z wiklinowym koszyczkiem :( może jeszcze w tym roku sie dorobię, a jak nie to przyjdzie mi nacieszać oko Twoim :(
    pieknie wygladasz kochana! :) :)
    tez ostatnimi czasy stawiam bardziej na bucisze sportowe, niz obcasy- w ktorych swoja droga juz nawet nie pamietam kiedy chodzilam :p hehe

    I jak tma praca juz napisana? :)
    Fajnie. ze trochę sobie odpoczełaś :) zawsze to jakis reset od pracy i ludzi :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :) Praca napisana, oddana, obrona już 1 lipca :)))) Trzymaj za mnie kciuki :*

      Usuń
    2. Trzymam, trzymam i nie puszczam! :) :)
      Dasz radę- spokojnie, nie ma co się stresować :)
      powodzenia jeszcze raz :*

      A "miętuska" wciąż zazdroszczę <3

      Usuń
  12. Świetna bryka, piękny ma kolor! :D Zawsze o takim marzyłam... kiedyś może się to spełni. ;) Pięknie wyglądasz kochana! :* <3 PS Dawida wozisz w koszyczku czy na bagażniku?! hahahah :P Buuuuziole :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) :* Dawid nie zasłużył :P Michał biega za rowerem :P W koszyczku będę wozić małego boksera, jak uda mi się kiedyś pogodzić ze stratą Megi :* :*

      Usuń
    2. A ja myślałam że jednak braciszek będzie w koszyczku, a Michał na bagażniku! :PP Hahah

      Usuń
  13. wiem jak to jest z pisaniem magisterki;p ja musiałam wcześniej oddać, więc miałam motywację i poszło mi to dość szybko. Rower świetny, sama bym w taki się zaopatrzyła. Pięknie wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) no więc rozumiesz mój ból :) Kiedy masz obronę? :)

      Usuń
  14. świetny post, ciekawie, będę obserwować!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny rower i Ty :) pięknie wyglądacie razem :P

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie rowery w stylu retro, Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com,

    OdpowiedzUsuń
  17. rower jest świetny :) widziałam je kiedyś na allegro i wahałam się nie wiedząc czy będą nadawać się do jazdy,ale patrząc na Twoje zdjęcia już wiem, że warto :) choć ja i tak poluję na cruisera z Electry, bo wolę nowoczesny image :) wyglądasz świetnie :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się, jak będzie sprawdzać się ten rower :) Nie żałuję zakupu!

      Dziękuję :)

      Usuń
  18. Przecudowny rower! Od dawna takiego szukałam. Dzięki Tobie czuję, że szykuje się nowy zakup na wakacje :) Przepiękne zdjęcia i obserwuje :)
    http://assmelia.blogspot.com/2015/06/time-used.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak fajnie jest wrócić po krótkiej przerwie i przeczytać tyle inspirujących notek :) Jak zwykle u Ciebie bardzo ciekawie i pomysłowo :) A przede wszystkim miło się czyta ;) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Buziaki i powodzenia !

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeży, dziewczęcy i uroczy look, a rower cudowny. Sama posiadam bardzo podobny brzoskwiniowy i jestem w nim zakochana :)
    p.s. powodzenia na obronie magisterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O brzoskwiniowego jeszcze nie widziałam :) Dziękuję :) :***

      Usuń
  21. Rower jest przesłodki. :)

    Jak dobrać torebkę do butów? Kilka przydatnych porad.
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dobrac-torebke-do-butow.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/urban-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze takiego miętusa nie widziałam! W najbliższej przyszłości też chciałabym zakupić podobny model - w stylu retro, który jest zawsze w dobrym guście:) Pięknie wyglądasz! Dziękuję za odwiedziny:) Zaczynam obserwować Twojego bloga, bo jestem ciekawa jak daleko za..jedziesz;) Będzie mi bardzo miło, gdy też u mnie zostaniesz, o ile oczywiście spodoba Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rower! Sama przymierzam sie do kupna jakiegos pastelowego...:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Rower jest śliczny, a stylizacja w sam raz na przejażdżkę, jest i wygodna i kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rower wygląda obłędnie! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny zestaw, całkowicie w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękny jest ten rower, ma taki delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny rower !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz i cudny rowerek :)
    skończyłaś już pisać pracę mgr ?
    będę trzymać kciuki za obronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Skończyłam pisać, w środę mam już obronę :)

      Usuń
  31. Kochana wyglądasz rewelacyjnie w takim wydaniu!:)
    a rower jest boski<3<3 :):*

    OdpowiedzUsuń
  32. Udało Ci się zmieścić na zdjęciach to co uwielbiam, białe lekkie sukienki, miejski rower i jeansowe kurtki. :) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny rower i śliczny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna katanka i super rower
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochałam się w twoim rowerze! CUDO!


    paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  37. Az mi się zamarzył taki rower <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno kupiłaś ten rower?

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękny rower! uwielbiam kolor miętowy :)
    zapraszam na mojego nowego bloga :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny rower, wygodny? Gdzie kupiony? :)
    Całość bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodny :) Jestem w szoku, że za tak małe pieniądze można mieć świetny rower :) Kupiłam go na allegro :)

      Usuń
  42. Zakochałam się w twoim rowerze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Również mam miętowy rower, który uwielbiam <3

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jazda na takim pięknym rowerze to czysta przyjemność <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie mieć takiego przyjaciela szczególnie na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę Ci! to chyba najmodniejszy rower w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie kupiłaś ten rower ? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny rower ! Też teraz zainwestowałam i kupiłam, tyle, że sama chcę się pobawić i go pomalować i stworzyć coś równie pięknego, jak Twój ;)
    Mam nadzieję, że będę spalać codziennie po 500 kcal ;D
    Pozdrawiam
    http://hoydenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. hej, dzięki za odwiedziny! :)
    ale cudny rower! *.*

    OdpowiedzUsuń