BLUE FLOWERS

           Niebieski nadruk na białym tle od zawsze kojarzył mi się z tradycyjną, chińską porcelaną. I choć wzór na mojej koszuli ma mało w...

          Niebieski nadruk na białym tle od zawsze kojarzył mi się z tradycyjną, chińską porcelaną. I choć wzór na mojej koszuli ma mało wspólnego z porcelaną dynastii Ming, to te barwy już zawsze będą mi się z nią kojarzyć.
         Biel świetnie współgra z niebieskim, tworząc naprawdę bardzo delikatne i świeże połączenie. Uważam, że kolory którymi się otaczamy wpływają w dużym stopniu na nasze samopoczucie, dlatego staram się wybierać je świadomie. Tego lata stawiam właśnie na lekkie połączenia szlachetnej bieli i błękitu, w których czuję się świetnie. Jestem ciekawa, jakie kolory Wy nosicie latem?

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS

BLUE FLOWERS


BLUE FLOWERS

Koszula - Reserved 
Spódnica - Stradivarius
Torebka - all

You Might Also Like

83 komentarze

  1. koszula jest świetna ! :) wyglądasz bardzo delikatnie i kobieco :) ja tego lata szaleje z kolorami, zdecydowanie mocne barwy :) choć zdarzają się dni, że wskakuje w pastele :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię nosić mocne kolory - zwłaszcza latem :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wszystko wyszło kochana! :)
    Tak delikatnie, dziewczęco, subtelnie, bez zbędnego kombinowania i zbędnych dodatków- i takie zestawy właśnie są najlepsze :) :)
    Koszula robi meeeega wrażenie <3
    i dostrzegłam piękny kolor pazurrrrków- też dzisiaj mam takim pomalowane :) :) hehe

    Ja to szaleję w lato zawsze z kolorami, nie hamuję się :P

    Do prayc jadę zaraz buuu :(
    A Ty wolne dziś?

    Miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, że szalejesz :) Ja staram się nosić jaśniejsze kolory latem, chociaż nie unikam ukochanej czerni :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Niebieski idealnie pasuje do Ciebie! :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. biel z błękitem jest świetnym wyborem na lato!
    w ogóle - jasne barwy są na nie idealne!
    tylko że moim zdaniem nie są dla wszystkich - ja za jasnościami nie przepadam (bo jakim prawem bledzioch może dobrze w bieli na przykład wyglądac ;P?).
    Konsekwentnie noszę czerń - przez cały rok ;P

    Tobie jest w tej dużej bieli ilości wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja w teraz też jestem bledziochem - niestety brak czasu na opalanie. Mam nadzieję, że nadrobię na urlopie :)

      Usuń
  5. Przepiekny look !! Pieknie Ci w tych kolorkach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ta koszula, a połączenie bieli z niebieskimi odcieniami to jedno z moich ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) widziałam na Twoim blogu, że też lubisz te połączenie :)

      Usuń
  7. Fantastycznie leży ta koszula, a kolor też miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest przepiękna, a te kolory idealne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i uroczo i elegancko jenocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie połączenie kolorystyczne na koszuli wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą samą koszulę i jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w tej koszuli, też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie, koszula bardzo mi się podoba ;)

    pozdrawiam vixen fashion

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koszula <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie:)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekna bluzka, ślicznie prezentuje się z tą spódnica :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest boska
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do konkursu na moim blogu! Wystarczy poklikać w 3 linki i napisać ceny w kom. :) Nagrodą jest post promocyjny twojego bloga u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna koszula! Pięknie ci w bieli :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. koszula idealna. zwiewna lekka taka dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a pretty shirt! Nice blog you have here!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna koszula :) pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula, moja miłość. Biel, to nie mój kolor, nie lubi mnie, ale dla Ciebie jest stworzony. Piękne są te kwiaty, subtelne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny biały total look, ja noszę szare i czarne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekny zestaw! kwiaty super przelamuja bialy look :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award. Pytania znajdziesz u mnie na blogu. Zapraszam :)

    http://missffashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownie wyglądasz, pięknie uwielbiam white total look

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalna koszula! świetnie Ci w takim zestawieniu kolorów!:):*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ! Ciemniejsza torebka to taka kropeczka nad i ;))) pieeeeeeknie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna koszula! Naprawdę prześliczna. Moja babcia ma taki dzbanek na herbatę w podobny wzór który zawsze bardzo mi się podobał. Ciekawe jakby prezentowała się z białymi spodniami? Ps. Jesteś prześliczna, zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z białymi spodniami wygląda świetnie, też noszę ją w takim połączeniu :) Z jeans'em też wygląda bardzo dobrze :)

      Usuń
  32. wow ta koszula jest rewelacyjna! pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję by częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. koszula jest piękna pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula jest cudowna! Uwielbiam te kolory. <3 Wyglądasz bardzo ładnie! :* :*

    OdpowiedzUsuń