LEATHER SKIRT

Witajcie!       Skórzane ubrania cieszą się powodzeniem niezależnie od pory roku. Osobiście uwielbiam skórzane ramoneski i myślę, że Wy...

Witajcie!

      Skórzane ubrania cieszą się powodzeniem niezależnie od pory roku. Osobiście uwielbiam skórzane ramoneski i myślę, że Wy również. Skórzane elementy garderoby to trend ponadczasowy, który co sezon możemy łączyć inaczej. Pasują niemal do wszystkiego i to od nas samych zależy, czy nasz zestaw będzie bardziej elegancki, czy nieco luźniejszy.
      Mój dzisiejszy zestaw, to połączenie skórzanej spódnicy z oversizową górą. Skórzana spódnica, to klasyczny i zawsze modny element damskiej szafy. Niezależnie od tego, czy wybierzemy wersję rozkloszowaną, mini czy ołówkową, warto ją mięć w swojej szafie. Na moim blogu mogliście zobaczyć już zestaw z wersją rozkloszowaną, tym razem stawiam na klasyczny, ołówkowy krój. Skórzana spódnica to dość wyrazisty trend, dlatego postanowiłam złagodzić jego charakter i do zestawu dobrałam sweter w odcieniach piaskowego beżu. Oczywiście nie byłabym sobą, jakbym nie widziała już w myślach kolejnych połączeń tej spódnicy z innymi elementami mojej garderoby, dlatego możecie spodziewać się, że jeszcze kiedyś zobaczycie ją na moim blogu.

Udanego tygodnia :*



SKÓRZANA SPÓDNICA

SKÓRZANA SPÓDNICA


SKÓRZANA SPÓDNICA

SKÓRZANA SPÓDNICA



SKÓRZANA SPÓDNICA



SKÓRZANA SPÓDNICA


Sweter - nn
Spódnica - Stradivarius
Torebka - Kiabi
Buty - Allegro

You Might Also Like

134 komentarze

  1. Świetne połączenie :) Wyglądasz pięknie jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka, chociaż ja połączyłabym ją raczej z białą koszulą w stylu typowej sekretarki ;)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również łączę tę spódnicę z białą koszulą, ale to połączenie jest takie przewidywalne :)
      Chciałam pokazać coś innego :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne połączenie - świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję - zapraszam do mnie jeżeli ci się spodoba u mnie również zaobserwuj :)
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny outfit :-)! do pracy chetnie bym go włożyła:-)Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kobiecy fason, jeśli o tę spódniczkę chodzi!

    no i dobrze, że postawiłaś na minimalizm w kwestii krojów, kolorów i dodatków - ta skórzaność (a może raczej "skórzastość") jest tu najbardziej wyrazistym elementem całości.
    I to jest, moim zdaniem, dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, lubię taki minimalizm :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Uwielbiam skórzane spódnice! Są mega uniwersalne, można chyba większość stylizacji na nich oprzeć i to zawsze się sprawdza :-) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widziałam już posty ze skórzaną spódnicą u Ciebie i to prawda pasuje ona do wielu zestawów :)

      Usuń
  7. Kobieco i elegancko,czyli tak jak powinno być.Świetnie wyglądasz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie! Wyglądasz bardzo zmysłowo w tym swetrze :-)
    A spódnica podkreśla Twoją świetną figurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódniczka, uwielbiam zarówno ramoneski jak i skórzane spódnice - we wszystkich fasonach. Mam ich całkiem sporo, ale jeszcze trochę odleżą w szafie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam skórzane ubrania :)
      Dziękuję i pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :) świetna stylizacja ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne połączenie kolorów :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka idealna !


    Pozdrawiam,
    Nippi

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty :)
    www.mishelle-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak lubimy! A skórzane ramoneski to już w ogóle:) Taka skórzana spódnica to świetny wybór - wyglądasz rewelacyjnie, kobieco, ale z pazurkiem:) I świetnie dobrana góra. Pięknie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Ja również kocham skórzane ramoneski :)

      Usuń
  16. Piękny strój ;) uwielbiam skórzane akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby taki prosty zestaw, a taki zjawiskowy. Jak widać minimalizm potrafi dodać uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super picture
    Xoxo
    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, aż się wystraszyłam, bo myślałam, że ścięłaś włosy aaaaa :O
    Kurczę kochana, jak elegancko i dostojnie ( chociaż nie wiem, czy to odpowiednie słowo określające kobietę hehe ) ale super! mi się podoba! :)nawet długość kiecki, mimo, że za takimi do kolana raczej nie przepadam, ale ostatnio coś mi się pozmieniało w głowie i chodzę w sportowych butach, a wczoraj kupiłam sobie właśnie spódnicę za kolano :P hehe także jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania :P hehe

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi dopingowałyście, że już prawie zdrowa jestem :) hehe
      :*

      Usuń
    2. Widzisz, jaka ze mnie dobra istota :))) Cieszę się :))

      Usuń
    3. Dzięki :*
      Dobro wraca, pamiętaj :) :)

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz kochana!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! :) Elegancko, z klasą. Świetna kolorystyka! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. po skrócie na stronie głównej bloga spodziewałam się tu zobaczyć coś zupełnie nietrafionego i niepasującego do siebie, a tu takie fajne zestawienie, super, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) I cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :)

      Usuń
  23. Sweterek, torebka i kolor paznokci bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna spódnica! Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Skórkowe kurtki i kiecki są mega stylowe! Zawsze sie w tym dobrze wyglada! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. spódnica świetnie wygląda z tym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale wyglądasz i genialna figura kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  28. super :)

    http://www.mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wszystko dopasowane i fajnie że pojawił się tu sweter a nie zwykła bluzka,przynajmniej nie jest nudno. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Taki właśnie miałam zamiar, żeby zestaw nie był zbyt przewidywalny :)

      Usuń
  30. ja mam skórzane spodnie, możesz zobaczyć u mnie na blogu, ale spódnica też jest super. Chociaż wolałabym bardziej taką poszerzaną
    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  31. Zalotne te twoje opuszczone ramiączko :) sex, subtelnie i kobieco ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie!też mam ołówkową skórzaną spódniczkę, ale pomyślałam, że już za ciepło!ale w sumie masz rację można nosić, temp max 15 stopni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Ja noszę skórzane ubrania nawet latem :)

      Usuń
  33. cudowny sweterek i świetnie wygląda w połączeniu z midi spódnicą <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi stylizacjami! Zapraszam na nowy wpis na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  35. masz piękne włoski! ;) a stylizacja na duży plus!
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ładnie wyglądasz! spódnica pięknie podkreśla Twoja figurę i fajnie, że zestawilaś ją ze sweterkiem, a nie ze zwykłą koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Cieszę się, że takie zestawienie się podoba :)

      Usuń
  37. Pieknie wygladasz, na tobie wszystko wyglada super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Chciałabym, żeby tak było ;)

      Usuń
  38. świetny zestaw, ja nie mam nic skórzanego oprócz ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo spodobał mi się ten strój. ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczna stylizacja, bardzo ladna spodnica :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fantastyczna spódnica, cały zestaw bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  42. Calosc tworzy idealne polaczenie, zdecydowanie przypadla mi do gustu Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz ;) bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam takie zestawy ! Kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciężko nie zauważyć, jak Ci się ładnie włosy z skórzaną spódniczką komponują :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie to spódniczka mogłaby być odrobinkę krótsza, ale i tak mi się podoba :) Ogólnie cały zestaw jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna elegancka stylizacja! :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny lakier na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam tą długość. Krótkie skórzane spódnice mogą wyglądać wulgarnie, a tu kwintesencja elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W Boszkowie byłam już wiele razy- super tam jest ! :) a w tym roku wybierasz się może ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pojadę bo to naprawdę fajne miejsce :) I z rodzinnego domu to rzut beretem dla mnie :) A Ty masz zamiar jeszcze jechać? :)

      Usuń
    2. My prawdopodobnie na weekend się znowu wybieramy :) w lipcu pewnie też pojedziemy, dosyć często tam bywamy, w sumie od nas też nie daleko, a jak fajnie :) :) imprezy fajne są w sezonie :) teraz jak byliśmy, to jeszcze nie wszystko otwarte było, nawet gofrów nie było, Pani poinformowała nas, że tylko w sezonie :P hehehe

      I jak tam praca na weekend? dałaś radę ze wszystkim? :)

      Usuń
  51. Piękna spódnica <3 i torebka ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna spódnica! :)
    i makijaż masz przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialnie wyglądasz! Super, bardzo mi się podoba, z klasą :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialna stylizacja! Też uwielbiam skórzane ubrania, właśnie szukałam takie ołówkowej spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny, kobiecy, minimalistyczny look z klasą, czyli tak jak lubię <3
    Pozdrawiam :*

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo fajne połączenie, kobieco i z klasą :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń