BABY BLUE & GREY

Witajcie!        Mój dzisiejszy zestaw składa się z dwóch kolorów, które razem tworzą świetny i myślę, że zgrany duet. A mowa o kolorze...

Witajcie!

       Mój dzisiejszy zestaw składa się z dwóch kolorów, które razem tworzą świetny i myślę, że zgrany duet. A mowa o kolorze szarym i błękitnym, czy jak ktoś woli baby blue. Szary to dość smutny kolor, bałabym się nosić go, jako total look. Jednak jest idealnym tłem dla innych kolorów np. bordo, czerwieni czy fioletu. Chociaż te połączenia kolorystyczne przywodzą mi na myśl bardziej jesień niż wiosnę. Dlatego w okresie wiosennym staram się łączyć kolor szary z delikatniejszymi barwami. Jak dla mnie szary z błękitnym to połączenie bardzo subtelne, kobiece i przede wszystkim świeże. 
       Po analizie kolorystycznej, którą miałam na studiach, zaczęłam bardziej zwracać uwagę na kolory, które ubieram w danym dniu i na barwy, które lubię najbardziej. I muszę przyznać, że to działa - nic bardziej nie odzwierciedla naszej osobowości czy nastroju jak właśnie kolory, które nosimy. I już teraz wiem, dlaczego w niebieskim (błękitnym) czuję się lepiej niż w pozostałych barwach. Kolor niebieski oznacza osoby wrażliwe i czasami zbyt ambitne. Nic dodać nic ująć! Często jest tak, że z czegoś co zrobię, jestem zadowolona przez 5 minut, a przez kolejne minuty widzę już rzeczy, które można jeszcze poprawić, dodać, ulepszyć. To bywa naprawdę uciążliwe, ale z dłuższej perspektywy wiem, że takie podejście i wieczna praca nad samym sobą przynosi naprawdę dobre efekty. 
A jak Wam podoba się mój zestaw? 


BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

BABY BLUE SWETER

Sweter - Cropp 
Spódnica - Signific
Torebka - Parfois 
Buty - all

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Miła niespodzianka dla moich oczu :) Baby blue baaardzo Ci pasuje!
    Kiedy kupiłaś ten sweter? Są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Sweterek kupiłam miesiąc temu. Widziałam, że był dostępny jeszcze beżowy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie ci w tym sweterku, ostatnio sama również zastanawiałam się nad jego zakupem :D

    Mój blog~klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem z niego bardzo zadowolona. Żałuję, że nie kupiłam jeszcze w kolorze różowym :)

      Usuń
  3. Świetny zestawik, bardzo mi się podoba. ;) W tym sweterku wyglądasz prześlicznie! Za każdym razem gdy tu wchodzę klikam na 'pastelowy zestaw', nie mogę się napatrzeć na Ciebie bo wyglądasz w tych kolorach cudownie. <3 LUBIĘ TO!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) :* powiem Ci, że polubiłam te pastele i będą pojawiać się częściej na blogu:)

      Usuń
  4. a wiesz, że na kolory zaczęłam zwracać uwagę też przez zajęcia - na studiach oraz na studium projektowania. I sporo w tym racji. Szarość w połączeniu z takimi pastelowymi odcieniami wygląda świetnie. Baby blue uwielbiam i z pewnością jest to zgrany duet. Pięknie się prezentujesz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie zajęcia naprawdę się przydają :)

      Usuń
  5. ten ażur jest piękny!
    taki detal, taki drobiazg, a tak oko cieszy!

    i zdecydowanie - niebieski jest pięknym kolorem :)
    tylko wiesz, nie dla wszystkich - jeśli nie jest się przyciągającą z dala wzrok ciemnowłosą niewiastą, to bardzo blado wypada się w tym jasnym błękitu odcieniu.
    także - ciesz się, Szczęściaro, bo dla Ciebie jest stworzony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, uwielbiam go. Gdyby sweterek go nie miał, to pewnie bym go nie kupiła :)
      Dziękuję :):*

      Usuń
  6. świetny sweterek i do twarzy Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Kochana w błękitnym ci bardzo do twarzy :) podoba mi się!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny sweterek i buty <3
    Jestem na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :)
    Ps. Piękne masz włosy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Sweterek ma bardzo ładny kolor, idealnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz:)
    Świetny sweterek:)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz!:) Sama poluję na szarą spódniczkę, ale jeszcze nie znalazłam takiej , która leżałaby idealnie ! Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą szarą spódnice :P Super się nosi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter jest świetny ma genialny wzór!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/dzinsowa-kurtka-i-kolorowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zestawienie kolorów kochana:),cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak pięknie! cudowny sweterek i spódniczka! jak zawsze bardzo kobiecy zestaw :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu, zgadzam się, że to połączenie jest bardzo subtelne i kobiece :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne połączenie kolorystyczne, piękny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zakochałam się w tym błękitnym kolorze <3 cudny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz a sweterek mnie bardzo zauroczył. Muszę się za takim rozglądnąć bo jest na prawdę prześwietny! A z tym połączeniem to już w ogóle :)
    Obserwujemy? www.czarnatruskawkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne połączenie kolorystyczne, sweterek uroczy, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cały strój bardzo do Ciebie pasuje. ;] Szczególnie sweterek ładnie współgra z twarzą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw ekaponuje się na prawdę ciekawie i ta spódniczka jest śliczna. :)

    Zapraszam do siebie:
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. b.ładnie.. fajna spódniczka!!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny zestaw! oczywiście zaobserwowałam bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w Twoich włosach :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny sweterek. :)
    Kolory w stroju faktycznie coś odzwierciedlają. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny sweterek, piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę, w życiu bym nie wpadła na to, by połączyć błękit z szarym.... swoją drogą szarego nic w szafie nie mam, nigdy nie wiedziałam, z czym ten kolor nosić, jak łączyć :P śmieszna sprawa, bo przecież jest stonowany i generalnie powinien pasować do większości rzeczy, ale ja, to ja, uczepię się jednej gamy kolorystycznej i ciężko mi się później przemóc, by założyć coś innego :P hehe
    Ale powiem Ci kochana, że bardzo mi się podoba Twoja propozycja, <3może kiedyś skorzystam :D
    piękny sweterek i kolor pazurrrków <3

    Do ambitnych i odważnych świat należy ! :) :)

    Buziaki :*
    Jak tam po majówce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda szary pasuje do wielu kolorów, dlatego czekam kiedyś na Twój zestaw z tą barwą :))
      A co to majówka? Hahah :) Kochana nie wypoczęłam w ogóle, nie miałam 5 minut dla siebie :( Pisanie tekstów, tłumaczenia tekstów, studia i nawet nie miałam kiedy ruszyć swojej pracy mgr :(
      A Tobie jak minęła? :) :*

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. U mnie bardziej domowo, niż wycieczkowo, także trochę rozleniwiłam się, aż ciężko było wstać do pracy w poniedziałek :P ale teraz jakieś choróbsko się przypałętało, także kicham, prycham grrrrr :/ ale cóż... starość, nie radość :P heheh dziękuję za życzonka :*

      Odbijesz sobie tą majówkę w innym czasie :) Kiedy urlop? :) :)

      Usuń
    3. Urlop w sierpniu więc jeszcze trochę :) Odliczam dni :)))

      W takim razie życzę dużo zdrowia :*

      Usuń
    4. I jakieś konkretne plany już macie? ja mam urlop w czerwcu, kilka dni w lipcu i tydzień w sierpniu hehehe - ale wakacje sobie odpuszczamy, bo w końcu wyprowadzamy się, aby razem zamieszkać :)

      Usuń
    5. Tak, mamy plany, żeby jechać do Grecji. Bardzo chciałam jechać do Santorini, ale w sierpniu są drogie wycieczki. Zobaczymy, jak to się ułoży :) A powiedz mi jakieś mieszkanie kupujecie? Czy będziecie coś wynajmować?

      Pozdrawiam

      Usuń
  33. świetnie wyglądasz i własnie mnie zainspirowałaś bo mam podobną spódniczkę :))

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :)
    A włosy? mega zadbane :) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod duzym wrazeniem rozwoju twojego bloga, za kazdym razem widze kolejne zmiany na plus. Boje sie pomyslec co bedzie za pol roku :00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah nie ma się czego bać, będzie dobrze :))) Ale bardzo mnie cieszy, że ktoś to zauważa :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  36. Cudnie wyglądasz, tak delikatnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kolorystyka. Nie sądziłam, że błękitowi tak dobrze z szarym ;) sama się ostatnio zastanawiałam nad tym sweterkiem, ale to niestety nie mój kolor, za to Tobie pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  39. stylizacja cudowna, zakochałam się w spódniczce! :)

    Dodajemy?
    Mam jeszcze prośbę, czy poklikasz w linki? (na dole pod zdjęciami) bardzo to dla mnie ważne :)
    http://wintractably.blogspot.com/2015/05/brak-czasu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie te kolorki ze sobą współgrają. Sweterek ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny jest ten sweterek! cudny kolor :)
    masz bardzo ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zwykle to co lubię najbardziej! Świetna notka, super zdjęcia! Całość mnie zdecydowanie zainspirowała ;) Czekam na więcej, buziaki
    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń