RED HEELS

Witam!       Na samym początku chciałabym się trochę pochwalić, mój zestaw z kwiatową koszulą znalazł się w najnowszym numerze Avanti :...

Witam!

      Na samym początku chciałabym się trochę pochwalić, mój zestaw z kwiatową koszulą znalazł się w najnowszym numerze Avanti :) Chyba nie muszę Wam pisać, jak wielka była moja radość, kiedy go zobaczyłam :)
      Wracając do mojego zestawu, czerwone czółenka są zdecydowanie uniwersalnym symbolem kobiecości i chyba nigdy nie wychodzą z mody. Zawsze, kiedy je założę, moja samoocena rośnie. Czerwone buty to dość mocny dodatek, dlatego reszta mojego zestawu jest minimalistyczna.
      Świat oszalał na punkcie pasków i myślę, że kolejny sezon będą hitem. Oczywiście uległam im także ja - dlatego dzisiaj prezentuję moją koszulkę w czerwone paski. Uwielbiam takie "marynarskie" dodatki, które kojarzą mi się z wakacjami i morskim kurortem.

Życzę wszystkim udanego tygodnia! :*



CZERWONE SZPILKI

RED HEELS

CZERWONE SZPILKI


RED HEELS

CZERWONE SZPILKI


CZERWONE SZPILKI


CZERWONE SZPILKI

CZERWONE SZPILKI



Kurtka - Sheinside


Bluzka - Stradivarius


Spodnie - Bershka


Torebka - Kiabi 


Buty - all

You Might Also Like

66 komentarzy

  1. Uroczo wyglądasz! :)
    Rzadko spotyka się buty z grubszym obcasem, są wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Buty są bardzo wygodne i stabilne :)

      Usuń
  2. Wspaniale wyglądasz :) Usta masz mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam, widziałam Twoje zdjęcie kochana! Gratuluję ;-* Co do stylizacji - czerwono białe pasiaki baaardzo mi się podobają! Wyglądasz rewelacyjnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ja gratuluję i zazdroszczę!!
    Set jest piękny! Dokładnie jak Ty sama!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie robią wrażenie te czerwone buciki :-) Świetnie pasują do tej bluzki w paski :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się to, że konsekwentnie postawiłaś tu na czerwone akcenty skontrastowane z czerwienią!

    lubię proste rozwiązania - więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, super zdjęcia
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, jak zawsze :* Gratulacje ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie, czerwone szpilki są mega. Zdjęcie w Avanti widziałam. Gratuluję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. extra, a ta czerwień idealnie ożywia całą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są przepiękne i mega sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazda nasza :D gratulacje kochana jeszcze raz - właściwa osoba na właściwym miejscu, zasłużyłaś sobie :)
    Zwyklad super przełamany skórzaną ramonką i ożywiony czerwienią- sprawia, że coś się dzieje :)
    Świetny zestaw kochana! :) :)
    Oooo tak- LATO NADCHODŹ! <3

    Buziaki kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję Daria :) To prawda czerwień ożywia każdy zestaw :)

      Usuń
  15. Gratuluję kochana:)
    wyglądasz wspaniale w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna stylizacja! Pięknie by Ci było w krótkich włosach :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam już krótkie włosy, bardzo krótkie :) Powiem szczerze, że czułam się w nich dobrze, ale rzeczywiście dodawały mi lat. Takie samo zdanie miało większość bliskich mi osób. Zdecydowanie wolę być nadal proszona o dowód :)

      Usuń
  17. kochana też uwielbiam czerwone pomadki!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby prosto, ale bardz efektownie, czerwień na ustach i buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Czerwień na ustach to jest to!!
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia w Avanti :)
    Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super look, No i gratuluje ☺️👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję publikacji w 'Anavti' ! Także chciałabym móc coś takiego przeżyć :D Świetna stylizacja. Bardzo kobieca, a jednocześnie delikatna. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje jeszcze raz! Jak dla mnie jesteś NAJLEPSZA w tym co robisz! <3 <3
    Wyglądasz świetnie w tym zestawie. 'Kuszące' czerwone usta! :D REWELACJA !!! :* Super zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję kochana :) Może nie najlepsza, ale staram się być najlepszą wersją siebie :p
      Zawsze poprawisz mi humor <3 :*

      Usuń
  23. Nie ma nic bardziej zmysłowego niż połączenia czerni z czerwienią ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool look! Really pretty shoes.

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw świetny kolorystycznie! a te budynki chyba wręcz zostały stworzone do Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam tę ulicę we Wrocławiu! Każdy budynek jest kolorowy i czymś się wyróżnia :)

      Usuń
  26. Gratuluję takiej publikacji, też bym się cieszyła na twoim miejscu !
    A czerwone szpilki na obcasie zawsze mi się marzyły, jednak jeszcze się nie zdecydowałam na zakup. Ale kto wie.. może w te lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pewnie warto czasami zaszaleć :)

      Usuń
  27. Hello,

    Beautiful pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog ! Świetna stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog ! Świetna stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje, wyróżnienie zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj !
    Od pierwszego momentu gdy tu weszłam zauwazylam, ze masz dziewczyno styl !!! I to nietuzinkowy, wyróżniasz się, poza tym promiejesz :)) Zestaw paski plus skórka rewelacja!!! Czerwien butów i ust - to dopiero sexowny trik i mega kobiece akcenty - które równiez uwielbiam !!! Wyglądasz przepięknie i nie dziwi mnie to wyróżnienie - moje Gratulacje ♥ fajnie słyszec o takich sukcesach BRAWO !!!!

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń