KHAKI PARKA

Witam Kochani!       Ostatnio trochę zaszalałam z pastelami - dzisiaj zestaw już w całkiem innym charakterze.  Styl militarny zagościł ...

Witam Kochani!

      Ostatnio trochę zaszalałam z pastelami - dzisiaj zestaw już w całkiem innym charakterze. Styl militarny zagościł w mojej szafie na dobre. Do mojej garderoby trafiła parka w kolorze khaki, która idealnie sprawdza się podczas kapryśnej pogody, jaką mamy za oknami. Muszę stwierdzić, że to najbardziej praktyczna kurtka (BONPRIX), jaką miałam i chyba ciężko o lepsze okrycie wierzchnie na chłodne i deszczowe dni. Kieszenie i zamki dodają jej polotu, a dzięki możliwości ściągnięcia jej w talii mamy pewność, że nasza sylwetka się nie zniekształci. Obecnie na rynku można znaleźć parki w różnych kolorach, nawet tych bardziej wiosennych. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. 
      W moim zestawie połączyłam kolor khaki z czarnym i zdecydowanie wolę taki wariant kolorystyczny. Do parki dobrałam legginsy oraz czarne botki za kostkę, które już pojawiły się na moim blogu.

Udanego weekendu :* 














Parka - BONPRIX
Koszulka - New Yorker
Spodnie - Bershka
Torebka - Mango 
Buty - Papilion

You Might Also Like

102 komentarze

  1. Styl militarny z pewnością do Ciebie pasuje! Parka jest genialna, gdybym taką widziała, chętnie bym ją kupiła. Buty w moim stylu - sama mam niemalże identyczne:-) Całość bardzo mi się podoba
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* też się w niej zakochałam :)

      Usuń
  2. Ładnie ci w tym kolorze :)

    ______________
    Minimalistycznej styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne Kolory!
    Pięknie! Parka jest genialna <3

    Pozdrawiam i Zapraszam http://www.fashionmint.pl/ zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Świetna jest ta kurtka, kolor zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta parka, bardzo mi się podoba kolor, nie jest taki "wypłowiały" jak inne parki militarne, tylko taki wyraźny :) sama chętnie bym sobie taką sprawiła, bo w sumie nie droga jest widzę, ale to pewnie już bliżej jesieni, teraz celebruję pastele :) Bo widzisz... mi ciężko przekonać się do koloru khaki (kiedyś już pisałam, że nic nie mam w swojej szafie w tym kolorze), a Tobie do pasteli :P hehe ale Ty już zrobiłaś krok na przód w ich kierunku, więc teraz moja kolej :) hhehe
    piękna pomadka kochana :)

    Buziaki :*
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* To prawda nawet na zdjęciach w Bonprix wygląda dość blado, a na żywo jest w intensywnym kolorze khaki i to mi się bardzo podoba :)

      Usuń
    2. I czekam na jakiś zestaw z khaki :)

      Buziaki :*

      Usuń
    3. Okazało się, że bluzka khaki, która baaardzo spodobała mi się w H&M, a która odstraszyła mnie swoją ceną, jest teraz o połowę tańsza.. więc poleciałam i co? i sama mega wielkie rozmiary, we dwie byśmy weszły grrrrr
      więc mój zestaw khaki co raz bardziej oddala się w nieokreśloną przyszłość :/ a już byłam pełna nadziei :P

      Usuń
    4. Oj :( (przytula) Tydzień temu kupiłam w Stradivariusie świetną bluzkę khaki, w brzoskwiniowe kwiaty :) Spodobałaby CI się :) około 50 zł :)

      Usuń
  6. chociaż nadal nie zmieniam zdania i ciągle uważam, że w pastelach Ci pięknie, to i w oliwkowej zieleni promieniejesz!
    kwestia kontrastu z włosami chyba ;)

    a kurtka - zacna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Powiem Ci, że przekonałam się do tych pasteli i noszę je częściej :)

      Usuń
  7. Parka i buty świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki jest rozmiar tej kurtki? :)
    Idealnie leży na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też najbardziej podobają się parki w kolorze khaki. Dla mnie są uniwersalne i ponadczasowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty i torebka są zdecydowanie moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci w tym kolorze kochana :-). Kurtka leży super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna parka! Bardzo Ci ładnie w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię styl militarny, ta parka leży na Tobie idealnie! Bardzo podoba mi się też torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ja też polubiłam militarny styl :)

      Usuń
  14. Jak ja lubię czerwone paznokcie :P Pasuje Ci ta parka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta parka jest genialna <3 Bez wątpienia robi całą stylizację <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie zdecydowanie torebka. Bardzo mi się podoba. Buciki też niczego sobie. Ogólnie bardzo fajny zestaw :)
    Zajrzyj do mnie, będzie mi bardzo miło.
    http://our-loveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. CAŁOŚĆ REWELACYJNA! Buty są świetne. ;) Ten kolor zdecydowanie jest dla Ciebie, ale w pastelach też wyglądasz pięknie! Co tu dużo pisać.... ogólnie to wszystko mi się bardzo podoba! :* <3 Proszę o więcej....
    Miłego dnia Kochana, buziaki! :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) będzie więcej - obiecuję :*

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wyglądasz Kochana, parka cudo mimo tego, że nie lubię tych w kolorach khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladna kurtka, takiego żywego koloru jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie wyglądasz w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wyglądasz w tej parce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz :) lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna jest ta kurtka, pasuje Ci w niej :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw :)
    Świetna parka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twojego bloga <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz i świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie!!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnA KURTECZKA! a co do czerwonych superstarów to popatrzyłaś na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak i niestety nie ma już mojego rozmiaru :(

      Usuń
  30. Uwielbiam okrycia wierzchnie w tym kolorze! Sama jestem teraz w trakcie poszukiwania idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :) buty są w moim stylu, mam podobne :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam taką parkę jak jeszcze nikt o nich nie słyszał,ale nie podobała mi się więc się jej pozbyłam :) a potem przyszła na nie moda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Parka i buty skradły moje serce ;) Wspaniały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw ! :) chetnie bede zagladac :) obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę kurteczki - jest świetna!!! Bardzo lubię połączenie khaki z czernią <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna ta parka i jej kolor stworzony dla Ciebie :-) Obserwuję oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. parka świetnie się prezentuje :)
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello,

    Very nice pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń