BABY BLUE

      Witajcie po dłuższej przerwie!  Pastelowe zestawy zawsze budziły we mnie mieszane uczucia, owszem na kimś bardzo mi się podobały, ale...

      Witajcie po dłuższej przerwie! Pastelowe zestawy zawsze budziły we mnie mieszane uczucia, owszem na kimś bardzo mi się podobały, ale siebie nie mogłam wyobrazić w takich jasnych kolorach. Wszystko zmieniło się, gdy zobaczyłam tę błękitną kurtkę, pomyślałam sobie, jak nie teraz to kiedy, może warto spróbować czegoś innego. I tak do mojej szafy trafiła ramoneska w kolorze "baby blue" (Bonprix)
     Jasny błękit, czy jak ktoś woli "baby blue" jest kolorem bardzo korzystnym. Dodaje każdemu zestawowi subtelności i świeżości. Błękit idealnie współgra z bielą, dlatego postanowiłam dobrać do niego dodatki właśnie w tym kolorze. A czy Wy lubicie pastelowe zestawy? 

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

BABY BLUE

Kurtka - BONPRIX
Bluzka - New Yorker
Spodnie - Reserved
Torebka - Parfois
Buty - all

You Might Also Like

68 komentarzy

  1. pastele, to jest w Twoim wypadku TO - świetnie kontrastują z Twoją cerą i włosami!

    noś je często, bo są stworzone dla Ciebie!
    ja pastele owszem, lubię - ale na kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę się do nich przekonać i przełamać pewne bariery :) Wiesz, że ja kocham kolor czarny :)

      Usuń
  2. Fantastycznie wyglądasz w tych pastelach. Ta kurteczka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  3. Kurtka cudowna!!!

    __________________
    Minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w pastelach, kurtka jest boska, też czekam na podobną ale coś kurier nie może do mnie trafić :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę, żeby się szybko pojawił! Taka piękna pogoda, idealna na takie kolory :) Dziękuję :*

      Usuń
    2. To życzę, żeby się szybko pojawił! Taka piękna pogoda, idealna na takie kolory :) Dziękuję :*

      Usuń
  5. przepięknie, bardzo Ci pasuje taki look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarnulka w pastelach :D Jak dla mnie wygladasz świetnie w tych kolorach. Kurtka jest boska. Całość wygląda rewelacyjnie! ;) :* <3 ♥ #najpiekniejszewlosynaswiecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martaaa :* Właśnie przez to, że czarna to unikałam tych pastelowych kolorów :) Czas to zmienić! :) #dziekujenawetniewieszjakmimilo

      Usuń
  7. Kochana pięknie wyglądasz w takich delikatnych kolorach! piękny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Baby blue to bardzo uroczy i świeży kolor, wyglądasz w nim kwitnąco.
    Wybacz uwagę, ale świetna ta ściana za Tobą, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Haha nie tylko Tobie podoba się ta ściana :) Wysłałam mamie zdjęcia i pytam "co myślisz, dodać?", a mama mi na to "możesz dodać - ta ściana bardzo ładna" haha :)

      Usuń
  9. Kurtka i torebka - świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, pasują Ci takie kolory
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://sylvuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurteczka jest piękna :) Ślicznie Ci w takich kolorkach :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurteczka jest piękna :) Ślicznie Ci w takich kolorkach :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak ladnie ci w pastelach, nos je czesciej. CIemne zestawy zostaw na zimie. Kurtka jest bardzo ladna, w szoku jestem ze bonprix ma tak ladne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar :) To prawda mają bardzo ładne ubrania!

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Też chcę mieć taką kurtkę :) napisz mi proszę, czy inne kolory są również dostępne w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Niestety dostępna jest już tylko w kolorze błękitnym. Była jeszcze w pudrowym różu. Trzeba pisać do Bonprixu, może jeszcze się pojawią :)

      http://www.bonprix.pl/style/kurtka-ze-sztucznej-skory-245394077

      Usuń
    2. Zauważyłam, że na stronie pojawiły się właśnie ponownie kurtki w różnych kolorach, nawet beżowym :)

      Usuń
  15. śliczna ta kurtka, ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam baby blue! skradłaś moje serducho tym zestawem! <3 I zgadzam się z Tobą, kolorek jest bardzo korzystny!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna skorka:) bardzo pasuje do Ciebie ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Tobie pasują pastele! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne miejsce na zdjęcia! Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  20. mega stylizacja!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kurteczka jest przzesliczna! :) podobna widziałam w house :) może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny delikanty wiosenny look :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nooo nareszcie! jest i premiera mojej ulubionej błękitnej ramonki <3 swoją drogą wygląda jak siostra bliźniaczka mojej :) więc tym bardziej ten zestaw/kolorystyka musiała przypaść mi do gustu <3
    Kochana, super, że się zdecydowałaś w końcu na pastele, bardzo korzystnie w nich wyglądasz...zresztą, kiedy byś je nosiła, jeśli właśnie nie teraz? po 50tce? :P hehe
    Bardzo subtelnie i delikatnie wyszło- przepięknie! :) i te Twoje włosy.... taka długość, to chyba moje niespełnione marzenie :(

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są bardzo podobne :) wręcz identyczne. Dziękuję, powiem Ci, że naprawdę polubiłam takie jasne kolory :))) A co do włosków to dziękuję, moje rosną jak szalone i co miesiąc muszę je podcinać - ale się z tego powodu bardzo cieszę :) Mogę Ci sprzedać kilka sprawdzonych sposobów :****

      Miłego weekendu :**

      Usuń
  25. Śliczna kurteczka, uwielbiam błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Baby blue <3
    A ty bardzo korzystnie w nim wyglądasz! Ramoneska jest rewelacyjna!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle powodujesz uśmiech na mojej twarzy :) Lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajdę coś dla siebie :) Świetne zdjęcia, dobry wpis :) Czekam na więcej, buziaki! I zapraszam do mnie :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw! fajnie, ze dobrałaś do kurtki jasne rzeczy :) Lepiej się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki jest rozmiar tej kurtki? Bo widać, że świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale wyglądasz w takich jasnych kolorach,bardzo Ci pasują,musisz częściej je nosić:),sama mam taką samą kurteczkę i też ją uwielbiam,z białym wygląda genialnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście kurtka jest cudowna, mam podobną z Zary i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurteczka świetna, pasuje Ci taki pastelowy look!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak mogłaś nie nosić pasteli? Pięknie Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kolor baby blue :) jest cudny :)
    pięknie to wszystko dobralas :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie zestawy! Prosto kobieco z klasą! Bez przekombinowania :) ramoneska piękna :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie Ci w tym kolorze :-) Baby blue jest stworzony dla ciemnych włosów i takiej karnacji jak Twoja :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice post, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolory wyglądają na Tobie pięknie. Mi teorytycznie też pasują, ale z miłości do czarnego chyba przefarbuję sie na blond haha :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka świetna i bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    Kolory pastelowe nie są takie złe jak mogłoby się wydawać :)
    Zapraszam na swojego bloga http://our-loveliness.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurteczka śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  43. widzialam już tą kurtkę u innej blogerki i kurde strasznie mi się podoba! chyba ją zamówie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :) Ja jestem zadowolona :)

      Usuń
  44. cudowna stylizacja:)Pięknie:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń