PINK & BLACK

        Wielkimi krokami zbliża się wiosna, nie wiem jak Wy, ale ja na samą myśl o niej mam dobry humor. Z tej okazji postanowiłam wprowadz...

        Wielkimi krokami zbliża się wiosna, nie wiem jak Wy, ale ja na samą myśl o niej mam dobry humor. Z tej okazji postanowiłam wprowadzić trochę świeżości do swojej szafy i kupiłam sukienkę w kolorze pudrowego różu. To co mnie w niej ujęło, to ta kwiatowa struktura. Pudrowy róż doskonale czuje się w towarzystwie czerni, dlatego do sukienki postanowiłam dobrać dodatki właśnie w tym kolorze.
        Zapomniałabym o najważniejszej sprawie, za kilka dni, a dokładnie 11 marca mój blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny :) Powiem Wam szczerze, że nie wiem, kiedy ten czas zleciał. Dziękuję Wam za to, że obserwujecie i komentujecie mojego bloga. Cieszę się, że przybywa tutaj nowych osób i mam taką cichą nadzieję, że będzie Was coraz więcej.  

        Kochane kobietki dzisiaj jest Nasze święto! Z tej okazji chciałabym Wam życzyć spełnienia marzeń, zadowolenia z siebie, ogromnej radości życiowej i by uśmiech nie znikał z Waszych twarzy :* 


SUKIENKA VUBU












Kurtka - Sheinside
Sukienka - Vubu
Torebka - Mango
Buty - All 

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Świetna stylizacja i zdjęcia :) Miłego Dnia Kobiet ^^

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz zjawiskowo! Te kwiaty dodaja zdjec takiej delikatnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka ❤️ i makijaż cudowny 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka skradła moje serce! Cudownie! Ten odcień różowego tej wiosny wlasnie jest moim ulubieńcem! Cudo!

    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się polączenie sukienki z ramoneską, wow!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka sliczna. Pieknie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest śliczna :)
    bardzo ładnie wygląda zestawiona z ramoneską :)

    no to co? to połączę życzenia z okazji Dnia Kobiet z urodzinowo-blogowymi - wszystkiego dobrego, dużo zapału w blogowaniu i samych udanych stylizacji! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam sie twoja uroda, czekam na wiecej tak dobrych zestawow!

    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) :* mam nadzieję, że kolejne również będą się podobać :)

      Usuń
  9. uwielbiam takie wzory na sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, masz ciekawe pomysły, może spodoba Ci się moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie była wiosna , niestety tylko jeden dzień:<
    Przepięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo we Wrocławiu :( dzisiaj tylko 6 stopni... Dziękuję :*

      Usuń
  12. Ładny makijaż, czym robiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, makijaż wykonany paletką SLEEK MAKE UP AU NATUREL :)

      Usuń
  13. przepięknie! fantastyczna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw, pozdrawiam! :)

    http://izapalyskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. OOooo akurat trafiłam na urodziny, przepraszam a gdzie tort? :(
    Oby więcej takich roczków kochana, ja uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo lubię nie tylko pooglądać, ale też i poczytać :)

    Sukienka rzeczywiście bardzo ładna, już taka pastelowa, wiosenna i dziewczęca- super wyglądasz! aahhhh jak mi takich kolorów brakuje już na ulicach <3
    Ja już zaczęłam chować zimówki na dno szafy, ale od wczoraj u mnie takie załamanie pogody, zimno, że obawiam się, że spowrotem będę musiała je przeprosić grrrrr :/ a tak już się cieszyłam, że wiosna... :(

    I jak tam w nowej pracy? :)

    pozdrowionka kochana :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz zabrakło czasu na tort i podsumowanie całego roku :( Cieszę się, że lubisz tutaj do mnie wchodzić :)

      pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Wiadomość prywatną już do Ciebie napisałam :))))

      Usuń
    3. Odczytałam i odpisałam :)

      Usuń
  16. Bardzo ładna sukienka ;) Śliczna stylizacja :) No i zdaje się, że dzisiaj urodziny bloga, więc życzę wielu inspiracji i nieustającej chęci tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny zestaw! uwielbiam Twoje wlosy! wygladaja na mega zdrowe i mięciutkie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* byłam ostatnio u fryzjera i skróciłam je o 10 cm, widoczne na zdjęciach :) Fryzjerka również się nimi zachwycała, cieszę się :) bo to znaczy, że moja pielęgnacja nie idzie na marne.

      Usuń
  18. śweitna sukienka!!:))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna sukienka i torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana wyglądasz genialnie w tej sukience!:* pierwsze urodziny? Oby ich więcej:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie i kwitnąco ślicznotko:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja, jakość zdjęć i Ty - cudo!!! Kwiaty też idealnie wpisują się w zamysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz ;) stylizacja bardzo mi się podoba ;) masz śliczny makijaz ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kateegorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka i makijaż. ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest cudowna. Gratuluję roku i życzę kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjecia, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie kupiłaś tę sukienkę? Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz,obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna ramoneska i te buciki, super! Urocza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń