KHAKI

        Witam Was w pierwszym dniu kalendarzowej wiosny!  Post z wiosennymi trendami, mogliście już oglądać na moim blogu, a dzisiaj pokażę...

        Witam Was w pierwszym dniu kalendarzowej wiosny! Post z wiosennymi trendami, mogliście już oglądać na moim blogu, a dzisiaj pokażę Wam jeden z trendów w pełnej okazałości. Khaki to kolor, na którego punkcie totalnie oszalałam. I pomyśleć, że ten odcień zieleni, kiedyś zarezerwowany był tylko dla wojska czy wędkarzy, a teraz święci triumfy na pokazach mody.
        Militarny trend powrócił w wielkim stylu i mruga do nas na każdym kroku ze sklepowych wystaw. I to co podoba mi się najbardziej, że nie pojawia się już tylko na okryciach wierzchnich, a innych równie zacnych częściach garderoby. Najlepiej wygląda, gdy jest łączony z kolorem beżowym lub czarnym. To połączenia bardzo bezpieczne, bowiem khaki nie jest łatwym kolorem. Sprawdza się idealnie u osób, z ciemną karnacją.
        Mój dzisiejszy zestaw to właśnie koszula w kolorze khaki, której szukałam naprawdę długo. Chciałam, żeby pasowała do eleganckich zestawów, jak i tych bardziej prostych, sportowych. No i udało się, jestem z niej bardzo zadowolona. Spodnie w tym samym militarnym kolorze oraz dodatki w kolorze beżowym.

Miłego weekendu :* 


KHAKI SHIRT

KHAKI SHIRT


KHAKI SHIRT

KHAKI SHIRT

KHAKI SHIRT

KHAKI SHIRT

KHAKI SHIRT

KHAKI SHIRT

KHAKI KOSZULA

Koszula - Monashe


Spodnie - Zara


Torebka - Stl

You Might Also Like

71 komentarzy

  1. Khaki to kolor perfekcyjnie do Ciebie pasujący - jak on ładnie "gra" z Twoimi włosami i karnacją!
    dobrze, że postawiłaś na jasne dodatki - zwłaszcza szarość torebki ładnie tu wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło mi się to czyta :) Torebka jest beżowa, ale tutaj wygląda bardziej jak szara :)

      Usuń
  2. Khaki do Ciebie pasuje jak nic :] Chciałabym mieć taką koszulę - jest śliczna :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem bardzo z niej zadowolona :)

      Usuń
  3. No powiem Ci kochana, że w życiu bym nie powiedziała, że ten kolor będzie tak kobieco się prezentował :)
    Ja nie mam w swojej szafie nic w takim kolorze, ale ostatnio przechodząc koło H&M zwróciła moją uwagę taka świetna bluzka i zawsze patrzyła się na mnie, gdy tamtędy szłam.... ale z ceną to ich trochę poniosło, więc stwierdziłam, że ewentualnie poczekam na jakąś obniżkę :P hehe ja teraz odkąd odkładam kasiorę, to taka sknera jestem, że aż sama sieibie nie poznaję :P hehe
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem w szoku :)) I dobrze, że taka jesteś :) ja również uważam, że w życiu są ważniejsze rzeczy niż ubrania :)

      Dziękuję i również życzę udanej niedzieli :)

      Usuń
    2. Teraz postanowiłam dawać drugą szansę rzeczom, które zalegają w szafie, a nie wciąż dokupywac nowe :P hehe
      A park z dinozaurami, to koniecznie musisz zobaczyć- daleko nie masz :P hehe

      Usuń
    3. Koniecznie! :) Zrobię to w wakacje :)

      Usuń
    4. Halo halo kochana, nie ma obijania się- czekamy na nowości :D
      :*

      Usuń
  4. Rzeczywiście super wyglądasz w takim kolorze. Ta koszula - mega jest i dobrze wiedzieć bo szukam takiej prostej koszuli. Ten sklep ma swoja strone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mają :) na facebooku są również :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż, sama zrobiłaś czy w jakimś gabinecie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko kreskę na górnej powiece :)

      Usuń
  7. Nie jestem przekonana do tego koloru,ale przyznaje,że wygląda w tej stylizacji rewelacyjnie ;) Super !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze, masz absolutną rację, że jest to kolor ciężki. Chyba oprócz beżu, czerni no i jeszcze bieli nie odważyłabym się mieszać go z innym kolorem. Cieszę się, że styl militarny ciągle na topie, bo bardzo go lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się jeszcze, gdy jest łączony z kolorem bordowym albo marsala :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. dla Ciebie wyjatkowo pasuje ten kolor! ja bylm wygladala niestety zle w nim :)

    FASHION & LIFESTYLE BLOG- www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tym kolorze! mega! Pozdrawiam :)

    Jeśli masz ochotę zapraszam na mój blog :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prałaś już tego typu koszulę? Jak się zachowuje po praniu? Chciałabym kupić bardzo podobną, którą upatrzyłam w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prałam :) Koszula jest dobra gatunkowo, nie "puszczała" koloru podczas prania. I po praniu przestała się elektryzować :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię khaki. Umiejętnie połączyłaś kolory. Genialna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w khaki! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz w tych kolorach. :) Koszula jest boska! Od razu rzuciło mi się to w oczy 'cegiełkowe' tło, które pasuje idealnie do Twojej stylizacji! :D Pozdrawiam serdecznie! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo łądnie, śliczna z Ciebie dziewczyna.
    Podoba mi się twój styl i blog ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, w bardzo modnym kolorze :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Styl militarny uwielbiam, kolor khaki również - przepięknie wyglądasz kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam khaki! Świetnie to wszystko razem zgrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie, pięknie Ci w khaki!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie kupiona koszula?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne połączenie :) bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci w takim zielonym zestawie :-) Fajnie, że buty i torebka są neutralne :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna koszula, a torebka świetnie pasuje, też taką chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealnie wyglądasz kochana,a ten kolor jest stworzony dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the bag!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne zestawienie :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja moim zdaniem niesamowicie ciekawa :) Mega fajne połączenie ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bardzo lubię khaki ;) Fantastyczna stylizacja, świetnie dobrałaś dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Khaki bardz mi sie podoba, ale tylko na innych - ja sama zle sie czuje w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  33. super wyglądasz w takim kolorze, koszula cudna

    OdpowiedzUsuń
  34. idealny look ♥ a koszula jest cudowna :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nie dziwię Ci się, że oszalałaś na punkcie tego koloru, bo idealnie do Ciebie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam sobie ostatnio sukienkę w tym kolorze. ;] Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  37. butelkowa zieleń, najlepszy kolor jaki może być :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne połączenie, ah i te kolorki! Uwielbiam <3

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia! Z przyjemnością obserwuję ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. idealne połączenie ♥
    zapraszam do mnie --> eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie wyglądasz w tym kolorze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. total looki są teraz mega modne! trafiłaś w 10! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. pretty lady :) I love this styleeee

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    OdpowiedzUsuń