FUR VEST

Witajcie Kochani!        W dzisiejszym zestawie dominuje czerń, jak już zdążyliście zauważyć, to jeden z moich ulubionych kolorów. Klas...

Witajcie Kochani!

       W dzisiejszym zestawie dominuje czerń, jak już zdążyliście zauważyć, to jeden z moich ulubionych kolorów. Klasyczną czerń przełamałam bielą. W końcu udało mi się znaleźć idealną, białą koszulę, z której jestem bardzo zadowolona. 
       Wyciągnęłam z szafy sztuczną, futrzaną kamizelkę, która jest świetną alternatywą dla ciężkich okryć wierzchnich, których mam już naprawdę dość. Ten futrzak sprawdza się naprawdę w wielu zestawach, jeden z nich mogliście już oglądać na moim blogu (tutaj). Myślę, że to naprawdę świetny trend, bardzo efektowny, a zarazem uniwersalny. Jak Wam podoba się takie połączenie?

FUR VEST

FUR VEST

FUR VEST


FUR VEST

FUR VEST

FUR VEST


FUR VEST

FUR VEST

Koszula - H&M
Spodnie - Bershka
Torebka - Mango

You Might Also Like

43 komentarze

  1. bardzo mi się podoba, myślę, że każdej fance prostych zestawień kolorystycznych i mało banalnej elegancji ten zestaw przypadnie do gustu :)
    Futrzak jest świetny i bardzo dobrze wypada w towarzystwie koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Przeglądałam twojego bloga i bardzo podobają mi się twoje stylizacje. Dlatego obserwuje :)

    Zapraszam do mnie, http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bialo czarne połączenia uwielbiam! Futrzaki również:) wspaniale wyglądasz kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look ! Świetna kamizelka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, idealnie podkreśla Twoją figurę :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się klasyka w twoim wydaniu:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taka klasyka :-) Biała koszula pasuje chyba do każdej stylizacji, bo jest bardzo plastyczna i ze wszystkim może stworzyć fajny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny klasyczny zestaw, extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. MEGA POŁĄCZENIE! Wyglądasz prześlicznie w takiej stylizacji! :) ELEGANCKO <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość fajnie mógłby przełamać jakiś kolorowy naszyjnik, ale i bez niego jest pięknie. Pasują do Ciebie takie klasyczne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobiłam zdjęcia, to pomyślałam o tym samym :)

      Usuń
  11. klasycznie, kobieco, elegancko. wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny klasyczny zestaw. Idealny do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę swojego futrzaka :) W wersji z ramonką również bardzo przypadł mi do gustu, sama lubię tak się nosić :P hehe
    Widzisz, ty w końcu dorwałaś idealną dla siebie białą koszulę, a ja wciąż odpowiedniej dla siebie nie znalazłam, więc gdyby nagle wypadło mi jakieś eleganckie wyjście, to chyba poszłabym w swojej w usta, bo innej nie mam :P hahahaha
    Świetnie wyglądasz kochana! :)
    I powodzenia w pracy..... :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam odwiedzić H&M :) koszule świetne, proste, klasyczne :)

      Dziękuję, w końcu weekend haha :)

      :***

      Usuń
  14. Bardzo mi sie podoba. Przecudnie wyglądasz :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy ci w czerni, ja też uwielbiam czerń ❤ zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez jestem zwoleniczka czerni, to chyba najbardziej uniwersalny i wygodny kolor
    fajny look ;)

    classy-nation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Subtelny zestaw, czern to najlepszy wybor ponieważ pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw bardzo ladny a ty jeszcze lepsza. Piekna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna, elegancka stylizacja :)
    Aa w kamizelce się zakochałam, jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widze ogromny rozwoj twoj i tego bloga, podoba mi sie to co prezentujesz. Inny makijaz na duzy plus, fajnie ze zmieniasz je i zaskakujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć :) :*

      Usuń
  21. Jak zawsze bardzo pozytywnie! Buziaki i czekam na więcej :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasycznie, czyli tak jak lubię najbardziej! Pięknie Ci tak!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna torebka a cały zestaw poprostu świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie czarny jest jednak kolorem klasycznym i pasuję praktycznie do wszystkiego :)
    http://carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna stylizacja . Klasycznie i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znakomite zestawienie :) bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za futrzakami, ale w tym przypadku całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerń to także mój zdecydowany ulubieniec :) Chociaż na wiosnę postanowiłam przełamać się do kolorów :D
    <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw, uwielbiam futrzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie:) Torebka przykuła moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię futrzaków zawsze miałam wrażenie ze powiekszaja sylwetke. Ale wygladasz ladnie i kolor tego futra mi sie podoba :)

    milego, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo do twarzy Ci w tym zestawieniu:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Używasz jakichś specjalnych kosmetyków do brwi? Bardzo ładnie się prezentują. Pytam, bo mam podobny typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosto, elegancko i bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny zestaw prosty i ponadczasowe kolory :) a do tego jesteś taka śliczna :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Elegancko! Podoba mi się kamizelka. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie ;) elegancko i z klasą ;)
    zapraszam blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń