XXL SCARF

       Totalnie oszalałam na punkcie szali w rozmiarach xxl, zwłaszcza tych dwustronnych. To naprawdę świetny dodatek, który sprawdza się w ...

       Totalnie oszalałam na punkcie szali w rozmiarach xxl, zwłaszcza tych dwustronnych. To naprawdę świetny dodatek, który sprawdza się w wielu zestawieniach nie tylko tych codziennych. W moim dzisiejszym zestawie możecie zobaczyć szal, na który polowałam bardzo długo. Zastanawiałam się, czy jest wart swojej ceny. Dzisiaj nie żałuję zakupu! 

       Dodatkiem do całego zestawu jest biały, włochaty sweter, który skradł moje serducho swoim oversizowym krojem. Ten sweter zdecydowanie rozjaśnia ponure zestawy i osobiście bardzo dobrze czuję się w bieli. 
       Możecie zobaczyć jeszcze 'skórzane' spodnie, które leżały schowane głęboko na dnie szafy. Postanowiłam dać im kolejną szansę i wykorzystać je właśnie do tego oversizowego swetra. Obserwując pokazy mody widzę, że tego typu spodnie wracają do łask. 

Udanego tygodnia życzę! :* 


XXL SCARF

FLUFFY SWEATER

FLUFFY SWEATER

XXL SCARF


XXL SCARF

ZARA SCARF

ZARA SCARF

ZARA SCARF

ZARA SCARF

ZARA SCARF

Szal - Zara
Sweter - All
Spodnie - Mosquito
Buty - Papilion

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Bardzo ładny sweterek, a całość jest ŚWIETNA! :) Możesz zdradzić gdzie kupiłaś te buty? <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem :) Kupiłam je w papilion.pl/. Dziękuję Marta :*

      Usuń
    2. Hahah! ;d Dzięki, są świetne!!! :))

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam go u Ciebie to chyba też oszalałam na punkcie szala XXL :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne zdjecia !
    sliczna jestes, i masz ciekawa fryzurę :)

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam taki szal tylko z butiku :D wygląda świetnie, jestem w nim zakochana po uszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szal jest piekny i cały czas mnie kusi by go nie kupić :p
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM  poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem szale są przepiękne i do każdego pasują, co za tym idzie każdy je ma. Mimo wszystko warto mieć taki w swojej szafie, poluje na jakiś tego typu :) Zapraszam do mnie :) http://coconutsweetness.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne są te szale, też w końcu muszę się w jakiś porządny zaopatrzyć, bo do tej pory tylko podziwiam na zdjęciach haha :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny sweter! No i szalik ;)
    Zapraszam do siebie,

    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalik jest mega i na pewno ciepły. A ja bardziej niż zestawem zachwycam się twoja uroda, lubie taki włoski typ urody.

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. również mam ten szalik i go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie widzę ten szal :D Ale nic dziwnego, jest bardzo ładny :)
    świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek skradł również moje serce! :* Świetny zestaw!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę Ci tego szyjootulacza dwustronnego - ja co prawda szalochustę xxl mam, ale dwustronnej jeszcze ciągle mi brakuje, a też na nie zachorowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing!

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=466015825&pid=uid9444-26670538-10

    OdpowiedzUsuń
  16. ten szal jest piękny ;)
    świetny post, przyjemnie się czyta :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz ! :* uwielbiam ten szal :***

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie wierzę, jak mogłaś takie spodnie wyrzucić na dno szafy aaaaaaa boskie są przecież! <3
    Ten szal rzeczywiście jest mega ciekawy i dwustronny- fajna alternatywa. Super ożywia całość, abrdzo fajny akcent :)
    I powiem Ci, że rzadko widzimy Cię w spiętych włosach, a bardzo ładnie tak wyglądasz kochana :)
    Jak tam, samopoczucie już troszkę lepsze? :)
    buziaki :*
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, głupia ja! :) Dziękuję, będę starać się związywać włosy chociaż unikam tej fryzury bo mój chłopak mówi, że wyglądam w niej, jak Mała Mi :))

      Samopoczucie trochę lepiej, życie nie pozwala mi myśleć bo cały czas coś się dzieje. Ale takie poczucie ogromnej pustki jest nadal :(

      Usuń
    2. Mi się podoba fryzura Małej Mi, słodka jest ! :) hehe też często takiego niedbałego koczka sobie robię, gdy się śpieszę i nie chce mi się szesać :P heheh tylko po nim zawsze pełno włosów mi wypada i najczęściej głowa boli :/
      Ejj kochana, kiedy jakieś nowości? :
      Buziaki :*

      Usuń
  19. uwielbiam takie duże szal :) super

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny post! Świetna Ty :) Jak zwykle całość przykuwa moją uwagę :) Pozdrawiam!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo zastanawiałam się nad tym szalem ale go nie wzielama szkoda bo wygląda cudownie :) ślicznie wyglądasz tym sweterku, a takie koczki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Długo zastanawiałam się nad tym szalem ale go nie wzielama szkoda bo wygląda cudownie :) ślicznie wyglądasz tym sweterku, a takie koczki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, cena dość wysoka. A na podobny z Sheinside trzeba czekać prawie miesiąc...

      Usuń
  23. świetnie wyglądasz :) ten sweterek i spodnie boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja własnie jestem w trakcie poszukiwania takiego szala. Sweterek jest przepiękny! Taka śnieżynka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! :) Dziękuję za piękne określenie, jak mam tę fryzurę to mój chłopak mówi, że wyglądam jak Mała Mi :) Dlatego rzadko związuję włosy hah :)

      Usuń
  25. super!szal jest przepiękny i na pewno cieplutki:D
    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciepły, teraz to aż za ciepły :)

      Usuń
  26. szal jest piękny, sama chętnie bym taki nosiła ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szal prezentuje się znakomicie :) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz w tej fryzurce, prześliczny sweterek! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Szal jest cudowny, i jaka Ty zgrabna jesteś!!! Buźka;)

    OdpowiedzUsuń