TRENDY WIOSNA-LATO 2015

Na szczęście zima odpuszcza i wszystkie ciepłe rzeczy powoli możemy chować w głąb szafy.  Wydaje mi się, że zima w tym roku była łaskawa,...

Na szczęście zima odpuszcza i wszystkie ciepłe rzeczy powoli możemy chować w głąb szafy. 
Wydaje mi się, że zima w tym roku była łaskawa, na własne oczy widziałam śnieg tylko dwa razy :) Co do trendów na nadchodzący sezon wiosna-lato niezmiennie numerem jeden pozostają pastele i kwiaty.
 Ale jest też kilka ciekawych nowości, o których warto wspomnieć.


FRĘDZLE

To jeden z najmocniejszych trendów nadchodzącego sezonu. Warto wspomnieć o tym, że frędzle ozdabiają już nie tylko dodatki, ale również pozostałą część garderoby. To bardzo stylowy, swobodny trend.

Sonia Rykiel SS 2015

   Inspiracje:

KHAKI

Trend, który naprawdę przypadł mi do gustu to wszechobecny kolor khaki. Nosimy go od stóp do głów, albo jako jeden element stroju. Świetnie, że kolor, który kiedyś służył wojsku jako idealna barwa do kamuflażu, teraz święci triumfy w świecie mody. Co podoba mi się najbardziej to to, że kolor khaki nie widnieje już tylko w codziennych zestawach, ale staje się bardziej elegancki.

Ralph Lauren SS 2015

   Inspiracje:

KRATKA GINGHAM

To nic innego, jak wzór dawnej ceraty. To niezwykle kobiecy deseń, który w Europie rozpowszechniła Brigitte Bardot, która to na swój ślub ubrała sukienkę właśnie w ten deseń. Dość odważnie nie sądzicie? Ta mała kratka idealnie pasuje do wiosennych trendów, można nosić ją na sukienkach lub przełamać wzór kratki innym np. skórzanym akcentem.

Diane von Fürstenberg SS 2015 

  Inspiracje:

TRANSPARENTNE TKANINY

Dość odważny trend, który świetnie odnajduje się w modzie. W tym sezonie ten trend jest jeszcze odważniejszy, to już nie tylko przeźroczyste koszule, czy dodatki, ale również sukienki i ubrania sportowe. To nurt, który zmienia każde ubranie w bardziej kobiece i seksowne.

Elie Saab SS 2015 

  Inspiracje: 

ZAMSZ

To świetny trend dla osób, które lubią styl boho i hippie. Oczywiście  w stonowanych  kolorach brązu czy zieleni znajdzie swoich zwolenników również w innych stylach modowych. Warto postawić na jeden zamszowy akcent np. kurtkę, spódnicę lub spodnie.

Jason Wu SS 2015

  Inspiracje:

You Might Also Like

66 komentarzy

  1. Ja osobiście zakochałam się w trendzie na przezroczyste/półprzezroczyste tkaniny, Pokochałam koronki maksymalnie i podejrzewam, że długo z nich nie zrezygnuję :)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.

    http://kejskejt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty, szkoda że tylko dwa razy do roku można je robić. Podobają mi się frędzle i zamsz - super :)
    Takie wpisy są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! ;) Podobają mi się frędzle i kratka.
    Mam jeansy w kolorze khaki leżą w szafie od kilku lat (jak mnóstwo innych rzeczy), ale coraz częściej po nie sięgam. Może w końcu się do nich przekonam! :D
    Miłego dnia kochana. :* :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta :* zazdroszczę spodni, ja jestem w trakcie poszukiwania :) Zakochałam się w kolorach zielonych, zwłaszcza w tym militarnym odcieniu.

      Pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomocny post :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Moim ulubionym trendem na wiosnę jest kolor różowy, co prawda nie ma go w tym poście ale jest najlepszy! :D
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :) www.coconutsweetness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na widok frędzli mam ciary, uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. khaki i transparentne tkaniny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. frędzle już pokazuję u siebie, khaki obleci, natomiast transparentne tkaniny i kratka GINGHAM nie podobają mi się.
    Ja do trędów dodałabym jeszcze denim, lata 70, szerokie spodnie, itd
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No miejmy nadzieję, że ta zima już nie spłata nam psikusa :P hehe
    Ja śnieg widziałam tylko, gdy wyjechałam na urlop w góry, a tak to mam wrażenie, jakby zima o moim mieście zapomniała, bo wszyscy wrzucali śnieżne sesje, a ja chlapa, ciapa i te sprawy :/
    Pastele na wiosnę to wiadomo- obowiązkowo :) hehe ale te frędzle też mnie uwodzić zaczynają :D chciałabym torebkę czarną z frędzlami, ale w wH&M trochę ich z ceną poniosło :/
    Miłego weekendu kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to miałaś później piękny śnieg! Śniegowa sesja najlepsza <3
      Hahh też widziałam piękną torebkę z frędzlami w H&M, ale to jeszcze zimą :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Kochana, ja dla każdej z Was po trochę śniegu przywiozłam na śnieżną sesję, także spoko :) hehe
      Ja wciąż poluję na tą z H&M, czekam aż potanieje (marzenie), albo jakieś zniżki będą w gazetach, to może w końcu będzie mnie na nią stać :P heheh
      buziaki :*

      Usuń
  10. Uwielbiam Olivię Palermo w tej beżowo-camelowej stylizacji z frędzlami, poniekąd była moją inspiracją do stylizacji w nowym poście- frędzli brak, ale kolorystyka jest. :) W zamszową bluzeczkę się ostatnio zaopatrzyłam i to w kolorze khaki, więc jestem trochę trendy. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe inspiracje, uwielbiam ten oliwkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Khaki i transparentne w moim guście, reszta nie bardzo, ale nie wszystkie musimy nosic wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje,ja jednak nadal uwielbiam pastele:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie inspiracje bardzo lubie, mimo tego ze przeciez nie musimy podazac za trendami, to fajnie wiedziec co jest modne, co pokazuja projektanci. suoer. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on gfc, Czlonkowie 123, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak naprawdę moda wciąż zatacza koło i nie zobaczymy nic odkrywczego czy nowego tylko powtarzające się trendy. Jest ich tyle, że każdy wybierze coś dla siebie - najważniejsze posiadać własny styl i w jakiś sposób wyodrębniać z tłumu. Fajny post, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już dałam się wciągnąć w tę grę, której na imię "moda i najnowsze trendy".
    Byłaś u mnie, więc wiesz ;) a przy okazji dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz komentarz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moim ulubionym jest zamsz i khaki:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Khaki rządzi :) !
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm z tych wszystkich trendów najbardziej przypadł mi do gustu kolor khaki, reszta jakos nie bardzo mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Khaki <3 frędzle są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Khaki podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje bluzki na lato z frędzlami już czekają :P Obserwuje :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. prawie wszystkie trendy czekają na wiosnę u mnie w szafie! i już nie mogą się doczekać tak jak ja! <3 super wpis! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne podsumowanie :) całkiem ciekawe te trendy

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podoba mi się trend khaki :))

    OdpowiedzUsuń
  28. super ;) frędzle i krata to coś dla mnie;p

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie trendy bardzo mi się podobają. Pewnie i tak zastosuje je na swój sposób ale wyglądają ciekawie!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Trendy wracaja i to jest fajne :) jestem za tym zeby nosic to co nam sie podoba i juz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie na ten temat :)

      Usuń
  31. Khaki to mój faworyt, uwielbiam ten kolor !

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam frędzle, mam dwie pary butów z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle inspirujący post! Zawsze znajduję tutaj coś dla siebie i to mnie tutaj przyciąga :) Powodzenia w dalszym blogowaniu! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam frędzle, dobrze ze będą modne ;))
    podoba mi się też trend Khaki ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana z pieskiem już ok na całe szczęście:),dziękuje że pytasz:*
    czekam z niecierpliwością na nowy post:)
    Buziaczki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Oczywiście, że będzie - pewnie koło weekendu :*

      Usuń
  36. Chyba najbardziej przemawiają do mnie transparentne tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tak patrzę to żaden z nich nie jest w moim stylu, chociaż może przekonam się do khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O proszę nie orientowalam się w nadchodzących trendach ale intuicyjnie wybieram właśnie takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Kochana żyję, żyję :) Dużo zmian przyniósł mi luty, tych pozytywnych i tych mniej. Przeprowadziłam się do Wrocławia, bo zaczęłam w Women's Health swoją przygodę, cały czas piszę pracę mgr, bo chce się szybko obronić. I nie wiem, w co najpierw włożyć ręce. Ale wrócę, wrócę :) A co u Ciebie?

      Usuń
    2. Oszzz Ty, to nie wiedziała, że Ty dziennikarstwo studiujesz :D super, że dostałaś pracę w zawodzie i to jeszcze we Wrocku, bo tam mega ciężko się przebić :/ gratuluję kochana i powodzenia :) to już wszystko stało się jasne :)
      A ja właśnie w sobotę jadę do Wro na imprezę :)

      Usuń
  40. Uwielbiam te zdjęcia z wybiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przezroczyste tkaniny!to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem ciekawa ile z tego będzie hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak dobrze, że kupiłam sobie sweter z frędzlami. ;]

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja pokochałam frędzle i na pewno nieraz zawitają u mnie na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudnowne inspiracje:) Juz sie wiosny nie moge doczekac:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne inspiracje:) Bardzo spodobały mi się frędzle (zresztą kocham je od zeszłego lata) i kratka w wersji niebieskiej a konkretnie zestaw z szorcikami:)

    OdpowiedzUsuń