Trendy jesień - zima 2014/2015: SZALE XXL

Dzisiaj pod lupę weźmiemy trend, który opanował pokazy mody i ulice na całym świecie. Dzięki niemu możemy zapomnieć o dylemacie, który tow...

Dzisiaj pod lupę weźmiemy trend, który opanował pokazy mody i ulice na całym świecie. Dzięki niemu możemy zapomnieć o dylemacie, który towarzyszy nam od lat, że ubieranie się ciepło i wygodnie na tzw. bałwana czy cebulkę jest mało atrakcyjne. Dzięki temu dodatkowi będziemy czuć się modnie i atrakcyjnie, a dodatkowo będzie chronił nas przed chłodem - mowa o szalu w rozmiarze xxl.



W tym sezonie szale osiągnęły znaczne rozmiary, im większy tym lepiej. To naprawdę świetny dodatek, który nie tylko nas ozdobi, ale pozwoli również odwrócić wzrok od mankamentów naszej figury.

Więc jaki szal wybrać?

Wybór jest ogromny - od gładkich, po paski czy kratę. Tak naprawdę liczy się tylko wielkość. Osobiście stawiam na szale w kratę i już niedługo pokażę Wam jakiś zestaw z udziałem mojego szala!


                                                   Fashionlandscape                                                  Aibina's blog                                                  Stylissim


Jak nosić szal?

Tutaj idę z pomocą i znalazłam kilka ciekawych inspiracji, jak nosić i wiązać szale w rozmiarach xxl. Osobiście podoba mi się sposób z pokazów Burberry i noszenia tego typu szali pod skórzanym paskiem. Szale nosimy  do eleganckich zestawów, jak również tych bardziej sportowych. Traktujmy szal, nie tylko jak dodatek do płaszcza, ale jako biżuterię czy dopełnienie wielu zestawów. 


Burberry

     Bloggernotbillionaire                                                                                                                   Wendy's lookbook

Fashionhippieloves                                                                                                                     Olenaloves

                                                        Viviannesjourney                                             Alovelysideproject                                            LovelyPepa 

You Might Also Like

41 komentarzy

  1. uwielbiam szale <3

    ____________________________________________
    # new in January!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadł do gustu zestaw pani w czarnym kapeluszu, portkach podarciuchach i kraciastym szalu- absolutnie moje klimaty! :)
    Sama uwielbiam wieeeelkie szale, więc jestem bardzo ciekawa Twojej propozycji kochana :D
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba ten zestaw :) tylko gdzie dostać taki piękny, różowy szal - ciężko.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Te wielkie szale są przecudowne! Szukam swojego idealnego, najlepiej w czerwoną kratę♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam zimą ciepłe szaliki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kominy jednak szalem w kratę nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ciężko trafić na coś fajnego. Świetne szale są w Zarze, cena również świetna ....

      Usuń
  7. ja dzisiaj genialny szal znalazłam w sh za mniej niż 10 zł! cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsze szale jak dotąd znalazłam w azjatyckich sklepach, a tam nie lubię niestety kupować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dwa szale na wyprzedażach zgarnełam jednaka nie w kratę. Ale taki również planuję kupić. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny pomysł z tymi szalami!dobrze wiedzieć bo mam ich mnóstwo :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja właśnie szukam jakiegoś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Uwielbiam takie szale, niestety sama zainwestowałam w komin ale to była również dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis :) Szale rządzą szczególnie te ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szale, już jesienią śmigałam z "czarnym XXL" przepasanym paskiem (http://alanja.blogspot.com/2014/10/kratka-z-piorkiem.html) i uważam, że nie ma lepszego wykończenia jesienno- zimowego look'u niż to! Teraz poluje na jakiegoś "jaskrawca", myślę, że taki mega szal wniósłby trochę optymizmu w te bure dni.

    Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za odwiedziny oraz komentarz:)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne inspiracje!
    kocham długie szale, mam w swojej kolekcji kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako, że straszny ze mnie zmarzlak, niezmiernie przypadł mi do gustu ten trend ;)
    Piękne inspiracje wybrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam szale :* <3 świetne inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham szale w rozmiarze XXL!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mi w tym roku te szale namąciły w głowie - są świetne! sama poszukuję takich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie szale,zawsze dodają szyku zwykłej stylizacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. wow nie wiedziałam, że na tyle różnych sposóbów można go nosić :o

    jak to się spalił? :'c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wyniku zwarcia instalacji elektrycznej :P

      Usuń
  22. ja właśnie czekam na swój w kratę ze zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy i przydatny post:) Uwielbiam wszelkie szale:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie szale to coś pięknego ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna sprawa na zimę :) na pewno są ciepłe a na dodatek ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybór jest faktycznie niesamowicie duży Ja sama mam taki "koc" i chce jeszcze, bo nie dość, że świetnie wyglądają, to po prostu grzeją :))
    Obserwuję, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie inspiracje sama posiadam dwa podobne szale. Były drogie ale mysle ze sa bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie taki szal zawsze był obowiązkową pozycją na zimę

    OdpowiedzUsuń
  29. Te szale są super, też mam taki - jest meega cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wyobrażam sobie wyjść w takie mrozy bez ciepłego szalika!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne wyglądasz :) u nas nowy post...
    Obserwuje i zapraszam :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń