HEART SHIRT

Witajcie Kochani!       Kilkanaście dni Nowego Roku za nami, mój zapał do spełnienia noworocznych postanowień nie zmalał. Wręcz przeciw...

Witajcie Kochani!

      Kilkanaście dni Nowego Roku za nami, mój zapał do spełnienia noworocznych postanowień nie zmalał. Wręcz przeciwnie! Od zaprzyjaźnionej osoby usłyszałam świetne zdanie, które stało się moim mottem, moim credo na 2015r. A mianowicie - Nie ma rzeczy niemożliwych, niektóre wymagają tylko trochę więcej czasu. I z tą dewizą życiową zabieram się do pisania pracy magisterskiej i spełniania marzeń tych mniejszych i większych. 

      Co do dzisiejszego zestawu, to oczywiście jest w moich ukochanych barwach. Na zdjęciach możecie zauważyć romantyczną koszulę w serca. Uwielbiam tego typu motywy na ubraniach, jak wiecie motyw ust również nie jest mi obcy. Na blogu pojawił się już zestaw z koszulą w usta (tutaj). A jak Wam mijają pierwsze dni Nowego Roku?


HEART SHIRT

HEART SHIRT

HEART SHIRT

HEART SHIRT


HEART SHIRT

HEART SHIRT

HEART SHIRT

HEART SHIRT

HEART SHIRT



Płaszcz - Stradivarius
Koszula - ASDS
Spódnica - Reserved
Buty - Centro

You Might Also Like

55 komentarzy

  1. koszula jest super!
    chociaż ja nie jestem ogółem miłośniczką printów, to ta koszula wygląda bardzo elegancko!
    no i wpuściłaś ją w spódnicę - ja to lubię, nie może mi się nie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, ze nie jestem zwolenniczka printow to koszula robi furorę ;)

    _______________________
    My Fashion inspiration
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, a koszula najlepsza;)

    Pozdrawiam,
    vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koszula! świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie choć mi by teraz tak za zimno było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest świetna!
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look,koszula genialna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka! Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaaaaaaa boską masz koszulę kochana!!! Co to za sklep, w którym ją kupiłaś? Sama dumnie bym taką nosiła :D tą w usta podbiłaś moje serducho, pamiętam, że od wtedy dołączyłam do grona obserwatorów i jestem bardzo zadowolona z tej decyzji :)
    Takie motto, powinna mieć każda z nas, dołączając jeszcze moją dewizę życiową "grunt, to pozytywne nastawienie"- na prawdę daleko zajdziemy :) Niech moc będzie z nami :) hehe
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Przepraszam, że tak późno odpowiadam. Koszula jest hiszpańskiej marki ASDS, kupiłam ją na allegro - od chłopaka, który prowadzi outlet, sprowadzając rzeczy z różnych zakątków świata.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Jezu boska jest !! <3 myślisz, że są jeszcze? Sama z chęcią sprawiłabym sobie takie cudeńko :)

      Usuń
  10. Koszula jest boska !!! :)
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, a koszula genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw :) piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny Look :-) Koszula w serduszka jest cuuudna!
    Fajny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna koszula :) też taką chce...!! :p
    zapraszam do nas.. mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna koszula ! bosko w niej wyglądasz
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaproszenie!
    Jeżeli jesteś szczęsliwą posiadaczką konta na facebook'u to serdecznie zaprasza Cię do dołączenia do grupy Polskich blogerek, które mają bloga na domenie blogger: klik

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz, piękna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie dostanę taką koszulę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest hiszpańskiej marki ASDS, kupiłam ją na allegro - od chłopaka, który prowadzi outlet.

      Usuń
  19. Piękny zestaw a koszula robi mega wrażenie :)
    Zapraszam na Nowy wpis zostaw ślad po sobie :)
    http://wirginiathings.blogspot.com/2015/01/fur-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej do gustu przypadła mi Twoja koszula, wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana! Masz świetnego bloga! Mimo mojego napiętego czasu staram się odwiedzać Cię regularnie! :) Wyglądasz świetnie! buziaki!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! Koszula świetnie rozwesela czarny look :-) Prostota, klasa i szyk - to lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki to lakier do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna koszula! Wyglądasz przepięknie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno kupiłaś te spódnice? Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Po raz kolejny z dużą przyjemnością tutaj zaglądam! Wprowadzasz do bloga, bardzo miłą i przyjazną atmosferę! Świetny post! I zdecydowanie czekam na więcej! Pozdrawiam ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Miło mi to słyszeć :**

      Usuń
  27. kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu na pewno się coś pojawi :*

      Usuń
  28. Post z miłą chęcią, aż chciało się czytać! Rewelacyjny blog! :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna koszula i stylizacje tak jak wszystkie super:)
    Zapraszam do mnie
    sylwuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula w serducha jest po prostu fantastyczna:) Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam taki beżowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszula jest świetna, bardzo lubię takie wzorzyste motywy :) Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna koszula. Bardzo elegancki zestaw - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boska spódnica <3 Cały zestaw przepiękny, bardzo kobiecy! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna koszula, idealna na nadchodzące walentynki :))

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny elegancki outfit!:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam na więcej! :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Marzy mi się właśnie taka koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna ta koszula:) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem wielbicielką koszul, Twoja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Koszula, pomimo kolorystyki, świetnie ożywia całość i świetne buty!

    OdpowiedzUsuń