RÓŻ I JUŻ

        Myślę, że z mojego dzisiejszego zestawu byłaby zadowolona Barbie :), bowiem królem będzie kolor różowy. Przez lata kojarzył mi się ...

        Myślę, że z mojego dzisiejszego zestawu byłaby zadowolona Barbie :), bowiem królem będzie kolor różowy. Przez lata kojarzył mi się z kiczem, tandetą i starałam się go omijać szerokim łukiem, a dzisiaj zastanawiam się dlaczego? Przecież nigdy nie dałam mu szansy, nawet nie próbowałam przymierzać ubrań w tym kolorze. Ze mną i z różem to było, tak jak z niektórymi ludźmi, którzy oceniają innych z góry i wyrabiają sobie na ich temat zdanie, zanim zdążą ich poznać.
        Dzisiaj wiem, że w mojej szafie znajdzie się więcej ubrań w tym kolorze. Różowy jest kolorem dość ostrym, łatwo można przesadzić, dlatego warto postawić na jeden element ubioru w tym kolorze, taka kombinacja jest gwarancją szyku i elegancji. Osobiście nie wyobrażam sobie nosić koloru różowego od stóp do głów, ale znam osoby, które w tym trendzie potrafią wyglądać dobrze.     
        Mój dzisiejszy zestaw, to ciepły sweter w różowym kolorze, do którego dobrałam czarne rurki, pikowaną kurtkę oraz najwygodniejsze buty, jakie mam w swojej szafie. 

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter

Różowy sweter


Sweter - Reserved 
Kurtka - Netmoda
Spodnie - Bershka
Buty - Papilion

You Might Also Like

50 komentarzy

  1. To chyba Twoj najlepszy zestaw, podoba mi sie najbardziej. Kolor rozowy to Twoj kolor :) Mam podobny sweter, tylko ze bialy i tez jest bardzo cieply, taki na prawdziwa zime.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód dla oczu, dziękuję bardzo! :) To prawda - sweter jest ciepły.

      Usuń
  2. Piękny sweterek :) Od dłuższego czasu takiego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten sweterek :) cudny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak Twój Miś dał się naciągnąć na zdjęcia.. :P Cudny ten sweterek i nawet usta pod kolor. :D Jak zawsze pięknie!!! :) ;**
    (co do koloru różowego to mam takie samo zdanie jak napisałaś wyżej, raczej nie dam mu szansy) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! :) Miś jest naprawdę kochany :p Dziękuję Kochana:*

      Usuń
  5. Różowy jest piękny, ale trzeba wiedzieć jak go nosić. Ty zrobiłaś to mistrzowsko i dzięki temu ten kolor dodaje Tobie w tej stylizacji niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze przepieknie wygladasz . Kolor sweterka przecudny ! ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym sweterku wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor różu. Idealnie pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam !:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. brak mi słów - jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw:)Genialny kolorek swetra

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia, ciekawy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. róż zdecydowanie dodaje powera całej stylizacji :D super!

    ______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. róż nie jest zły, trzeba po prostu wiedzieć, jaki jego odcień dobrać dla siebie, żeby nie wyglądać śmiesznie ;)
    i tak - Tobie naprawdę dobrze w tym jego nasyconym odcieniu!
    blondynka będzie w takiej różu tonacji wyglądać wulgarnie, a brunetka - zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocno, energetyzująco i z powerem! Bravo

    OdpowiedzUsuń
  15. Róż jest świetnym kolorem. Dodaje tego czegoś w stylizacjach <3
    Bardzo podoba mi się sweterek, śliczny jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż jest świetnym kolorem. Dodaje tego czegoś w stylizacjach <3
    Bardzo podoba mi się sweterek, śliczny jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż nie zawsze jest zły, oczywiście jeśli jest dobrze dobrany. Ty wyglądasz naprawdę dobrze:):* Sweterek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie intensywny róż nie potrzebuje już żadnych innych dopełnień. Ja preferuję brudne róże,delikatne,bo w takich lepiej się czuję,Ty natomiast w takim odcieniu świetnie wyglądasz:-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę masz świetny styl, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw super, bardzo pasuje Ci taki różowy zestawik!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek ma cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale pięknie wyglądasz w różowym ! świetny zestaw! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jak świetnie dopasowane! Buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny sweterek, wyglądasz bardzo promiennie w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Też tak miałam, że po prostu nie dałam różowi szansy, dopiero teraz się przekonuję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny sweterek :*
    obserwujemy?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Róż to bardzo ładny kolor, ale w umiarkowanych ilościach :) gdyby nie te wszystkie blondyny, tandeciary i tapeciary, które używają go w nadmiarze, nie miałby takiej opinii, jaką mu wyrobiły :/
    Ja uważam, że noszony w małych ilościach i połączony z czernią, tak jak właśnie zrobiłaś Ty, sprawia, że nie jest zbyt słodko, czy przesadnie :) Świetnie go połączyłaś :) i bardzo Ci ten kolor pasuje, mi też się podoba i sama z chęcią bym taki sobie sprawiła, ale przy moich roduch włosach, już nie byłoby tak zniewalającego efektu, jak u Ciebie :)
    Pozdrawiam maniaczkę Grey'a :) hihi
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie posty, moim zdaniem pokazywanie swojego stylu jest konkretną inspiracją dla czytelników i blogowicze chętnie powracają na takie blogi! :) Wyglądasz świetnie :) Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/2014/12/dobry-wieczor-wszystkim-przy-jednym-z.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja a sweterek Mega :)
    Zapraszam na Nowy wpis zostaw ślad po sobie :*
    http://wirginiathings.blogspot.com/2014/12/mk-red.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku kochana róż jest stworzony dla Ciebie,wyglądasz przepięknie!:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo pasuje Tobie taki róż. Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor sweterka masz obłędny! nie dawno na Sheinside był podobny, miałam zamówić.. Zapraszam do na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  33. super look :)
    ten różowy sweter dużo daje stylizacji no i tak śliczna szminka

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale Ci pasuje ten kolor! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie lubię różu... ale Tobie w nim fajnie!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zestaw, ja lubię ten odcień różu, ale tez tylko z czarnym, tobie w nim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna jesteś! Róż do Ciebie pasuje, ja go bardzo nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam taki sweter, tylko biały. Bardzo ciepły, aż za :))

    OdpowiedzUsuń