Merry Christmas Everyone

        Ostatnie dni grudnia były dla mnie bardzo intensywne. Egzaminy, zaliczenia na studiach i przygotowania do Świąt pochłonęły mnie bez ...

       Ostatnie dni grudnia były dla mnie bardzo intensywne. Egzaminy, zaliczenia na studiach i przygotowania do Świąt pochłonęły mnie bez reszty. Na szczęście to wszystko już za mną, a ja mogę odpocząć i świętować. Moje Święta będą w tym roku szczególne, oprócz stałych osób przy stole będzie jeszcze ktoś bardzo szczególny :) i  szczerze już nie mogę się doczekać. 
       W tym całym zgiełku codziennych spraw, zapomniałam o całej magii Świąt, dlatego postanowiłam to zmienić i wybrałam się na Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu. I muszę stwierdzić, że to chyba jeden z najpiękniejszych jarmarków, na jakich byłam. W powietrzu unosił się zapach choinek, pierników i grzanego wina. Atmosfera panująca w tym miejscu bardzo mi się udzieliła, a widząc setki uśmiechniętych ludzi, wróciłam naładowana pozytywną energią. Kto jeszcze nigdy nie był na jarmarku, to polecam odwiedzić go w przyszłym roku.
       Czego Wam kochani życzyć? Przede wszystkim życzę zdrowia, bo gdy ono dopisuje, to wszystkie inne rzeczy są do osiągnięcia, a to czy będziemy radośni i szczęśliwi zależy tylko od naszego nastawienia. Pamiętajmy o tym, że nie ma rzeczy niemożliwych, czasami po prostu potrzeba więcej czasu, aby je osiągnąć. Jeżeli w te Święta nie jesteśmy sami i mamy co położyć na stole, to jesteśmy bogatsi niż 75 % świata, nie zapominajmy o tym! 


 Zdrowych, spokojnych Świąt :* 









You Might Also Like

33 komentarze

  1. Wesołych i magicznych Świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaaa, grzaniec jagodowy brzmi przepysznie! :D w Gdańsku był jedynie klasyczny ;p

    wszystkiego dobrego na święta! :)
    _____________________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne klimatyczne zdjęcia :) wesołych świąt, kochana! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, klimatyczne zdjęcia! Wesołych świąt :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/12/162.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, życzę Ci z okazji tych Świąt samych zdawanych egzaminów, wiele uśmiechu, zapału w blogowaniu i wszystkiego, co sobie tylko wymarzysz!

    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam 2 tygodnie temu we Wrocku na tym jarmarku, rzeczywiście robi wrażenie :D grzaniec smakował mi bardzo, a te ogniska w drewnianych budkach ogrzały w ten zimny wieczór :P hehe
    A może zdradzisz nam kochana, kto to taki wyjątkowy ma zasiąść w tym roku jeszcze z Wami do stołu?
    Również Ci życzę spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :) W tym roku na moich świętach była moja koleżanka ze studiów, która pochodzi z Ukrainy:) Ze względu na sytuację w jej kraju w tym roku nie może spędzić Świąt z rodziną.

      Pozdrawiam i dziękuję za życzenia :*

      Usuń
    2. Wow, mega szacun kochana! :) pomimo tego, że nie mogła spędzić świąt z rodziną, Wasza rodzina zagwarantowała jej ciepłą i miłą atmosferę, a to się na prawdę baaardzo ceni :)

      Usuń
  8. Fajny post :) Wesołych Świąt :)
    Zapraszam di mnie na świąteczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kochana i Tobie rowniez życzę Wesołych Świąt:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia z jarmarku ❤ Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta zawsze otaczają miasta taką ciepłą atmosferą :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, magiczne klimat. Obserwuję :) Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje zdanych egzaminów :D
    Moje miasto Wrocław :)
    Śliczny jest ten targ i jaki dobry grzaniec :p
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych piękna! :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam święta i całą ich magię ,
    Mam nadzieję że Tobie mijają w radosnej atmosferze :*

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko!kocham takie kasztanki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie jarmarki!
    Wesołych Świąt!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierniczki <3 Uwielbiam pierniczki :) Zawsze na takich straganach szukam najpierw pierniczków a potem dobrego grzańca :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jarmarki są wspaniałe :) Kocham pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wszystkie życzenia :*****

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tam musiało być ładnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana ja tu jeszcze przed Sylwestrem wpadłam, żeby życzyć Ci Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochanaa! :* również życzę CI dużo szczęścia i zdrowia! :*

      Usuń
  24. Aż nabrałam ochoty na grzańca! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne podsumowanie!
    Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń