IDĄ ŚWIĘTA

Witam Kochani,          Dzisiaj bardzo nietypowy post i mam nadzieję, że się Wam spodoba. Zostałam zaproszona przez Jeronimo Martins Po...

Witam Kochani,

         Dzisiaj bardzo nietypowy post i mam nadzieję, że się Wam spodoba. Zostałam zaproszona przez Jeronimo Martins Polska do zapoznania się z bluzkami, zaprojektowanymi przez młode polskie projektantki (studentki Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi). Projekty są efektem drugiej edycji konkursu "Młodzi projektanci dla Biedronki". Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery.
         Dostałam przepięknie zapakowany prezent, a w nim dwie z czterech zaprojektowanych bluzek. Muszę Wam napisać, że projekty zachwyciły mnie na tyle, że postanowiłam stworzyć z nich dwie świąteczne stylizacje, chociaż bluzki nadają się również na Sylwestra lub inne wyjątkowe spotkania. Bluzki są eleganckie, a zarazem uniwersalne, więc mogą znaleźć swoje zastosowanie w wielu codziennych zestawach, co dla mnie jest dużym plusem. Uwielbiam takie projekty na wysokim poziomie, dopracowane w każdym detalu. Klienci sklepów Biedronka będą mogli kupić bluzki projektantek już 15 grudnia!

         Bluzka z pierwszego zestawu to zdecydowanie mój faworyt! Uwielbiam ubrania z transparentnymi elementami, które zmieniają każde ubranie w bardziej kobiece i seksowne. Jeżeli kogoś peszą tego typu wstawki, możemy narzucić na siebie marynarkę i codzienny zestaw gotowy. Do bluzki dobrałam prostą spódnicę oraz złote dodatki. Autorką projektu jest Aurelia Fąfara.









         Drugi zestaw to połączenie szarej bluzki z rozkloszowaną czarną spódnicą. Ogromnym plusem bluzki jest odcień, uwielbiam grafitowe ubrania! Na zdjęciach możecie zauważyć, że bluzka ma piękne rozcięcie, co uważam za strzał w 10! Po bokach bluzka posiada marszczenia, osobiście nie jestem ich zwolennikiem. Autorką projektu jest Agnieszka Kowalczyk. 









You Might Also Like

46 komentarzy

  1. ładnie wyglądasz:)

    ______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM
    + fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  2. jedną z tych dziewczyn, które zostały do współpracy z JM zaproszone znam z widzenia - to dziewczyna mojego kolegi ze studiów, studiowała przez krótki czas na moim Wydziale ;) Klaudia Markiewicz :) chociaż nigdy nie poznałyśmy się osobiście, to bardzo się cieszę, że pnie się w tym projektanckim świecie do góry i że dano jej taką szansę na wypromowanie się :)
    jak dla mnie - bardzo fajna, pożyteczna tak dla tych dziewczyn jak i dla zwykłej konsumentki (bo ładne rzeczy w przystępnych cenach) akcja.

    śliczne są te ciuszki i Ty w nich ślicznie wyglądasz!

    P.S. a wiesz, że w "moim" manufakturowym, łódzkim H&M'ie jeszcze pojedyncze egzemplarze tej koszuli mojej i tym latem na wyprzedaż były z magazynów wyrzucane?
    rozejrzyj się po swoim H&M'ie, może i teraz tę koszulę będą mieli ;)

    cieszę się, że się spodobało :)

    pozdrawiam także!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! Ja też uważam, że to świetna inicjatywa. Dobrze, że takie projekty powstają, to promocją dla jednych i drugich.
      Dziękuję, że mi napisałaś bo naprawdę mi się spodobała :) To coś w stylu "muszę ją mieć", poszukam może znajdę :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. aczkolwiek jakość marna xD

      Usuń
    2. To zależy, kto co sobie ceni :) Bluzki mają w składzie dość dużo elastycznego włókna, ale to też jest plus, jeżeli chodzi o pranie, takie rzeczy się nie deformują, nie gniotą. Uwierz, że dla osób zabieganych, to jest duży plus :) Fajnie jest wrzucić do pralki ubranie i wyciągnąć je w tej samej formie, co przed praniem :) tutaj masz taką pewność. To jeżeli chodzi o materiał.
      Uważam, że konkurs kładzie ogromny nacisk na dbałość o detal i to mi się podoba. Jeżeli dostałaś list to wiesz, jaki jest oddźwięk poprzedniego konkursu i jakie jest zapotrzebowanie rynku :) Osobiście uważam, że jest to świetna inicjatywa i dobrze, że takie projekty powstają, a młodzi, zdolni ludzie mają szanse zaistnieć!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się druga stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te zestawy :) sukienka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzki prezentują się rewelacyjnie, jednak moje serce skradła bluzeczka na pierwszych zdjęciach :)!
    Pozdrawiam !:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne bluzeczki :)) slicznie wygladasz , jak zawsze z reszta :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza jest piękna, kobieca i taka seksowna, ojej <3 Pięknie w niej wyglądasz :D
    Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej, tak tu ładnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje zakupy serio z SH :D Da się i takie cuda znaleźć, ale trzeba umieć, wiesz, specjalna taktyka, haha :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) to masz wielki dar! Zazdroszczę :))

      Usuń
  9. Świetny projekt i bardzo ładne bluzki - w pierwszym zestawie wyglądasz niczym z Hollywood, czerń + czerwona szminka to mój faworyt :)
    Muszę zajrzeć do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh dziękuję Kochana za takie miłe słowa :)

      Usuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz! Choinka jest przepiękna!!

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bluzka to mój faworyt <3 powiem Ci kochana, że też poszukuję czegoś podobnego z koronką, tylko, że wszystkie, które spotykam na dekolty na wprost, a ta właśnie ma takie ładny w kształcie serca :) I to w Biedronce? a jaka ich cena?
    Dziewczyny mają na prawdę fach w ręku :)
    Super wyglądasz :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również! Bardziej mi się podoba :) Też byłam zaskoczona, że taka ładna bluzka w Biedronce :) Bluzki kosztują 39,99 :) i są jeszcze inne modele :) Dziękuję Dariaa :***

      Usuń
  12. Bluzka jest cudowna! :) Piękna choinka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bluzki! :) Ślicznie w nich wyglądasz.
    Zdjęcia pierwsza klasa, nie mogę się napatrzeć! <3
    ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiedzmy :P:))) Dziękuję Marta :*

      Usuń
  14. Po pierwsze to uwielbiam czerwoną szminkę, dodaje kobiecie seksapilu i poniekąd pewności siebie. :) Po drugie, uwielbiam świąteczne światełka, więc zdjęcia w takim klimacie baardzo na plus! A po trzecie to pierwsza bluzeczka urzekła mnie bardziej, plecy są świetne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza bluzka mi się tylko podoba. Byłam dzisiaj w biedronce i są jeszcze do kupienia, ale te ich rozmiary? Te bluzki wypadają naprawdę małe. Jaki masz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szerokość są ok, ale na długość rzeczywiście! Są bardzo krótkie i mam wrażenie, że przez to pasują tylko i wyłącznie do spódnicy. Ja mam rozmiar s.

      Usuń
  16. Zdecydowanie moim faworytem jest bluzka numer jeden - jest świetna, a Ty prezentujesz się w niej idealnie, aż oczu oderwać nie można ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do samej inicjatywy to strzał w 10. Trzeba promowa młodych, zdolnych i ambitnych ;-)

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, bluzki są naprawdę świetne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam już chyba te bluzeczki w Biedronce. Mi osobiście pasuje ta pierwsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga propozycja podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudnie ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka nr 1 jest niesamowita! Aż muszę zajrzeć do biedronki, bo być może nie jest jeszcze za późno! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście bardzo fajne zestawy, też najbardziej podoba mi się pierwszy. Kto by pomyślał, że Biedronka zacznie wprowadzać takie fajne produkty na swoje półki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna inicjatywa,widziałam te bluzeczki w Biedronce,ale wyglądały na strasznie małe,w pierwszej wyglądasz kochana genialnie!!!:)
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie, efektownie na Wigilię idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne rzeczy Ci wysłali - plus za popieranie takich akcji :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Samą inicjatywę popieram - w zeszłym roku sukienki, teraz bluzki, choć akurat z Biedronki są gorszej jakości rzeczy, wolę te z Lidla ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne to, że dają tym ludziom taką szansę. Życzę jak najlepiej ;) ta pierwsza super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super te stylizacje, takie ciuchy w biedronce? Zaskoczyłaś mnie :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, skąd buty?

    OdpowiedzUsuń