HAPPY NEW YEAR

          Rok 2014 był zdecydowanie intensywny, sprawdzał moją wytrzymałość, jak żaden inny. Dużo się wydarzyło, a ja staram się pamiętać t...

          Rok 2014 był zdecydowanie intensywny, sprawdzał moją wytrzymałość, jak żaden inny. Dużo się wydarzyło, a ja staram się pamiętać tylko te dobre chwile. Te najpiękniejsze i najlepsze rzeczy przyszły niespodziewanie, jak np. 14 lutego zostałam poproszona o rękę. W tym roku, a dokładnie w marcu postanowiłam założyć bloga, to jedna z lepszych decyzji, jakie mogłam podjąć. I pomyśleć, że założyłam go po to, aby napisać pracę mgr, a dzisiaj nie wyobrażam sobie jednego dnia bez niego. Prowadząc bloga poznałam wspaniałe, wartościowe osoby, które wniosły dużo pozytywnej energii w moje życie. I nie umiem sobie wyobrazić, jak wyglądałby ten rok, gdyby nie Wy, gdyby nie ten blog! 
          Końcówka grudnia to czas podsumowań, czas refleksji. Zawsze czegoś żałujemy, za coś jesteśmy wdzięczni. Dziękuję wszystkim, którzy przyczyniają się do budowy mojego bloga, wszystkim odwiedzającym i cieszę się, że z każdym dniem przybywa tutaj nowych osób.
          Koniec roku to również postanowienia i życzenia na Nowy Rok. Życzę Wam i sobie, aby kolejny rok nie był gorszy, życzę dużo siły do walki z przeciwnościami losu i spełnienia wszystkich marzeń! Mam nadzieję, że w tym nowym 2015r. będę miała więcej możliwości na rozwój tego miejsca i wprowadzę wiele rzeczy, na które teraz zabrakło mi czasu i zapału.


cekinowa sukienka

cekinowa sukienka

cekinowa sukienka

cekinowa sukienka

cekinowa sukienka


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !

HAPPY NEW YEAR !

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Paulino, wszystkiego najlepszego dla Ciebie w Nowym Roku!
    i pamiętaj - blog, to tylko dodatek.
    poświęcaj mu tylko tyle czasu, ile możesz "zabrać" innym aktywnościom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, aby był on lepszy od poprzedniego oraz aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest wspaniala ! :* Tobie rowniez zycze szczesliwego Nowego Roku, duzo zdrowia- bo bez tego ani rusz, samych sukcesow oraz spelnienia marzen ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i pięknie w niej wyglądasz,życze Wspaniałego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka, bardzo pasuje na takie sylwestrowe imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz obłędnie w tej cekinowej sukience. :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna sukienka, wyglądasz zjawiskowo!

    Zapraszam na najnowszy post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie !!!! Kiecka fantastyczna , wyglądasz w niej jak milion dolarów
    .
    Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w 2015! Przepięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze przyznac ze wygladasz oblednie! Sukienka robi wrazenie, pierwszy raz widze taka bez rekawow :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Wolałabym, żeby miała długi rękaw :) Wtedy ładnie wyglądałaby z ciemnymi rajstopami :)

      Usuń
  13. super wyglądasz zniewalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przeeeeepiękna jest ta sukienka! też w tym roku postawiłam na cekiny. jednak ograniczyłam się jedynie do świecącej spódniczki :)
    ____________________________________________
    pozdrawiam i życzę dużo dobrego w Nowym Roku!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna sukienka:)
    Wszystkiego co najlepsze w 2015!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU, śliczna sukienka :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka szałowa! :D Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta sukienka, a dla Ciebie wielu kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sukienka, bardzo kobieca stylizacja <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow sukienka piękna i rewelacyjnie w niej wyglądasz :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  21. Paulinko, jestes najpiekniejsza Blogerka jaka widzialem !! :) Cudownie naturalna, sliczna i niezwykle kobieca :) Ta kreacja, makijaz, spojrzenie... super :) Te szpilki sa mega super :) Twoje nogi to istna perelka, bajka, poezja !!! :) Jestes ANIOLEM!!! :) Z.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała jest ta sukienka, bardzo mi się podoba! :)
    Uf, ten rok może nie był dla mnie wyjątkowy, ale był bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna sukienka!! :)
    Pozdrawiam i obserwuję www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealna sukienka!!!
    Może jakieś rady dotyczące blogowania? Dopiero zaczynam. Zależałoby mi na pozytywnej i negatywnej krytyce http://patiqueboom.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być zawsze sobą, nie robić niczego na siłę :)

      Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  25. Prześlicznie kochana wyglądałaś:*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. PETARDA!! kochana przyćmiewasz wyglądasz, w tej sukience wyglądasz jak gwiazda filmowa! :) Niech Twój luby Cię dobrze pilnuje, żeby nikt Cię nie skradł :) hehe
    A kiedy planujecie swój wielki dzień? :D
    Kochana również życzę, aby kolejny rok był bogatszy w sukcesy i szczęście, bo to najważniejsze! :)
    Buziaki :*
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh Daria dziękuję! :* Szczerze? Nie planujemy w najbliższym czasie :P Dobrze nam tak, jak jest teraz :) Na ślub, wesele przyjdzie jeszcze czas - chyba :p

      Tobie też samych wspaniałości w tym 2015 r.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  27. Dziękuję pięknie za wszystkie życzenia :*

    OdpowiedzUsuń